abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34154838
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:10 schreef Meki het volgende:

[..]

dat kan ik over Nederlanders zeggen

de laaste paar maanden in Amsterdam zijn er vele Nederlandse maffia( bazen ) vermoord
dus moet ik dan alle Nederlanders maffia noemen
mja neem je wel gelijk het grootste gedeelte van de ijsberg. Trouwens ik vind het een goed, goed; opgeruimd staat netjes toch?

Alle Nederlanders.... zeggen wij alle marokanen? Volgens mij maken die het daar van......
weet niet...weet niet...weet niet...
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:13:08 #152
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_34154862
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:08 schreef WAT het volgende:
Een jonge Oostenrijker schreef ooit in de jaren '20:
Toen ik op een dag door de stad aan het wandelen was, liep ik plots tegen een persoon met een dikke BMW en getinte huidskleur. "Is dit een Marokkaan?" was mijn eerste gedachte. Maar door hem meer te bekijken, kwam er een tweede gedachte te boven: "Is dit een Nederlander?"
subtiel!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:13:21 #153
138665 Pagan_poetry
Hail Denmark !!!
pi_34154868
Ik rijd dan vol trots op me fiets langs al die criminele immigranten in hun dure wagens die dan nog uren in de file zitten

en zuur dat ze kijken joh!
pi_34154915
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:13 schreef Pagan_poetry het volgende:
Ik rijd dan vol trots op me fiets langs al die criminele immigranten in hun dure wagens die dan nog uren in de file zitten

altijd leuk
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:14:50 #155
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_34154925
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:05 schreef Meki het volgende:

[..]

ik vind het erg jammer dat je Marokkanen haat , ik snap eigenlijk niet waarom

als ik een auto zie met een Nederlander erin ga ik toch ook niet klagen
Niet in het algemeen, en ga er verder ook niet over uitwijden, maar dit heeft zo zijn reden dat ik ze ben gaan haten. Als je wil post ik dat ook nog wel hier, maar dan gaan we weer op de je bent een rassist tour verder, terwijl ik dat niet ben en daar heb ik weinig zin in eigenlijk.
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:15:08 #156
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_34154935
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:24 schreef sr_firewire het volgende:

.... met onze afgeragde Golfjes en Opels en hun permitteren zich gewoon bakken van een vermogen...
en ZIJ permitteren zich...
:r Patty Brard :r
pi_34154938
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:49 schreef trebbors het volgende:

[..]

Dat is het leuke nou juist, want dat weten wij wel. Er zijn genoeg statistieken die dit aantonen
uhm, ik ben (bedrijfs) wiskundige, en gecertificeerd statistisch analist. zoals jij het nu brengt wordt er helemaal niks aangetoond. zonder meer is het gebruik van statistiek om dit soort dingen aan te tonen nep en gevaarlijk. je kan op deze manier ook gerust aantonen dat pinguins criminele werkelozen zijn. zelfde redenatie, even geldig.

enig gezond scepticisme is hier wel op zijn plaats mensen.......
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:16:17 #158
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_34154967
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:13 schreef Pagan_poetry het volgende:

Zie je wel dat ze werken!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:16:53 #159
138665 Pagan_poetry
Hail Denmark !!!
pi_34154986
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:30 schreef N.icka het volgende:
Het zijn inderdaad gewoon jongelui die hard gewerkt en gespaard hebben , ben best trots op hen
raar dat ze volop rijden tijdens werkuren, en welke normale LEGALE baan is het dat je zulke duren auto's kan kopen terwijl je 18 ben! geen 1 dus.

jaloers? nee, ik hoef geen auto
pi_34154988
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:40 schreef sr_firewire het volgende:

[..]

Ik ben niet jaloers, vind het alleen frapant dat ik dat niet kan betalen en hun zonder opleiding wel.
man, je kent die mensen toch helemaal niet!

enfin: je profileert je nu iig als de eerste de beste jaloerse autochtone sukkel...........
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:17:39 #161
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_34155012
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:15 schreef _Liquid_ het volgende:

[..]

en ZIJ permitteren zich...
Anders ga je even iedereen af op spelfouten, kwal.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:17:55 #162
138665 Pagan_poetry
Hail Denmark !!!
pi_34155025
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:30 schreef Zeverzak het volgende:
En vandaag het berichtje in het nieuws:

"40% van de jeugdige allochtonen werkeloos"

Waar leggen we de link mensen?
Uitkeringkje vanaf je 17e... Maar ze rijden wel in een boven modale auto..

Betalen wij die als belastingbetaler voor ze ofzo?
dat soort hebben 2 banen waar ze veel geld mee verdienen

1: drugs verkopen

2: schandknaap
pi_34155027
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:15 schreef simmu het volgende:

[..]

uhm, ik ben (bedrijfs) wiskundige, en gecertificeerd statistisch analist. zoals jij het nu brengt wordt er helemaal niks aangetoond. zonder meer is het gebruik van statistiek om dit soort dingen aan te tonen nep en gevaarlijk. je kan op deze manier ook gerust aantonen dat pinguins criminele werkelozen zijn. zelfde redenatie, even geldig.

enig gezond scepticisme is hier wel op zijn plaats mensen.......
Maar dan ban je gelijk de mening uit. Statistieken uitbannen is ook zo onnozel? Het geven wel feiten neer (ok, het zijn moment opnamens) Zonder statistieken kan je toch geen onderbouwde mening geven? Geef dan een ander voorbeeld waarmee je een mening kunt onderbouwen.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:18:10 #164
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_34155031
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:24 schreef sr_firewire het volgende:
Wat doen wij in godsnaam fout, dat we niet zo succesvol zijn
Ja lieve kijkbuiskindertjes, succes meet je in hoeveelheden geld, auto's en bitches bling bling y'all, aiight? jeweettog
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:18:35 #165
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_34155044
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:16 schreef Pagan_poetry het volgende:

[..]

raar dat ze volop rijden tijdens werkuren, en welke normale LEGALE baan is het dat je zulke duren auto's kan kopen terwijl je 18 ben! geen 1 dus.

jij denkt dat iedereen van 9-17 uur werkt
pi_34155053
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:14 schreef sr_firewire het volgende:

[..]

Niet in het algemeen, en ga er verder ook niet over uitwijden, maar dit heeft zo zijn reden dat ik ze ben gaan haten. Als je wil post ik dat ook nog wel hier, maar dan gaan we weer op de je bent een rassist tour verder, terwijl ik dat niet ben en daar heb ik weinig zin in eigenlijk.
als je iedereen haat met hetzelfde afkomst dan kan ik niks meer zeggen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_34155092
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:18 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

Ja lieve kijkbuiskindertjes, succes meet je in hoeveelheden geld, auto's en bitches [afbeelding] bling bling y'all, aiight? jeweettog
prcs, ik snap ook niet waarom iedereen zich er zo druk om maakt.

wij nederlanders hebben toch allemaal een goede opleiding genoten
En als we 40 zijn verdienen we nog steeds genoeg, we hebben al die blingbling shit gewoon niet nodig. Of vinden dit niet nodig.
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:16 schreef Pagan_poetry het volgende:

[..]

Als je geld wilt verdienen zonder opleiding moet je in ploegendienst gaan werken in een fabriek.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:21:30 #168
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_34155134
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:18 schreef Meki het volgende:

[..]

als je iedereen haat met hetzelfde afkomst dan kan ik niks meer zeggen
Nope ik haat ze niet allemaal, maar wel een heel groot gedeelte van ze. Een goede bekende van me is ook Marokkaan, geen problemen mee, supergast. Maar de mensen waar ik op doel zijn meestal de mensen die het hier overduidelijk verzieken en die het anderen lastig maken, maar goed, nu heb ik wel weer genoeg gezegd.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:21:57 #169
63302 rockstah
New World Disorder
pi_34155151
Waar maken mensen zich druk om zeg
Ik ben er alleen maar blij mee, zie je tenminste eens wat anders voorbij rijden dan de zoveelste golf.
De locale allochtonen flats hier staan ook vol met mercedes S klasses en splinternieuwe impreza's
pi_34155172
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:14 schreef sr_firewire het volgende:

[..]

uhm, je komt anders wel als een behoorlijke rassist over hoor. plaatje van kuifje (wiens tekenaar/schrijver ook overtuigd rassist was), dingen die je zegt, iedereen over een kam scheren. moet je zelf weten, maar ik denk wel dat je je dusdanig ongenuanceerd uitlaat dat wat je eigenlijk wil zeggen niet doorkomt. sowieso is het gewoon verkeerd om een hele (bevolkings/ras/geloofs/watjemaarwilt) groep al vantevoren te beoordelen, laat staan een enkel individu.
jij wilt toch ook niet beoordeeld worden als 'oh, die gozer uit rassistische praat, dan zal dat vast wel weer zo'n debiel van het stormfront wezen met van die kekke kleding en idiote ideeen. weet je wat: daar komt toch nooit iets nuttigs uit, dus laten we hem of haar maar zoveel mogelijk negeren (in de hoop dattie weggaat)
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:24:42 #171
138665 Pagan_poetry
Hail Denmark !!!
pi_34155223
Het leuke is het volgende

negeer ze, kijk ze niet eens aan, dat haten ze, ik heb dat vaak gezien als ze genegeerd worden ze gewoon boos worden en gefrustreerd

gewoon niet naar ze kijken, desnoods je rug naar ze toe keren, ze willen aandacht en dat moeten we dus niet geven

geen aandacht vreet hun van binnen op
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:27:25 #172
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_34155292
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:22 schreef simmu het volgende:

[..]

uhm, je komt anders wel als een behoorlijke rassist over hoor. plaatje van kuifje (wiens tekenaar/schrijver ook overtuigd rassist was), dingen die je zegt, iedereen over een kam scheren. moet je zelf weten, maar ik denk wel dat je je dusdanig ongenuanceerd uitlaat dat wat je eigenlijk wil zeggen niet doorkomt. sowieso is het gewoon verkeerd om een hele (bevolkings/ras/geloofs/watjemaarwilt) groep al vantevoren te beoordelen, laat staan een enkel individu.
jij wilt toch ook niet beoordeeld worden als 'oh, die gozer uit rassistische praat, dan zal dat vast wel weer zo'n debiel van het stormfront wezen met van die kekke kleding en idiote ideeen. weet je wat: daar komt toch nooit iets nuttigs uit, dus laten we hem of haar maar zoveel mogelijk negeren (in de hoop dattie weggaat)

Yeah right, de tekenaar van Kuifje een overtuigend rascist Bronnen Waar gaat dit in godsnaam over
En zoals ik al zei; Quote me dan eens een aantal keer waardoor je overtuigd wordt dat ik rascist ben
Ik ben niet kortzichtig, in tegenstelling tot jou. Ik signaleer problemen en weet ook uit welke hoek ze komen in dit land. In jou denkvermogen mag je niks verkeerds zeggen over anderen, want dan ben je meteen rassistisch Schei toch uit.
pi_34155306
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:22 schreef simmu het volgende:

[..]

Iedereen maakt de ander uit voor racist, belachelijk toch? Als jij iemand uit maakt voor racist ben jij automatisch iemand die een ander discrimineerd of tegenpraat. JIj bent het niet eens met hem,en hij is het niet eens met jouw. In theorie ben je niets anders, alleen heb je beiden een andere mening.

Toch als ik het nieuws kranten lees en er is een criminele allochtoon gedood tijdens een achtervolging zijn de mensen van zijn zelfde afkomst gelijk op hun teentjes getrapt. Ze vinden ons maar racisten dat hij dood is. Hij was z'n lieve jongen.

Denk denk ik, wie is hier nou de racist? Wie discrimineerd hier nou? In werkelijke is dus iedereen met een EIGEN mening iemand die discrimineerd.

Terwijl discrimineren niets met met mening te maken heeft, maar eerder met iemand tegenwerken, of iets uitbuiten...
Sluit het hier maar bij af
pi_34155333
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:18 schreef trebbors het volgende:

[..]

Maar dan ban je gelijk de mening uit. Statistieken uitbannen is ook zo onnozel? Het geven wel feiten neer (ok, het zijn moment opnamens) Zonder statistieken kan je toch geen onderbouwde mening geven? Geef dan een ander voorbeeld waarmee je een mening kunt onderbouwen.
nee, ik zeg slechts dat je statistieken op de juiste manier moet gebruiken. dat gebeurt tot nu toe in deze discussie niet. ik ban helemaal geen mening uit, ik zeg dus slechts dat als je statistieken wenst te gebruiken om je mening te onderbouwen, dat je die statistieken dan wel correct toe moet passen. dat betekent dus bijvoorbeeld dat een onmderzoekje gedaan onder zeg, 500 allochtonen gewoon niet representatief is voor alle allochtonen. statistieken geven inderdaad feiten weer, maar slechts over die objecten (mensen, meningen, whatever, dat waar de statistieken over gaan) die aan het onderzoek meegedaan hebben. dat is meestal niet de gehele populatie waar een uitspraak over gedaan wordt.

je kan bijvoorbeeld een onderzoekje gaan houden bij jou in de straat over hoeveel hondepoep niet opgeruimd wordt, maar dat zegt dan nog niet automatisch dat dat onderzoekje representatief is voor de hele hondepoep populatie in nederland.
pi_34155406
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:28 schreef simmu het volgende:

[..]

nee, ik zeg slechts dat je statistieken op de juiste manier moet gebruiken. dat gebeurt tot nu toe in deze discussie niet. ik ban helemaal geen mening uit, ik zeg dus slechts dat als je statistieken wenst te gebruiken om je mening te onderbouwen, dat je die statistieken dan wel correct toe moet passen. dat betekent dus bijvoorbeeld dat een onmderzoekje gedaan onder zeg, 500 allochtonen gewoon niet representatief is voor alle allochtonen. statistieken geven inderdaad feiten weer, maar slechts over die objecten (mensen, meningen, whatever, dat waar de statistieken over gaan) die aan het onderzoek meegedaan hebben. dat is meestal niet de gehele populatie waar een uitspraak over gedaan wordt.

je kan bijvoorbeeld een onderzoekje gaan houden bij jou in de straat over hoeveel hondepoep niet opgeruimd wordt, maar dat zegt dan nog niet automatisch dat dat onderzoekje representatief is voor de hele hondepoep populatie in nederland.
Kijk maar als het CBR/U komt met statistieken van de werkloosheid dan kan ik wel aannemen dat deze over heel Nederland geld........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')