De belastingdienst is niet mijn vriend zeker nu niet meer.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:25 schreef demins het volgende:
[..]
Zo slecht zal je salaris toch ook niet zijn met een leasebak onder je reet!![]()
Ja, het meest ergerlijke vind haar neerbuigende manier waarop ze over anderen praat. Ze doet alsof ze zelf een soort ubermensch is en stelt zich zo superieur opquote:Op maandag 16 januari 2006 21:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zij en Bart hadden het over Fok, waarop viool ons "een stuk of 40 idioten" noemde... Dus ze bedoelde jou ook
Jawel, ik zou het allemaal wel spannend vinden. Je moet gewoon een paar leuke vrienden mee nemen. Alleen lijkt het me inderdaad nietsquote:Op maandag 16 januari 2006 21:31 schreef Flyduck het volgende:
ik zou me echt niet op mijn gemak voelen als ik daar nu in dat huis zou zitten. en volgens mij die mensen die daar aan tafel zitten ook niet. die gasten zitten maar een beetje voor zich uit te staren...
Dit is een echte D66 opmerkingquote:Op maandag 16 januari 2006 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Jaaaaaaaaaa eten voor Afrika
Joost: "Misschien moeten we een minuut stil zijn voor de mensen die geen kerstdiner hebben zoals wij"
En ik dus ookquote:Op maandag 16 januari 2006 21:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, het meest ergerlijke vind haar neerbuigende manier waarop ze over anderen praat. Ze doet alsof ze zelf een soort ubermensch is en stelt zich zo superieur op![]()
![]()
![]()
Die houding daar word ik dus woest over.![]()
Klinkt niet echt lekkerquote:Op maandag 16 januari 2006 21:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt ook sushi met alleen zeewier en bamboe, is lekker hoor
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Klinkt niet echt lekker. Misschien moet ik het eens proberen.
Maar dan wel met een hoop ketchup erop.
Idemquote:Op maandag 16 januari 2006 21:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, het meest ergerlijke vind haar neerbuigende manier waarop ze over anderen praat. Ze doet alsof ze zelf een soort ubermensch is en stelt zich zo superieur op![]()
![]()
![]()
Die houding daar word ik dus woest over.![]()
Ik was zelf eigenlijk wel blij met die uitdrukkingquote:Op maandag 16 januari 2006 21:28 schreef demins het volgende:
[..]
Die uitdrukking is niet gelukkig gekozen!![]()
Dat wou ik even horen!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was zelf eigenlijk wel blij met die uitdrukking.
Niet meer Newbie zijn dat dwing je af! Er staat geen termijn voor!quote:
Eeuwig,... net als ieder ander met een userid boven de 4000quote:
[over heen lees modus]quote:Op maandag 16 januari 2006 21:30 schreef melke het volgende:
[..]
Ja en wie zijn wij om ons beter te voelen dan haar of BB bewoners? Als zij mij een idioot vind prima, zou ik ook zeggen over iemand die me zou afzeiken
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
Biw![]()
* ga vandaag mijn 6000e post halen
Wat is je favoriete vegetarische gerecht?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe mij maar een broodje (vegetarische) kaas.
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe mij maar een broodje (vegetarische) kaas.
Je zegt het goed, over heen lees modusquote:Op maandag 16 januari 2006 21:38 schreef cuall het volgende:
[..]
[over heen lees modus][/over heen lees modus]
vind schrijf je in dit geval met dt
Ik vrees dat het van soja is gemaaktquote:Op maandag 16 januari 2006 21:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
bestaat er ook niet vegetarische kaas dan?
Die weet je al: Talitha. Maar is alleen niet mijn roepnaam.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel ons je voornaam en je bent ingewijd
Dit is echt een Holt opmerkingquote:Op maandag 16 januari 2006 21:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
Eeuwig,... net als ieder ander met een userid boven de 4000
WB Maurisicoquote:Op maandag 16 januari 2006 21:38 schreef Maurisico het volgende:
kijk nou dan! Mijn ouwe verslaafde virenden, lovebaer, demin, flugel, petertje 6000!!! Ik was jullie al kwijt, maar zitten jullie dus... vertel us.. is het wat dat hotel BB?
Neuroot!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:38 schreef cuall het volgende:
[..]
[over heen lees modus][/over heen lees modus]
vind schrijf je in dit geval met dt
Ik ben niet zo goed in afdwingenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:37 schreef demins het volgende:
[..]
Niet meer Newbie zijn dat dwing je af! Er staat geen termijn voor!![]()
quote:
Begin jij nou ook al???quote:Op maandag 16 januari 2006 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is je favoriete vegetarische gerecht?
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
WB Maurisico![]()
![]()
Ennuh... Vergeet je er niet een paar![]()
Hallo Peterquote:Op maandag 16 januari 2006 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
Biw![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
Biw![]()
hoiquote:Op maandag 16 januari 2006 21:38 schreef Maurisico het volgende:
kijk nou dan! Mijn ouwe verslaafde virenden, lovebaer, demin, flugel, petertje 6000!!! Ik was jullie al kwijt, maar zitten jullie dus... vertel us.. is het wat dat hotel BB?
Hey hoestyquote:Op maandag 16 januari 2006 21:38 schreef Maurisico het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
haaa Snaptnx, jij ook al! Had je in de vluggigheid niet gezien! Tis wel mooi dat er nu ook echt gasten kunnen eten.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
WB Maurisico![]()
![]()
Ennuh... Vergeet je er niet een paar![]()
Ik wil in de fok1000quote:Op maandag 16 januari 2006 21:42 schreef cuall het volgende:
Hai peter
Ja 6000 moet je halen, en dan...........ga je er dan mee stoppen?
was maar een grapjequote:Op maandag 16 januari 2006 21:41 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
ik heb userid 100297... ben dus ook een eeuwige newbie
Ik kan niet anders dan mezelf zijn, dus dat zal wel lukkenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
een jaartje maar maak je niet druk blijf gewoon lekker jezelf.
Een meeting in het hotel is al wel geopperd. Lijkt me wel leuk op zichquote:Op maandag 16 januari 2006 21:42 schreef Maurisico het volgende:
[..]
haaa Snaptnx, jij ook al! Had je in de vluggigheid niet gezien! Tis wel mooi dat er nu ook echt gasten kunnen eten.
Heeft er al iemand voorgsteld dat we daar met de helft van deze club gaan eten? de helft? Ja de helft! De andere helft moet dan natuurlijk streamscaps maken!![]()
Gert van HBBquote:Op maandag 16 januari 2006 21:44 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Wat Gert in het huis, is tie dan al terug uit Thailand?![]()
Meerdere, vooral pasta is erg lekker. Of gebakken aardappeltjes met courgette en fetaquote:Op maandag 16 januari 2006 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is je favoriete vegetarische gerecht?
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:38 schreef Maurisico het volgende:
Iemand van Fok! in het BBH!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:42 schreef Maurisico het volgende:
[..]
haaa Snaptnx, jij ook al! Had je in de vluggigheid niet gezien! Tis wel mooi dat er nu ook echt gasten kunnen eten.
Heeft er al iemand voorgsteld dat we daar met de helft van deze club gaan eten? de helft? Ja de helft! De andere helft moet dan natuurlijk streamscaps maken!![]()
Dan is het wel te hopen dat Viola vertrokken is.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Een meeting in het hotel is al wel geopperd. Lijkt me wel leuk op zich![]()
Zeker, gewone kaas is niet vegetarischquote:Op maandag 16 januari 2006 21:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
bestaat er ook niet vegetarische kaas dan?
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan is het wel te hopen dat Viola vertrokken is.
Anders krijgt ze het nog lastig met al die idioten.
Denk t ook jaquote:Op maandag 16 januari 2006 21:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daarom is het te hopen dat ze er nog is!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
5000.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:37 schreef teamlead het volgende:
Precies, ze zal 't om d'r oren krijgen. Het krengquote:Op maandag 16 januari 2006 21:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
ze moet er juist nog zijn.. en dan vooral regelmatig vermelden dat ze die opmerking gemaakt heeft....
Ben je dan niet veganist?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zeker, gewone kaas is niet vegetarisch.
Zit leb in, da's iets van de koeienmaag ofzo.
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:44 schreef Maurisico het volgende:
Wat Gert in het huis, is tie dan al terug uit Thailand?![]()
maar er zit dus geen vlees in... dus is het feitelijk altijd vegetarischquote:Op maandag 16 januari 2006 21:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
[martinmoreiro-mode] nei, nei Cuall, jij!! Meid, kom in me arme! [/martin moreiro-mode]quote:Op maandag 16 januari 2006 21:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Tel je mij niet meer mee
Maurisico heeft Cuall uit zijn vriendenboekje geschrapt![]()
![]()
Nietes, jij bent helemaal geen zeikstraalquote:
Ja, daar moet je eventjes van genieten, maar daarna gewoon door gaan hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 21:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik wil in de fok1000(op dit moment heb je daar ruim 7500 posts voor nodig)
Maar 6000 is wel een mooi rond getal voor vandaag
zelfkennis is okquote:
mijn smoes.. dat ik weer achter die ellendige stream zit , bedoel je?quote:
Dus eigenlijk ben je een veganist of nietquote:Op maandag 16 januari 2006 21:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
Iemand van Fok! in het BBH!
en
Meet in HBB ?!?!?!!!!!
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
ze moet er juist nog zijn.. en dan vooral regelmatig vermelden dat ze die opmerking gemaakt heeft....
Nee hoor, dan zou ik ook geen zuivel mogen nemen. Alleen noten en zaden e.d. Da's iets te karig voor mijquote:
Is dat zoquote:Op maandag 16 januari 2006 21:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, die koeienmaag is dus eigenlijk 'beest' dat je eet. Dus niet vegetarisch.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar er zit dus geen vlees in... dus is het feitelijk altijd vegetarisch
* duidelijk geen vegetariër is
Dacht omdat je geen kaas at.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zou ik ook geen zuivel mogen nemen. Alleen noten en zaden e.d. Da's iets te karig voor mij.
Peter dat is standaard bij HBB er klopt geen reetquote:Op maandag 16 januari 2006 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
Het geluid op stream 4 klopt niet, ik zie bewegende monden in beeld, en hoor alleen maar getik op een pc
Dat wist ik dus niet weer wat bij geleerdquote:Op maandag 16 januari 2006 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, die koeimaag is dus eigenlijk 'beest' dat je eet. Dus niet vegetarisch.
Melk mag wel, want daar gaat 'ie niet van dood.
Van mij wel, vragen kan altijdquote:Op maandag 16 januari 2006 21:52 schreef melke het volgende:
Cuall mag ik je ff iets geheels offtopics vragen?
Precies! Viool moet nog even blijven! Puur voor de ergenisquote:Op maandag 16 januari 2006 21:47 schreef demins het volgende:
[..]
Daarom is het te hopen dat ze er nog is!![]()
Dan zou je dus ook van een afgezet koeiebeen mogen smullen (mits smakelijk toebereid), zolang de koe maar in leven blijft?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, die koeimaag is dus eigenlijk 'beest' dat je eet. Dus niet vegetarisch.
en weer wat geleerdquote:Op maandag 16 januari 2006 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, die koeienmaag is dus eigenlijk 'beest' dat je eet. Dus niet vegetarisch.
Hey SuperMomquote:Op maandag 16 januari 2006 21:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Precies! Viool moet nog even blijven! Puur voor de ergenis(alhoewel?) Denk alleen dat de rest haar geen bonus punten zal geven, zodat zij steeds de miste punten heeft en dus moet vertrekken. Goed voor het team die stoorzender eruit maar jammer voor ons
![]()
oh ja hoi allemaal![]()
Hai Manuquote:Op maandag 16 januari 2006 21:56 schreef Manu82 het volgende:
Viola Holt was sitting in a tree
the tree was cut down and you can blame me
BEW![]()
:W
Heeeequote:Op maandag 16 januari 2006 21:56 schreef Manu82 het volgende:
BEW![]()
Hoi supermamaquote:Op maandag 16 januari 2006 21:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Precies! Viool moet nog even blijven! Puur voor de ergenis(alhoewel?) Denk alleen dat de rest haar geen bonus punten zal geven, zodat zij steeds de miste punten heeft en dus moet vertrekken. Goed voor het team die stoorzender eruit maar jammer voor ons
![]()
oh ja hoi allemaal![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:56 schreef Manu82 het volgende:
BEW![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:56 schreef demins het volgende:
[..]
Dan zou je dus ook van een afgezet koeiebeen mogen smullen (mits smakelijk toebereid), zolang de koe maar in leven blijft?![]()
BEW![]()
Nee, dat het zo lang duurde voor je weer achter die ellendige streams zit , bedoel ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:49 schreef Maurisico het volgende:
mijn smoes.. dat ik weer achter die ellendige stream zit , bedoel je?
BEW![]()
Lijkt me niet te etenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:57 schreef regenworm het volgende:
Lekker rauwe vis krijg gelijk zin om naar de Japaner te fietsen.
Ben je weer haast de enige hierquote:Op maandag 16 januari 2006 21:58 schreef riri het volgende:
Eerst kon ik Viola moeilijk te verteren en irriteerde iik me mateloos aan haar maar begin haar steeds aardiger te vinden![]()
Weet ook niet hoe het mogelijk is....
ze is zo heerlijk onhandig ook,er gebeuren haar steeds de gekste dingen![]()
hij vond het zielig voor Monique dat ze last had van zijn gesnurk geloof ikquote:Op maandag 16 januari 2006 21:59 schreef Manu82 het volgende:
hey heb geen zin om alle SC door te lezen en de streamverslagen heb ik al gedaan, maar waarom sliep Gert vanmorgen op de bank?
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
oh ja hoi allemaal![]()
Omdat ie slaap had!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:59 schreef Manu82 het volgende:
hey heb geen zin om alle SC door te lezen en de streamverslagen heb ik al gedaan, maar waarom sliep Gert vanmorgen op de bank?
jij vond Rob ook wel ok he?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:58 schreef riri het volgende:
Eerst kon ik Viola moeilijk te verteren en irriteerde iik me mateloos aan haar maar begin haar steeds aardiger te vinden![]()
Weet ook niet hoe het mogelijk is....
ze is zo heerlijk onhandig ook,er gebeuren haar steeds de gekste dingen![]()
Viola is zooooooooooooo lief.............als ze slaaptquote:
Wat liefquote:Op maandag 16 januari 2006 22:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij vond het zielig voor Monique dat ze last had van zijn gesnurk geloof ik
Hai Momquote:Op maandag 16 januari 2006 21:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
oh ja hoi allemaal![]()
Is wel heel erg sociaal van Gert die krijgt van mij bonuspuntenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
JOSTIFLIPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Recht bij Viooltje op d'r neus![]()
weet het,zei toch ook dat ik me eerst erg aan haar irriteerde maar dat verandert dus ineens en weet zelf eigenlijk niet eens goed waarom...quote:
Waarom begin jij geen eigen succes-agenda?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je moet er van houden de één vindt het lekker en de ander vindt het niet te vreten.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef bunnyma het volgende:
Even voor diegene die er heilig van overtuigd zijn dat Bonnie vanochtend aan de jonge genever zat.
Op de tafel in het restaurant staan diezelfde flessen op tafel.......met water.
Niet dat ik zo'n fan ben van Bonnie maar ik vind het zo zielig voor haar dat ze nu beticht wordt van stiekeme zuiperd terwijl ze juist nu even droog staat (hoewel ze vanavond wel aan de sake zat).
Komt joost? Lache? Zit Roel er trouwens nog op die bank? Of hebben ze het hem inmiddels verteld dat ie verloren heeft?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben ook nog even aan het terug lezen en kwam toen dit tegen:"
[..]
![]()
Komt hij echt zaterdag? Hoop dat hij zijn Jostiflip meeneemt ja!! Of we gooien het over het hek
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ja precies, zo bedoelde ik het ook, goed voor het team als zij er als eerste uit moetquote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Mom![]()
Nou ik vraag me af of het voor het team goed is als ze er nog lang blijft zitten. de 1e ergernissen zijn er al hoor![]()
Hij komt echt,staat ook al op de talpasitequote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Komt hij echt zaterdag? Hoop dat hij zijn Jostiflip meeneemt ja!! Of we gooien het over het hek
![]()
van mij ookquote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is wel heel erg sociaal van Gert die krijgt van mij bonuspunten![]()
![]()
mijn agenda is volquote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom begin jij geen eigen succes-agenda?![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:03 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Komt joost? Lache? Zit Roel er trouwens nog op die bank? Of hebben ze het hem inmiddels verteld dat ie verloren heeft?
[..]
Komt joost? Lache? Zit Roel er trouwens nog op die bank? Of hebben ze het hem inmiddels verteld dat ie verloren heeft?
ja zo doe nze dat hè die stiekeme zuiperds.... flesje water pakken... water eruit... jenever erin....is bekende techniek... dat jij er ook intrapt...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef bunnyma het volgende:
Even voor diegene die er heilig van overtuigd zijn dat Bonnie vanochtend aan de jonge genever zat.
Niet dat ik zo'n fan ben van Bonnie maar ik vind het zo zielig voor haar dat ze nu beticht wordt van stiekeme zuiperd terwijl ze juist nu even droog staat (hoewel ze vanavond wel aan de sake zat).
Heb jij ook wel eens sushi gehad?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:02 schreef cuall het volgende:
Wat wilde je me vragen Melke?????????????/
Ja Joost komt echt zaterdagquote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Roel ligt nu op het bord,was de enige manier om hem weg te krijgenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:03 schreef Maurisico het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg , bij het kijken van de twee uitzendingen van vanavond, de indruk dat Talpa Bonnie eruit wil hebben.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja precies, zo bedoelde ik het ook, goed voor het team als zij er als eerste uit moetLoopt het team dan wel gesmeerder maar voor ons minder om aan te ergeren
![]()
Ik geloof altijd in de nuchterheid van Boooooooooooooooooonnnnnnnieeeee als ze weer buiten komt spelen. En ik heb nog steeds geen Dr. Bernhard gehoord...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef bunnyma het volgende:
Das niet offtopic hoorquote:
Maar het is wel een rare plaats om te drinken en Bonnie had het er over dat er geen camera's in het washok stonden. Het blijft allemaal wel erg verdacht.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef bunnyma het volgende:
Is dat een offtopic vraagquote:
maar die zijn ook al langer bezig toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:06 schreef Manu82 het volgende:
CBB is weer begonnen, zijn toch wat meer irritaties daar
nee, wel de mazelen...en dat noem jij off-topicquote:
Ja, ik heb gehoord dat Lieske speciaal voor jou de camera gaat terughangen in de badkamerquote:Op maandag 16 januari 2006 22:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
en waarschijnlijk alle andere BB5 bewoners ook
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:07 schreef demins het volgende:
[..]
Niks erg! Een antibiotica-kuurtje en je bent eraf!![]()
Niet zo raar als je bedenkt dat ze daar samen met Kelly aan het stikkeren was.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar het is wel een rare plaats om te drinken en Bonnie had het er over dat er geen camera's in het washok stonden. Het blijft allemaal wel erg verdacht.
NAAKT!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik heb gehoord dat Lieske speciaal voor jou de camera gaat terughangen in de badkamer
in het washok... dan is ze nu al aan de wasverzachter... is bekend hè van Alcoholisten.. ze zoeken steeds zwaardere drank op...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar het is wel een rare plaats om te drinken en Bonnie had het er over dat er geen camera's in het washok stonden. Het blijft allemaal wel erg verdacht.
Er hangen gewoon camera's in de badkamer.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik heb gehoord dat Lieske speciaal voor jou de camera gaat terughangen in de badkamer
Ik heb de streams nog niet zo heel vaak kunnen volgen maar inderdaad, ze werd niet echt positief neergezet. Terwijl iedereen hard aan het werk was zie je Bonnie 1 kopje (en schotelquote:Op maandag 16 januari 2006 22:05 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik kreeg , bij het kijken van de twee uitzendingen van vanavond, de indruk dat Talpa Bonnie eruit wil hebben.
Zij werd vrij negatief neergezet.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:07 schreef Maurisico het volgende:
[..]
nee, wel de mazelen...en dat noem jij off-topicheerlijk, lig hier weer blauw onder mijn tafel..
![]()
Oke, ik wilde geen gezeik, maar bij deze. [HBB SC 70] geen zin in heisa?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Is dat een offtopic vraag![]()
Ik denk, er gaat heel wat komen, kom je met zo'n stomme vraag.![]()
Ja ik heb wel eens sushi gegeten en vond het niet heel bijzonder.
Dat magquote:Op maandag 16 januari 2006 22:09 schreef melke het volgende:
Mag ik vragen wat dit te betekenen heeft?
[HBB SC 70] geen zin in heisa?
Het was een prachtige shot maar goed misschien heb je gelijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Niet zo raar als je bedenkt dat ze daar samen met Kelly aan het stikkeren was.
De anderen voelen zich te goed voor dat werk.
Waarom word er achter m'n rug om geluld? Waarom zegt men dat niet tegen me als ik er ben?quote:
Iets wat je toch leestquote:Op maandag 16 januari 2006 22:09 schreef melke het volgende:
Mag ik vragen wat dit te betekenen heeft?
[HBB SC 70] geen zin in heisa?
Er is toen niet onaardig over je gedaan. Er was toen alleen wat onduidelijkheid over dingen en er is op een bepaald moment ook door verschillende mensen gezegd dat we het liever met jezelf over wilden hebben als het over jou ging. Maar er werd van een mug een olifant gemaakt.......quote:Op maandag 16 januari 2006 22:10 schreef melke het volgende:
[..]
Oke, ik wilde geen gezeik, maar bij deze. [HBB SC 70] geen zin in heisa?
Ik zou het op prijs stellen dat je met mij over je problemen tov mij praat en niet achter m'n rug om waar ik niet voor mezelf kan op komen.
Kun je even weg gaan, dan bepraten we dit even....quote:Op maandag 16 januari 2006 22:12 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom word er achter m'n rug om geluld? Waarom zegt men dat niet tegen me als ik er ben?
Als ik ergens niet van hou is als mensen over me lullen en ik er zelf niet bij ben!
Doet hij heel leuk,ik vind Gert een lieve manquote:Op maandag 16 januari 2006 22:12 schreef Maurisico het volgende:
Je kunt wel horen dat Gert over de muziek gaat...![]()
Hoeft niet meer ga nu voor Monique of Mickey.quote:
Niet zo erg als in de uitzendingen.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik heb de streams nog niet zo heel vaak kunnen volgen maar inderdaad, ze werd niet echt positief neergezet. Terwijl iedereen hard aan het werk was zie je Bonnie 1 kopje (en schotel) naar de vaatwasser brengen, eten terwijl de rest druk bezig was enz..... Maar ze komt ook zo warrig over, duffig, beetje zielig zelfs.....weet niet of dat ook zo is op de streams?
Nou je hebt het al gelezen, ik stoor me eraan dat je regelmatig dingen dropt en dan pleite bent.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:10 schreef melke het volgende:
[..]
Ik zou het op prijs stellen dat je met mij over je problemen tov mij praat en niet achter m'n rug om waar ik niet voor mezelf kan op komen.
eerste vraag: omdat een bepaalde opmerking volledig uit z'n verband werd gerukt en opgeblazen tot een rel die er eigenlijk niet wasquote:Op maandag 16 januari 2006 22:12 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom word er achter m'n rug om geluld? Waarom zegt men dat niet tegen me als ik er ben?
Als ik ergens niet van hou is als mensen over me lullen en ik er zelf niet bij ben!
BEEST!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hoeft niet meer ga nu voor Monique of Mickey.
Ik heb genoeg Lieske gezien wil nu wel weer iets anders.
En ik stoor me eraan dat er constant achter mn rug om heen over me geluld word ipv iets zeggen en het dan ook oplossen! Als je een probleem met me hebt zeg het dan tegen mij ipv dat geroddel met je vriendjes/vriendinnetjesquote:Op maandag 16 januari 2006 22:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou je hebt het al gelezen, ik stoor me eraan dat je regelmatig dingen dropt en dan pleite bent.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:07 schreef Maurisico het volgende:
[..]
nee, wel de mazelen...en dat noem jij off-topicheerlijk, lig hier weer blauw onder mijn tafel..
![]()
Die gasten hebben uiteraard géén zender natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 22:15 schreef SuperMOM het volgende:
Is bij jullie het geluid ook zo slecht? Ik versta niemand echt duidelijk? Zachtjes muziek op de achtergrond en zachtjes Bart af en toe iets zeggen of 1 van de gasten maar kan er geen gesprek van maken?
Technisch gezien is dit niet achter de rug om t staat openbaarquote:Op maandag 16 januari 2006 22:10 schreef melke het volgende:
[..]
Probeer eens in te gaan op wat Cuall zegt, Melke!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:15 schreef melke het volgende:
[..]
En ik stoor me eraan dat er constant achter mn rug om heen over me geluld word ipv iets zeggen en het dan ook oplossen! Als je een probleem met me hebt zeg het dan tegen mij ipv dat geroddel met je vriendjes/vriendinnetjes
Polka's zijn erg in, in Japanquote:Op maandag 16 januari 2006 22:15 schreef regenworm het volgende:
Gert speelt wel echte Japanse nummers
Stream 3 en 4 hoor ik ook niks.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:15 schreef SuperMOM het volgende:
Is bij jullie het geluid ook zo slecht? Ik versta niemand echt duidelijk? Zachtjes muziek op de achtergrond en zachtjes Bart af en toe iets zeggen of 1 van de gasten maar kan er geen gesprek van maken?
klopt precies eerste vraagquote:Op maandag 16 januari 2006 22:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
eerste vraag: omdat een bepaalde opmerking volledig uit z'n verband werd gerukt en opgeblazen tot een rel die er eigenlijk niet was
tweede vraag: geen idee
in z'n algemeenheid: misschien iets om te bespreken buiten de SC..
ja, ik wil het liever eens een keer uit praten met de betreffende posters, alleen weet ik niet waar.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
eerste vraag: omdat een bepaalde opmerking volledig uit z'n verband werd gerukt en opgeblazen tot een rel die er eigenlijk niet was
tweede vraag: geen idee
in z'n algemeenheid: misschien iets om te bespreken buiten de SC..
Ga ergens anders coachenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:16 schreef demins het volgende:
[..]
Probeer eens in te gaan op wat Cuall zegt, Melke!
Dames is het niet verstandig om dit via de e-mail of msn te bespreken.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:15 schreef melke het volgende:
[..]
En ik stoor me eraan dat er constant achter mn rug om heen over me geluld word ipv iets zeggen en het dan ook oplossen! Als je een probleem met me hebt zeg het dan tegen mij ipv dat geroddel met je vriendjes/vriendinnetjes
Je moet zelf weten waar je dat wilt uitpraten lijkt mij! Heb daar in dat topic al mijn mening over gegeven.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:17 schreef melke het volgende:
[..]
ja, ik wil het liever eens een keer uit praten met de betreffende posters, alleen weet ik niet waar.
Geroddel, het staat openbaar. Je kan het toch lezen. Voel je de behoefte erover te discussieren dat kan, we zijn er toch allemaal.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:15 schreef melke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:15 schreef melke het volgende:
[..]
Oeps, wat doe jij nou ???quote:Op maandag 16 januari 2006 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga ergens anders coachen
Iedereen die niets inhoudelijks ermee te maken heeft niet mee bemoeien, de dames kunnen het best alleen af.
hmz.. goed punt...voor deze éne keer mag iemand daar een apart topic voor openen dan....quote:Op maandag 16 januari 2006 22:17 schreef melke het volgende:
[..]
ja, ik wil het liever eens een keer uit praten met de betreffende posters, alleen weet ik niet waar.
ZO ging het precies inderdaadquote:Op maandag 16 januari 2006 22:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
klopt precies eerste vraag
als ik me het goed kan herinneren vroeg Iemand aan iemand anders of ze/hij nog antwoord gekregen had op een vraag en toen werd een mug een olifant.......
Ik ben me er niet bewust van dat ik dingen drop en dan pleite ben. Ik kan me maar 1 situatie bedenken. Maar goed, ik ga er in ieder geval wel rekening mee houden.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou je hebt het al gelezen, ik stoor me eraan dat je regelmatig dingen dropt en dan pleite bent.
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:16 schreef lovebear het volgende:
Technisch gezien is dit niet achter de rug om t staat openbaar
Je kan t lezen en als je alles heb gelezen kwam t gesprek niet zomaar
En dat jehet er gewoon over kan hebben
Wat stereotomy ook al zei, misschien is het handig om je er buiten te houden als je niet gevraagd werd.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:18 schreef regenworm het volgende:
Dames is het niet verstandig om dit via de e-mail of msn te bespreken.
Ben bang dat het anders uit de hand gaat lopen en direct met elkaar praten kan veel problemen in 1x oplossen
Gemistquote:Op maandag 16 januari 2006 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
AZ
Heb je Van Gaal gezien vanavond op Ned 3? Was erg leuk
Dat kloptquote:Op maandag 16 januari 2006 22:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
klopt precies eerste vraag
als ik me het goed kan herinneren vroeg Iemand aan iemand anders of ze/hij nog antwoord gekregen had op een vraag en toen werd een mug een olifant.......
Bij Holland Sport. Was erg leuk, openhartig over AZ, trouwplannen met Truus, e.d.quote:
Je kunt me mailen hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 22:17 schreef melke het volgende:
[..]
Pfffffquote:Op maandag 16 januari 2006 22:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die gasten hebben uiteraard géén zender natuurlijk![]()
We hebben al maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden geen commentaren over de streams meerquote:Op maandag 16 januari 2006 22:21 schreef teamlead het volgende:
en nu weer over de streams graag
Mail staat in profiel als je vragen hebquote:Op maandag 16 januari 2006 22:17 schreef melke het volgende:
[..]
Oh, oh!! Op deze manier heb ik er al velen zichzelf in de vernieling zien helpen...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. goed punt...voor deze éne keer mag iemand daar een apart topic voor openen dan....
(maar dit wordt géén... ik herhaal géén gewoonte)
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben me er niet bewust van dat ik dingen drop en dan pleite ben. Ik kan me maar 1 situatie bedenken. Maar goed, ik ga er in ieder geval wel rekening mee houden.![]()
En daar heb je spuit11 weer.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Wat stereotomy ook al zei, misschien is het handig om je er buiten te houden als je niet gevraagd werd.
Kan best zijn dat ik door mijn goeroe wordt teruggefloten, maar ik wil deze discussie in iedergeval niet in de SC hebbenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:22 schreef demins het volgende:
[..]
Oh, oh!! Op deze manier heb ik er al velen zichzelf in de vernieling zien helpen...![]()
Dat laat melke zich geen twee keer zeggenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef Manu82 het volgende:
Hey als we dan toch allemaal met elkaar gaan mailen. Mij mag je ook altijd mailen!!!
Cuall kom op zeg, je bespreekt het met mensen en ik was er niet. Dat vind ik achter de rug om. Ja ik kan terug lezen en dat doe ik ook, maar reageren moet ik dus in een ander topic. Als je problemen met mij hebt snij het aan als ik er ben of mail me of wat dan ook.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Ho ff, ik heb mij altijd uitgesproken, in het openbaar, je hebt dat gewoon kunnen lezen. ik heb je ook direct al eens dingen gevraagd, maar zoals ik al zei, vaak reageer jij dan niet meer, dat maakt een discussie niet echt makkelijker
Sorry pinbal ik was er ook met die discussie.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Wat stereotomy ook al zei, misschien is het handig om je er buiten te houden als je niet gevraagd werd.
Melke... ook voor jou: niet hier ajbquote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef melke het volgende:
[..]
Cuall kom op zeg, je bespreekt het met mensen en ik was er niet. Dat vind ik achter de rug om. Ja ik kan terug lezen en dat doe ik ook, maar reageren moet ik dus in een ander topic. Als je problemen met mij hebt snij het aan als ik er ben of mail me of wat dan ook.
Mail me maarquote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef Manu82 het volgende:
Hey als we dan toch allemaal met elkaar gaan mailen. Mij mag je ook altijd mailen!!!
nodig ze uit voor een etentje! Onder het genot van een polka van Gert moet het wel goed komen...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je moet zelf weten waar je dat wilt uitpraten lijkt mij! Heb daar in dat topic al mijn mening over gegeven.
De samenvatting:quote:
Dat kloptquote:Op maandag 16 januari 2006 22:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sorry pinbal ik was er ook met die discussie.
Heb ook mee gediscusserd dus is ook gevraagd richting mij
Oh, wat ben je toch gevoelig.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef regenworm het volgende:
En daar heb je spuit11 weer.
Rot toch op zeikerd.
Nou, Pinball ik denk dat ik niet de enige was die reageerde in dat topic, dus ik denk dat anderen net zo goed het recht hebben om nu te reagerenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat klopt
* Stereotomy plakt een badge op lovebear en zegt: "Doorlopen"
En er waren nog 50 anderen in dat topic. De communicatie gaat al moeizaam genoeg zonder al die extra stoorzenders, en melke vroeg wat aan cuall, niet aan al die anderen.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:25 schreef lovebear het volgende:
Sorry pinbal ik was er ook met die discussie.
Heb ook mee gediscusserd dus is ook gevraagd richting mij
Sabine heeft een enorme onderkin gekregen, de laatste keer dat ik haar zag, is hard op weg ma tokkie te worden.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat zitten daar voor irritante jochies die Bart uit de tent proberen te lokken met cynische vragen over wat ie met het geld heeft gedaan en of ie nog met Sabine is
Wat zijn dat voor irritante mannetjes...
Mij ook! En als we dat allemaal doen, hoeven we ook niet meer elke avond en nacht op Fok! te zittenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef Manu82 het volgende:
Die discussie is destijds door andere figuren (waaronder ik) uitgelokt en er is door verschillende mensen gezegd dat ze er liever niet over wilden hebben zonder jou.Cuall kwam niet uit zichzelf zeiken over jou ofzo er waren gewoon zeikerds die wilden weten wat er aan de hand was. Lees even het eind van dat vorige topic door waar het mee begon....quote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef melke het volgende:
[..]
Cuall kom op zeg, je bespreekt het met mensen en ik was er niet. Dat vind ik achter de rug om. Ja ik kan terug lezen en dat doe ik ook, maar reageren moet ik dus in een ander topic. Als je problemen met mij hebt snij het aan als ik er ben of mail me of wat dan ook.
Dat recht heeft inderdaad iedereen, zelfs mensen die er niet bij waren. Maar ik denk niet dat dat de discussie veel zal helpen.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou, Pinball ik denk dat ik niet de enige was die reageerde in dat topic, dus ik denk dat anderen net zo goed het recht hebben om nu te reageren![]()
Kijk die HR skills van teamleadquote:Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef teamlead het volgende:
er onstaat hier een discussie over een mug die 26 delen geleden een olifant werd.... kunnen we hier dan nu mee stoppen ajb? Dank u
Snaptnix, ik was in slaap gevallen en werd 2 uur later pas wakker.. Dat zie je ook op de SC. Ik maak gebruik van een laptop en als ik laat online ben lig in meestal in bed. Ik ben me niet eens bewust geweest van het woordje 'ook'..quote:Op maandag 16 januari 2006 22:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De samenvatting:
Coos vraagt aan je hoeveel ze weegt. jij geeft antwoord (65/70 kilo). Het antwoord van Coos is "jij valt af".
Ik antwoord op je opmerking met "omdat je meer dan 60 kilo weegt" en jij reageert vervolgens weer met "middelvingersmiley."
Ik zegt daarop "moet je bij coos zijn.. het is zijn obsessie, niet de mijne", waarop jij weer reageert met "nou, voor Coos dan ook een middelvingersmiley"
Teamlead stelde daarop aan jou de vraag, waarom ook. Wat heeft snaptnix gedaan.
Mijn vraag was dus (omdat je op rechtstreekse vragen bijna nooit antwoord geeft), of ie nog antwoord had gehad. Niets meer, niets minder.
Ma Tokkie is geen goede vergelijking, die is al half dood...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sabine heeft een enorme onderkin gekregen, de laatste keer dat ik haar zag, is hard op weg ma tokkie te worden.
Oh.. mijn arme spamfilter.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:28 schreef demins het volgende:
Mij ook! En als we dat allemaal doen, hoeven we ook niet meer elke avond en nacht op Fok! te zitten![]()
Je stinktquote:Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef Inca het volgende:
Gaan we onderling hier weer ruzie maken???.
Open dan A.U.B. een apart topic daarover![]()
T ging over wat er gebeurde ze was boos over omdat er over haar gepraat werdquote:Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
En er waren nog 50 anderen in dat topic. De communicatie gaat al moeizaam genoeg zonder al die extra stoorzenders, en melke vroeg wat aan cuall, niet aan al die anderen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:29 schreef rooie3 het volgende:
Is dat nu die vent van viooltje waar Bart mee praat.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:29 schreef rooie3 het volgende:
En voor elke ruzie een apart topic! Anders gaat dat weer allemaal door elkaar lopen! Teamlead organiseer eens even, het wordt een zooitje zo!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef Inca het volgende:
Gaan we onderling hier weer ruzie maken???.
Open dan A.U.B. een apart topic daarover![]()
Je ruikt je bovenlipquote:Op maandag 16 januari 2006 22:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je stinkt
Sorry zal nieuw topic openen
Die streams staan opslot (maw er is dan geen regie zegmaar)quote:Op maandag 16 januari 2006 22:30 schreef Inca het volgende:
Hey ik versta niets van het personeel op stream 3 en 4![]()
Dan voel ik me ook schuldig, want ik heb ook gevraagd wat er aan de hand was.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die discussie is destijds door andere figuren (waaronder ik) uitgelokt en er is door verschillende mensen gezegd dat ze er liever niet over wilden hebben zonder jou.Cuall kwam niet uit zichzelf zeiken over jou ofzo er waren gewoon zeikerds die wilden weten wat er aan de hand was. Lees even het eind van dat vorige topic door waar het mee begon....
geluid is erg slechtquote:Op maandag 16 januari 2006 22:30 schreef Inca het volgende:
Hey ik versta niets van het personeel op stream 3 en 4![]()
Lekker danquote:Op maandag 16 januari 2006 22:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die streams staan opslot (maw er is dan geen regie zegmaar)
Beertje.....quote:Op maandag 16 januari 2006 22:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
T ging over wat er gebeurde ze was boos over omdat er over haar gepraat werd
En omdat ik dat ook dee heb ze t ook tegen mij over haar vraag waarom t topic was
Dus geen stoor zender
Ja dat dacht ik ook? Volgens mij wel....quote:Op maandag 16 januari 2006 22:29 schreef rooie3 het volgende:
Je bent één dag mod en gelijk al een soort 'vuurproef'quote:
Zo probleem uit de wereld? Kunnen we weer verder met HBB nu, dat wil TL al 2 pagina's geloof ikquote:Op maandag 16 januari 2006 22:28 schreef melke het volgende:
[..]
Snaptnix, ik was in slaap gevallen en werd 2 uur later pas wakker.. Dat zie je ook op de SC. Ik maak gebruik van een laptop en als ik laat online ben lig in meestal in bed. Ik ben me niet eens bewust geweest van het woordje 'ook'..
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:33 schreef Maurisico het volgende:
Je laat de boel hier trouwens aardig uit de klauwe lopen...ze blijven maar door discussieren over het wangedrag van Melke in de streams...![]()
Wijntje?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:30 schreef lovebear het volgende:
T ging over wat er gebeurde ze was boos over omdat er over haar gepraat werd
En omdat ik dat ook dee heb ze t ook tegen mij over haar vraag waarom t topic was
Dus geen stoor zender
je helpt niet echt hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 22:33 schreef Maurisico het volgende:
Teamlead!!! nou zien ik het pas.....blauw?!! ouwe limburgse likkert! Ik dacht al, wat loop je nou te bazelen over niet hier discussieren...
Je laat de boel hier trouwens aardig uit de klauwe lopen...ze blijven maar door discussieren over het wangedrag van Melke in de streams...![]()
Regie wil blijkbaar dat we alleen de eetzaal volgenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:35 schreef regenworm het volgende:
Wel jammer dat er geen geluid is in de keuken.
TL wordt even getest, geloof ikquote:Op maandag 16 januari 2006 22:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo probleem uit de wereld? Kunnen we weer verder met HBB nu, dat wil TL al 2 pagina's geloof ik![]()
ach ik dacht ik voed de discussie nog even.. als ware het een ware teamlead-ontgroening.quote:
Melke, ik denk dat het niet zinvol is om de discussie hier verder te voeren. Ik heb msn dus je kunt zo ook in kontakt met me komen.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef melke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |