De belastingdienst is niet mijn vriend zeker nu niet meer.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:25 schreef demins het volgende:
[..]
Zo slecht zal je salaris toch ook niet zijn met een leasebak onder je reet!![]()
Ja, het meest ergerlijke vind haar neerbuigende manier waarop ze over anderen praat. Ze doet alsof ze zelf een soort ubermensch is en stelt zich zo superieur opquote:Op maandag 16 januari 2006 21:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zij en Bart hadden het over Fok, waarop viool ons "een stuk of 40 idioten" noemde... Dus ze bedoelde jou ook
Jawel, ik zou het allemaal wel spannend vinden. Je moet gewoon een paar leuke vrienden mee nemen. Alleen lijkt het me inderdaad nietsquote:Op maandag 16 januari 2006 21:31 schreef Flyduck het volgende:
ik zou me echt niet op mijn gemak voelen als ik daar nu in dat huis zou zitten. en volgens mij die mensen die daar aan tafel zitten ook niet. die gasten zitten maar een beetje voor zich uit te staren...
Dit is een echte D66 opmerkingquote:Op maandag 16 januari 2006 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Jaaaaaaaaaa eten voor Afrika
Joost: "Misschien moeten we een minuut stil zijn voor de mensen die geen kerstdiner hebben zoals wij"
En ik dus ookquote:Op maandag 16 januari 2006 21:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, het meest ergerlijke vind haar neerbuigende manier waarop ze over anderen praat. Ze doet alsof ze zelf een soort ubermensch is en stelt zich zo superieur op![]()
![]()
![]()
Die houding daar word ik dus woest over.![]()
Klinkt niet echt lekkerquote:Op maandag 16 januari 2006 21:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt ook sushi met alleen zeewier en bamboe, is lekker hoor
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Klinkt niet echt lekker. Misschien moet ik het eens proberen.
Maar dan wel met een hoop ketchup erop.
Idemquote:Op maandag 16 januari 2006 21:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, het meest ergerlijke vind haar neerbuigende manier waarop ze over anderen praat. Ze doet alsof ze zelf een soort ubermensch is en stelt zich zo superieur op![]()
![]()
![]()
Die houding daar word ik dus woest over.![]()
Ik was zelf eigenlijk wel blij met die uitdrukkingquote:Op maandag 16 januari 2006 21:28 schreef demins het volgende:
[..]
Die uitdrukking is niet gelukkig gekozen!![]()
Dat wou ik even horen!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was zelf eigenlijk wel blij met die uitdrukking.
Niet meer Newbie zijn dat dwing je af! Er staat geen termijn voor!quote:
Eeuwig,... net als ieder ander met een userid boven de 4000quote:
[over heen lees modus]quote:Op maandag 16 januari 2006 21:30 schreef melke het volgende:
[..]
Ja en wie zijn wij om ons beter te voelen dan haar of BB bewoners? Als zij mij een idioot vind prima, zou ik ook zeggen over iemand die me zou afzeiken
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
Biw![]()
* ga vandaag mijn 6000e post halen
Wat is je favoriete vegetarische gerecht?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe mij maar een broodje (vegetarische) kaas.
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe mij maar een broodje (vegetarische) kaas.
Je zegt het goed, over heen lees modusquote:Op maandag 16 januari 2006 21:38 schreef cuall het volgende:
[..]
[over heen lees modus][/over heen lees modus]
vind schrijf je in dit geval met dt
Ik vrees dat het van soja is gemaaktquote:Op maandag 16 januari 2006 21:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
bestaat er ook niet vegetarische kaas dan?
Die weet je al: Talitha. Maar is alleen niet mijn roepnaam.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel ons je voornaam en je bent ingewijd
Dit is echt een Holt opmerkingquote:Op maandag 16 januari 2006 21:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
Eeuwig,... net als ieder ander met een userid boven de 4000
WB Maurisicoquote:Op maandag 16 januari 2006 21:38 schreef Maurisico het volgende:
kijk nou dan! Mijn ouwe verslaafde virenden, lovebaer, demin, flugel, petertje 6000!!! Ik was jullie al kwijt, maar zitten jullie dus... vertel us.. is het wat dat hotel BB?
Neuroot!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:38 schreef cuall het volgende:
[..]
[over heen lees modus][/over heen lees modus]
vind schrijf je in dit geval met dt
Ik ben niet zo goed in afdwingenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:37 schreef demins het volgende:
[..]
Niet meer Newbie zijn dat dwing je af! Er staat geen termijn voor!![]()
quote:
Begin jij nou ook al???quote:Op maandag 16 januari 2006 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is je favoriete vegetarische gerecht?
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
WB Maurisico![]()
![]()
Ennuh... Vergeet je er niet een paar![]()
Hallo Peterquote:Op maandag 16 januari 2006 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
Biw![]()
* ga vandaag mijn 6000e post halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |