Tja kom op, we zeiken hier constant anderen af. Dan moet je er ook tegen kunnen als je zelf eens afgezeikt wordquote:
Je kan toch nog altijd mod worden, nietwaar?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. dan had je maar een vak moeten leren
Er zijn nu een hoop Endemol gasten in het huisquote:Op maandag 16 januari 2006 21:16 schreef Talitha het volgende:
M'n tentamen zit er op (k*ttentamen).
Nu kan ik eindelijk BB een beetje gaan volgen.
Zijn dat gasten voor het diner die ik in het huis zie ?
wordtquote:Op maandag 16 januari 2006 21:18 schreef melke het volgende:
[..]
Tja kom op, we zeiken hier constant anderen af. Dan moet je er ook tegen kunnen als je zelf eens afgezeikt word![]()
* bookmarktquote:Op maandag 16 januari 2006 21:18 schreef melke het volgende:
[..]
Tja kom op, we zeiken hier constant anderen af. Dan moet je er ook tegen kunnen als je zelf eens afgezeikt word![]()
Zoals ik al zei: k*ttentamenquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:18 schreef demins het volgende:
[..]
Je kan toch nog altijd mod worden, nietwaar?![]()
En betalen die ook ?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er zijn nu een hoop Endemol gasten in het huis
quote:
We worden al genoeg door viool afgezeken.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:18 schreef melke het volgende:
[..]
Kan ik ook prima hebben, maar wens geen idioot genoemd te worden, omdat ik op Fok BB/ HBB volg en al helemaal niet door dat ouwe verlepte vel dat daar zichzelf BN'er noemt en zichzelf ook nog eens beter acht dan een 'normaal' mensquote:Op maandag 16 januari 2006 21:18 schreef melke het volgende:
[..]
Nou ik zeik niemand zonder goede reden af hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 21:18 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom nou niet? Kun je misschien wel samen met Lies op de foto! Dat is toch hartstikke leuk!?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heel heel lief aangeboden maar ik ga niet![]()
![]()
![]()
![]()
Je hoeft mn berichtjes toch niet te lezen?! Dus zeik niet zoquote:Op maandag 16 januari 2006 21:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik zeik niemand zonder goede reden af hoorDan is het afzeiken om af te zeiken, dat slaat nergens op
![]()
Ik vind dat jij nu zit te zeiken![]()
* Stereotomy zet de mute-functie aan bij Cuallquote:Op maandag 16 januari 2006 21:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik zeik niemand zonder goede reden af hoorDan is het afzeiken om af te zeiken, dat slaat nergens op
![]()
Ik vind dat jij nu zit te zeiken![]()
Ben een hele verlegen jongen en ik hou er niet van om op andere mans kosten een feestje te bouwen.quote:
Maar ze slist wel een beetje: sssssshusssssssi of ssssssshusshimi (of hoe je dat schrijft)quote:
Ach, ik voel me niet aangesproken door haar en als ze er mij wel mee bedoelde zou ik er in ieder geval niet van wakker liggen.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kan ik ook prima hebben, maar wens geen idioot genoemd te worden, omdat ik op Fok BB/ HBB volg en al helemaal niet door dat ouwe verlepte vel dat daar zichzelf BN'er noemt en zichzelf ook nog eens beter acht dan een 'normaal' mens![]()
Het verschil is of er vis opgerold of op de rijst ligtquote:Op maandag 16 januari 2006 21:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar ze slist wel een beetje: sssssshusssssssi of ssssssshusshimi (of hoe je dat schrijft).
Wakker liggen doen we sowiesoquote:Op maandag 16 januari 2006 21:24 schreef melke het volgende:
[..]
Ach, ik voel me niet aangesproken door haar en als ze er mij wel mee bedoelde zou ik er in ieder geval niet van wakker liggen.
Zo slecht zal je salaris toch ook niet zijn met een leasebak onder je reet!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben een hele verlegen jongen en ik hou er niet van om op andere mans kosten een feestje te bouwen.
Dan spaar ik er liever voor. Maar het is heel erg lief van Melke.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:23 schreef melke het volgende:
[..]
Je hoeft mn berichtjes toch niet te lezen?! Dus zeik niet zo![]()
Maar Snaptnix die idioot die dat zegt (Viola) moet je echt niet serieus nemen.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kan ik ook prima hebben, maar wens geen idioot genoemd te worden, omdat ik op Fok BB/ HBB volg en al helemaal niet door dat ouwe verlepte vel dat daar zichzelf BN'er noemt en zichzelf ook nog eens beter acht dan een 'normaal' mens![]()
Zij en Bart hadden het over Fok, waarop viool ons "een stuk of 40 idioten" noemde... Dus ze bedoelde jou ookquote:Op maandag 16 januari 2006 21:24 schreef melke het volgende:
[..]
Ach, ik voel me niet aangesproken door haar en als ze er mij wel mee bedoelde zou ik er in ieder geval niet van wakker liggen.
Ik ben vegetariër, dus het zal mij worst wezenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het verschil is of er vis opgerold of op de rijst ligt
Wie is zij in godsnaam om zich beter te voelen dan een ander. Niemand is beter dan een ander mens.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:24 schreef melke het volgende:
[..]
Bah, vriendjespolitiekquote:Op maandag 16 januari 2006 21:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik denk het wel misschien krijgen ze een korting.
Je hebt ook sushi met alleen zeewier en bamboe, is lekker hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 21:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben vegetariër, dus het zal mij worst wezen.
Dan moet je niet in de ICT werken daar wordt je al snel afgezeken.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
We worden al genoeg door viool afgezeken.
En viool is toch echt de grens![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zij en Bart hadden het over Fok, waarop viool ons "een stuk of 40 idioten" noemde... Dus ze bedoelde jou ook
Die uitdrukking is niet gelukkig gekozen!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben vegetariër, dus het zal mij worst wezen.
Viool kent een site waar zo'n 40 mensen bij elkaar komen op haar af te zeiken. Bart zei vervolgens dat er ook sites zijn waar zo'n 800.000 mensen per dag inloggen om met elkaar te kunnen kletsen over programma's als BB. Vraag me af wat nou fok.nl is en zeikvioolaf.nlquote:Op maandag 16 januari 2006 21:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zij en Bart hadden het over Fok, waarop viool ons "een stuk of 40 idioten" noemde... Dus ze bedoelde jou ook
de grens is verlaagd van crackhoer naar Viola.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
We worden al genoeg door viool afgezeken.
En viool is toch echt de grens![]()
Voor zover ik het vanmiddag op de streams kon volgen moet iedereen gewoon hetzelfde bedrag neertellen hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 21:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik denk het wel misschien krijgen ze een korting.
Ik ben idioot 41, dus ze had het niet tegen mijquote:Op maandag 16 januari 2006 21:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat weet ikquote:Op maandag 16 januari 2006 21:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan moet je niet in de ICT werken daar wordt je al snel afgezeken.
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben idioot 41, dus ze had het niet tegen mij.
Ja en wie zijn wij om ons beter te voelen dan haar of BB bewoners? Als zij mij een idioot vind prima, zou ik ook zeggen over iemand die me zou afzeikenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wie is zij in godsnaam om zich beter te voelen dan een ander. Niemand is beter dan een ander mens.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |