maar er zit dus geen vlees in... dus is het feitelijk altijd vegetarischquote:Op maandag 16 januari 2006 21:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zeker, gewone kaas is niet vegetarisch.
Zit leb in, da's iets van de koeienmaag ofzo.
[martinmoreiro-mode] nei, nei Cuall, jij!! Meid, kom in me arme! [/martin moreiro-mode]quote:Op maandag 16 januari 2006 21:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Tel je mij niet meer mee
Maurisico heeft Cuall uit zijn vriendenboekje geschrapt![]()
![]()
Nietes, jij bent helemaal geen zeikstraalquote:
Ja, daar moet je eventjes van genieten, maar daarna gewoon door gaan hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 21:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik wil in de fok1000(op dit moment heb je daar ruim 7500 posts voor nodig)
Maar 6000 is wel een mooi rond getal voor vandaag
zelfkennis is okquote:
mijn smoes.. dat ik weer achter die ellendige stream zit , bedoel je?quote:
Dus eigenlijk ben je een veganist of nietquote:Op maandag 16 januari 2006 21:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
Iemand van Fok! in het BBH!
en
Meet in HBB ?!?!?!!!!!
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
ze moet er juist nog zijn.. en dan vooral regelmatig vermelden dat ze die opmerking gemaakt heeft....
Nee hoor, dan zou ik ook geen zuivel mogen nemen. Alleen noten en zaden e.d. Da's iets te karig voor mijquote:
Is dat zoquote:Op maandag 16 januari 2006 21:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, die koeienmaag is dus eigenlijk 'beest' dat je eet. Dus niet vegetarisch.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar er zit dus geen vlees in... dus is het feitelijk altijd vegetarisch
* duidelijk geen vegetariër is
Dacht omdat je geen kaas at.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zou ik ook geen zuivel mogen nemen. Alleen noten en zaden e.d. Da's iets te karig voor mij.
Peter dat is standaard bij HBB er klopt geen reetquote:Op maandag 16 januari 2006 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
Het geluid op stream 4 klopt niet, ik zie bewegende monden in beeld, en hoor alleen maar getik op een pc
Dat wist ik dus niet weer wat bij geleerdquote:Op maandag 16 januari 2006 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, die koeimaag is dus eigenlijk 'beest' dat je eet. Dus niet vegetarisch.
Melk mag wel, want daar gaat 'ie niet van dood.
Van mij wel, vragen kan altijdquote:Op maandag 16 januari 2006 21:52 schreef melke het volgende:
Cuall mag ik je ff iets geheels offtopics vragen?
Precies! Viool moet nog even blijven! Puur voor de ergenisquote:Op maandag 16 januari 2006 21:47 schreef demins het volgende:
[..]
Daarom is het te hopen dat ze er nog is!![]()
Dan zou je dus ook van een afgezet koeiebeen mogen smullen (mits smakelijk toebereid), zolang de koe maar in leven blijft?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, die koeimaag is dus eigenlijk 'beest' dat je eet. Dus niet vegetarisch.
en weer wat geleerdquote:Op maandag 16 januari 2006 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, die koeienmaag is dus eigenlijk 'beest' dat je eet. Dus niet vegetarisch.
Hey SuperMomquote:Op maandag 16 januari 2006 21:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Precies! Viool moet nog even blijven! Puur voor de ergenis(alhoewel?) Denk alleen dat de rest haar geen bonus punten zal geven, zodat zij steeds de miste punten heeft en dus moet vertrekken. Goed voor het team die stoorzender eruit maar jammer voor ons
![]()
oh ja hoi allemaal![]()
Hai Manuquote:Op maandag 16 januari 2006 21:56 schreef Manu82 het volgende:
Viola Holt was sitting in a tree
the tree was cut down and you can blame me
BEW![]()
:W
Heeeequote:Op maandag 16 januari 2006 21:56 schreef Manu82 het volgende:
BEW![]()
Hoi supermamaquote:Op maandag 16 januari 2006 21:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Precies! Viool moet nog even blijven! Puur voor de ergenis(alhoewel?) Denk alleen dat de rest haar geen bonus punten zal geven, zodat zij steeds de miste punten heeft en dus moet vertrekken. Goed voor het team die stoorzender eruit maar jammer voor ons
![]()
oh ja hoi allemaal![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:56 schreef Manu82 het volgende:
BEW![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:56 schreef demins het volgende:
[..]
Dan zou je dus ook van een afgezet koeiebeen mogen smullen (mits smakelijk toebereid), zolang de koe maar in leven blijft?![]()
BEW![]()
Nee, dat het zo lang duurde voor je weer achter die ellendige streams zit , bedoel ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:49 schreef Maurisico het volgende:
mijn smoes.. dat ik weer achter die ellendige stream zit , bedoel je?
BEW![]()
Lijkt me niet te etenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:57 schreef regenworm het volgende:
Lekker rauwe vis krijg gelijk zin om naar de Japaner te fietsen.
Ben je weer haast de enige hierquote:Op maandag 16 januari 2006 21:58 schreef riri het volgende:
Eerst kon ik Viola moeilijk te verteren en irriteerde iik me mateloos aan haar maar begin haar steeds aardiger te vinden![]()
Weet ook niet hoe het mogelijk is....
ze is zo heerlijk onhandig ook,er gebeuren haar steeds de gekste dingen![]()
hij vond het zielig voor Monique dat ze last had van zijn gesnurk geloof ikquote:Op maandag 16 januari 2006 21:59 schreef Manu82 het volgende:
hey heb geen zin om alle SC door te lezen en de streamverslagen heb ik al gedaan, maar waarom sliep Gert vanmorgen op de bank?
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
oh ja hoi allemaal![]()
Omdat ie slaap had!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:59 schreef Manu82 het volgende:
hey heb geen zin om alle SC door te lezen en de streamverslagen heb ik al gedaan, maar waarom sliep Gert vanmorgen op de bank?
jij vond Rob ook wel ok he?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:58 schreef riri het volgende:
Eerst kon ik Viola moeilijk te verteren en irriteerde iik me mateloos aan haar maar begin haar steeds aardiger te vinden![]()
Weet ook niet hoe het mogelijk is....
ze is zo heerlijk onhandig ook,er gebeuren haar steeds de gekste dingen![]()
Viola is zooooooooooooo lief.............als ze slaaptquote:
Wat liefquote:Op maandag 16 januari 2006 22:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij vond het zielig voor Monique dat ze last had van zijn gesnurk geloof ik
Hai Momquote:Op maandag 16 januari 2006 21:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
oh ja hoi allemaal![]()
Is wel heel erg sociaal van Gert die krijgt van mij bonuspuntenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
JOSTIFLIPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Recht bij Viooltje op d'r neus![]()
weet het,zei toch ook dat ik me eerst erg aan haar irriteerde maar dat verandert dus ineens en weet zelf eigenlijk niet eens goed waarom...quote:
Waarom begin jij geen eigen succes-agenda?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je moet er van houden de één vindt het lekker en de ander vindt het niet te vreten.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef bunnyma het volgende:
Even voor diegene die er heilig van overtuigd zijn dat Bonnie vanochtend aan de jonge genever zat.
Op de tafel in het restaurant staan diezelfde flessen op tafel.......met water.
Niet dat ik zo'n fan ben van Bonnie maar ik vind het zo zielig voor haar dat ze nu beticht wordt van stiekeme zuiperd terwijl ze juist nu even droog staat (hoewel ze vanavond wel aan de sake zat).
Komt joost? Lache? Zit Roel er trouwens nog op die bank? Of hebben ze het hem inmiddels verteld dat ie verloren heeft?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben ook nog even aan het terug lezen en kwam toen dit tegen:"
[..]
![]()
Komt hij echt zaterdag? Hoop dat hij zijn Jostiflip meeneemt ja!! Of we gooien het over het hek
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ja precies, zo bedoelde ik het ook, goed voor het team als zij er als eerste uit moetquote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Mom![]()
Nou ik vraag me af of het voor het team goed is als ze er nog lang blijft zitten. de 1e ergernissen zijn er al hoor![]()
Hij komt echt,staat ook al op de talpasitequote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben ook nog even aan het terug lezen en kwam toen dit tegen:"
[..]
![]()
Komt hij echt zaterdag? Hoop dat hij zijn Jostiflip meeneemt ja!! Of we gooien het over het hek
![]()
van mij ookquote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is wel heel erg sociaal van Gert die krijgt van mij bonuspunten![]()
![]()
mijn agenda is volquote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom begin jij geen eigen succes-agenda?![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:03 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Komt joost? Lache? Zit Roel er trouwens nog op die bank? Of hebben ze het hem inmiddels verteld dat ie verloren heeft?
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:03 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Komt joost? Lache? Zit Roel er trouwens nog op die bank? Of hebben ze het hem inmiddels verteld dat ie verloren heeft?
ja zo doe nze dat hè die stiekeme zuiperds.... flesje water pakken... water eruit... jenever erin....is bekende techniek... dat jij er ook intrapt...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef bunnyma het volgende:
Even voor diegene die er heilig van overtuigd zijn dat Bonnie vanochtend aan de jonge genever zat.
Op de tafel in het restaurant staan diezelfde flessen op tafel.......met water.
Niet dat ik zo'n fan ben van Bonnie maar ik vind het zo zielig voor haar dat ze nu beticht wordt van stiekeme zuiperd terwijl ze juist nu even droog staat (hoewel ze vanavond wel aan de sake zat).
Heb jij ook wel eens sushi gehad?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:02 schreef cuall het volgende:
Wat wilde je me vragen Melke?????????????/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |