Die streams staan opslot (maw er is dan geen regie zegmaar)quote:Op maandag 16 januari 2006 22:30 schreef Inca het volgende:
Hey ik versta niets van het personeel op stream 3 en 4![]()
Dan voel ik me ook schuldig, want ik heb ook gevraagd wat er aan de hand was.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die discussie is destijds door andere figuren (waaronder ik) uitgelokt en er is door verschillende mensen gezegd dat ze er liever niet over wilden hebben zonder jou.Cuall kwam niet uit zichzelf zeiken over jou ofzo er waren gewoon zeikerds die wilden weten wat er aan de hand was. Lees even het eind van dat vorige topic door waar het mee begon....
geluid is erg slechtquote:Op maandag 16 januari 2006 22:30 schreef Inca het volgende:
Hey ik versta niets van het personeel op stream 3 en 4![]()
Lekker danquote:Op maandag 16 januari 2006 22:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die streams staan opslot (maw er is dan geen regie zegmaar)
Beertje.....quote:Op maandag 16 januari 2006 22:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
T ging over wat er gebeurde ze was boos over omdat er over haar gepraat werd
En omdat ik dat ook dee heb ze t ook tegen mij over haar vraag waarom t topic was
Dus geen stoor zender
Ja dat dacht ik ook? Volgens mij wel....quote:Op maandag 16 januari 2006 22:29 schreef rooie3 het volgende:
Is dat nu die vent van viooltje waar Bart mee praat.
Je bent één dag mod en gelijk al een soort 'vuurproef'quote:
Zo probleem uit de wereld? Kunnen we weer verder met HBB nu, dat wil TL al 2 pagina's geloof ikquote:Op maandag 16 januari 2006 22:28 schreef melke het volgende:
[..]
Snaptnix, ik was in slaap gevallen en werd 2 uur later pas wakker.. Dat zie je ook op de SC. Ik maak gebruik van een laptop en als ik laat online ben lig in meestal in bed. Ik ben me niet eens bewust geweest van het woordje 'ook'..
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:33 schreef Maurisico het volgende:
Je laat de boel hier trouwens aardig uit de klauwe lopen...ze blijven maar door discussieren over het wangedrag van Melke in de streams...![]()
Wijntje?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:30 schreef lovebear het volgende:
T ging over wat er gebeurde ze was boos over omdat er over haar gepraat werd
En omdat ik dat ook dee heb ze t ook tegen mij over haar vraag waarom t topic was
Dus geen stoor zender
je helpt niet echt hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 22:33 schreef Maurisico het volgende:
Teamlead!!! nou zien ik het pas.....blauw?!! ouwe limburgse likkert! Ik dacht al, wat loop je nou te bazelen over niet hier discussieren...
Je laat de boel hier trouwens aardig uit de klauwe lopen...ze blijven maar door discussieren over het wangedrag van Melke in de streams...![]()
Regie wil blijkbaar dat we alleen de eetzaal volgenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:35 schreef regenworm het volgende:
Wel jammer dat er geen geluid is in de keuken.
TL wordt even getest, geloof ikquote:Op maandag 16 januari 2006 22:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo probleem uit de wereld? Kunnen we weer verder met HBB nu, dat wil TL al 2 pagina's geloof ik![]()
ach ik dacht ik voed de discussie nog even.. als ware het een ware teamlead-ontgroening.quote:
Melke, ik denk dat het niet zinvol is om de discussie hier verder te voeren. Ik heb msn dus je kunt zo ook in kontakt met me komen.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef melke het volgende:
[..]
Cuall kom op zeg, je bespreekt het met mensen en ik was er niet. Dat vind ik achter de rug om. Ja ik kan terug lezen en dat doe ik ook, maar reageren moet ik dus in een ander topic. Als je problemen met mij hebt snij het aan als ik er ben of mail me of wat dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |