Technisch gezien is dit niet achter de rug om t staat openbaarquote:Op maandag 16 januari 2006 22:10 schreef melke het volgende:
[..]
Oke, ik wilde geen gezeik, maar bij deze. [HBB SC 70] geen zin in heisa?
Ik zou het op prijs stellen dat je met mij over je problemen tov mij praat en niet achter m'n rug om waar ik niet voor mezelf kan op komen.
Probeer eens in te gaan op wat Cuall zegt, Melke!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:15 schreef melke het volgende:
[..]
En ik stoor me eraan dat er constant achter mn rug om heen over me geluld word ipv iets zeggen en het dan ook oplossen! Als je een probleem met me hebt zeg het dan tegen mij ipv dat geroddel met je vriendjes/vriendinnetjes
Polka's zijn erg in, in Japanquote:Op maandag 16 januari 2006 22:15 schreef regenworm het volgende:
Gert speelt wel echte Japanse nummers
Stream 3 en 4 hoor ik ook niks.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:15 schreef SuperMOM het volgende:
Is bij jullie het geluid ook zo slecht? Ik versta niemand echt duidelijk? Zachtjes muziek op de achtergrond en zachtjes Bart af en toe iets zeggen of 1 van de gasten maar kan er geen gesprek van maken?
klopt precies eerste vraagquote:Op maandag 16 januari 2006 22:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
eerste vraag: omdat een bepaalde opmerking volledig uit z'n verband werd gerukt en opgeblazen tot een rel die er eigenlijk niet was
tweede vraag: geen idee
in z'n algemeenheid: misschien iets om te bespreken buiten de SC..
ja, ik wil het liever eens een keer uit praten met de betreffende posters, alleen weet ik niet waar.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
eerste vraag: omdat een bepaalde opmerking volledig uit z'n verband werd gerukt en opgeblazen tot een rel die er eigenlijk niet was
tweede vraag: geen idee
in z'n algemeenheid: misschien iets om te bespreken buiten de SC..
Ga ergens anders coachenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:16 schreef demins het volgende:
[..]
Probeer eens in te gaan op wat Cuall zegt, Melke!
Dames is het niet verstandig om dit via de e-mail of msn te bespreken.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:15 schreef melke het volgende:
[..]
En ik stoor me eraan dat er constant achter mn rug om heen over me geluld word ipv iets zeggen en het dan ook oplossen! Als je een probleem met me hebt zeg het dan tegen mij ipv dat geroddel met je vriendjes/vriendinnetjes
Je moet zelf weten waar je dat wilt uitpraten lijkt mij! Heb daar in dat topic al mijn mening over gegeven.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:17 schreef melke het volgende:
[..]
ja, ik wil het liever eens een keer uit praten met de betreffende posters, alleen weet ik niet waar.
Geroddel, het staat openbaar. Je kan het toch lezen. Voel je de behoefte erover te discussieren dat kan, we zijn er toch allemaal.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:15 schreef melke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:15 schreef melke het volgende:
[..]
Oeps, wat doe jij nou ???quote:Op maandag 16 januari 2006 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga ergens anders coachen
Iedereen die niets inhoudelijks ermee te maken heeft niet mee bemoeien, de dames kunnen het best alleen af.
hmz.. goed punt...voor deze éne keer mag iemand daar een apart topic voor openen dan....quote:Op maandag 16 januari 2006 22:17 schreef melke het volgende:
[..]
ja, ik wil het liever eens een keer uit praten met de betreffende posters, alleen weet ik niet waar.
ZO ging het precies inderdaadquote:Op maandag 16 januari 2006 22:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
klopt precies eerste vraag
als ik me het goed kan herinneren vroeg Iemand aan iemand anders of ze/hij nog antwoord gekregen had op een vraag en toen werd een mug een olifant.......
Ik ben me er niet bewust van dat ik dingen drop en dan pleite ben. Ik kan me maar 1 situatie bedenken. Maar goed, ik ga er in ieder geval wel rekening mee houden.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou je hebt het al gelezen, ik stoor me eraan dat je regelmatig dingen dropt en dan pleite bent.
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:16 schreef lovebear het volgende:
Technisch gezien is dit niet achter de rug om t staat openbaar
Je kan t lezen en als je alles heb gelezen kwam t gesprek niet zomaar
En dat jehet er gewoon over kan hebben
Wat stereotomy ook al zei, misschien is het handig om je er buiten te houden als je niet gevraagd werd.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:18 schreef regenworm het volgende:
Dames is het niet verstandig om dit via de e-mail of msn te bespreken.
Ben bang dat het anders uit de hand gaat lopen en direct met elkaar praten kan veel problemen in 1x oplossen
Gemistquote:Op maandag 16 januari 2006 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
AZ
Heb je Van Gaal gezien vanavond op Ned 3? Was erg leuk
Dat kloptquote:Op maandag 16 januari 2006 22:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
klopt precies eerste vraag
als ik me het goed kan herinneren vroeg Iemand aan iemand anders of ze/hij nog antwoord gekregen had op een vraag en toen werd een mug een olifant.......
Bij Holland Sport. Was erg leuk, openhartig over AZ, trouwplannen met Truus, e.d.quote:
Je kunt me mailen hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 22:17 schreef melke het volgende:
[..]
Pfffffquote:Op maandag 16 januari 2006 22:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die gasten hebben uiteraard géén zender natuurlijk![]()
We hebben al maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden geen commentaren over de streams meerquote:Op maandag 16 januari 2006 22:21 schreef teamlead het volgende:
en nu weer over de streams graag
Mail staat in profiel als je vragen hebquote:Op maandag 16 januari 2006 22:17 schreef melke het volgende:
[..]
Oh, oh!! Op deze manier heb ik er al velen zichzelf in de vernieling zien helpen...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. goed punt...voor deze éne keer mag iemand daar een apart topic voor openen dan....
(maar dit wordt géén... ik herhaal géén gewoonte)
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben me er niet bewust van dat ik dingen drop en dan pleite ben. Ik kan me maar 1 situatie bedenken. Maar goed, ik ga er in ieder geval wel rekening mee houden.![]()
En daar heb je spuit11 weer.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Wat stereotomy ook al zei, misschien is het handig om je er buiten te houden als je niet gevraagd werd.
Kan best zijn dat ik door mijn goeroe wordt teruggefloten, maar ik wil deze discussie in iedergeval niet in de SC hebbenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:22 schreef demins het volgende:
[..]
Oh, oh!! Op deze manier heb ik er al velen zichzelf in de vernieling zien helpen...![]()
Dat laat melke zich geen twee keer zeggenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef Manu82 het volgende:
Hey als we dan toch allemaal met elkaar gaan mailen. Mij mag je ook altijd mailen!!!
Cuall kom op zeg, je bespreekt het met mensen en ik was er niet. Dat vind ik achter de rug om. Ja ik kan terug lezen en dat doe ik ook, maar reageren moet ik dus in een ander topic. Als je problemen met mij hebt snij het aan als ik er ben of mail me of wat dan ook.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Ho ff, ik heb mij altijd uitgesproken, in het openbaar, je hebt dat gewoon kunnen lezen. ik heb je ook direct al eens dingen gevraagd, maar zoals ik al zei, vaak reageer jij dan niet meer, dat maakt een discussie niet echt makkelijker
Sorry pinbal ik was er ook met die discussie.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Wat stereotomy ook al zei, misschien is het handig om je er buiten te houden als je niet gevraagd werd.
Melke... ook voor jou: niet hier ajbquote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef melke het volgende:
[..]
Cuall kom op zeg, je bespreekt het met mensen en ik was er niet. Dat vind ik achter de rug om. Ja ik kan terug lezen en dat doe ik ook, maar reageren moet ik dus in een ander topic. Als je problemen met mij hebt snij het aan als ik er ben of mail me of wat dan ook.
Mail me maarquote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef Manu82 het volgende:
Hey als we dan toch allemaal met elkaar gaan mailen. Mij mag je ook altijd mailen!!!
nodig ze uit voor een etentje! Onder het genot van een polka van Gert moet het wel goed komen...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je moet zelf weten waar je dat wilt uitpraten lijkt mij! Heb daar in dat topic al mijn mening over gegeven.
De samenvatting:quote:
Dat kloptquote:Op maandag 16 januari 2006 22:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sorry pinbal ik was er ook met die discussie.
Heb ook mee gediscusserd dus is ook gevraagd richting mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |