Ja Joost komt echt zaterdagquote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben ook nog even aan het terug lezen en kwam toen dit tegen:"
[..]
![]()
Komt hij echt zaterdag? Hoop dat hij zijn Jostiflip meeneemt ja!! Of we gooien het over het hek
![]()
Roel ligt nu op het bord,was de enige manier om hem weg te krijgenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:03 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Komt joost? Lache? Zit Roel er trouwens nog op die bank? Of hebben ze het hem inmiddels verteld dat ie verloren heeft?
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:03 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Komt joost? Lache? Zit Roel er trouwens nog op die bank? Of hebben ze het hem inmiddels verteld dat ie verloren heeft?
Ik kreeg , bij het kijken van de twee uitzendingen van vanavond, de indruk dat Talpa Bonnie eruit wil hebben.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja precies, zo bedoelde ik het ook, goed voor het team als zij er als eerste uit moetLoopt het team dan wel gesmeerder maar voor ons minder om aan te ergeren
![]()
Ik geloof altijd in de nuchterheid van Boooooooooooooooooonnnnnnnieeeee als ze weer buiten komt spelen. En ik heb nog steeds geen Dr. Bernhard gehoord...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef bunnyma het volgende:
Even voor diegene die er heilig van overtuigd zijn dat Bonnie vanochtend aan de jonge genever zat.
Op de tafel in het restaurant staan diezelfde flessen op tafel.......met water.
Niet dat ik zo'n fan ben van Bonnie maar ik vind het zo zielig voor haar dat ze nu beticht wordt van stiekeme zuiperd terwijl ze juist nu even droog staat (hoewel ze vanavond wel aan de sake zat).
Das niet offtopic hoorquote:
Maar het is wel een rare plaats om te drinken en Bonnie had het er over dat er geen camera's in het washok stonden. Het blijft allemaal wel erg verdacht.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef bunnyma het volgende:
Even voor diegene die er heilig van overtuigd zijn dat Bonnie vanochtend aan de jonge genever zat.
Op de tafel in het restaurant staan diezelfde flessen op tafel.......met water.
Niet dat ik zo'n fan ben van Bonnie maar ik vind het zo zielig voor haar dat ze nu beticht wordt van stiekeme zuiperd terwijl ze juist nu even droog staat (hoewel ze vanavond wel aan de sake zat).
Is dat een offtopic vraagquote:
maar die zijn ook al langer bezig toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:06 schreef Manu82 het volgende:
CBB is weer begonnen, zijn toch wat meer irritaties daar
nee, wel de mazelen...en dat noem jij off-topicquote:
Ja, ik heb gehoord dat Lieske speciaal voor jou de camera gaat terughangen in de badkamerquote:Op maandag 16 januari 2006 22:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
en waarschijnlijk alle andere BB5 bewoners ook
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:07 schreef demins het volgende:
[..]
Niks erg! Een antibiotica-kuurtje en je bent eraf!![]()
Niet zo raar als je bedenkt dat ze daar samen met Kelly aan het stikkeren was.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar het is wel een rare plaats om te drinken en Bonnie had het er over dat er geen camera's in het washok stonden. Het blijft allemaal wel erg verdacht.
NAAKT!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik heb gehoord dat Lieske speciaal voor jou de camera gaat terughangen in de badkamer
in het washok... dan is ze nu al aan de wasverzachter... is bekend hè van Alcoholisten.. ze zoeken steeds zwaardere drank op...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar het is wel een rare plaats om te drinken en Bonnie had het er over dat er geen camera's in het washok stonden. Het blijft allemaal wel erg verdacht.
Er hangen gewoon camera's in de badkamer.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik heb gehoord dat Lieske speciaal voor jou de camera gaat terughangen in de badkamer
Ik heb de streams nog niet zo heel vaak kunnen volgen maar inderdaad, ze werd niet echt positief neergezet. Terwijl iedereen hard aan het werk was zie je Bonnie 1 kopje (en schotelquote:Op maandag 16 januari 2006 22:05 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik kreeg , bij het kijken van de twee uitzendingen van vanavond, de indruk dat Talpa Bonnie eruit wil hebben.
Zij werd vrij negatief neergezet.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:07 schreef Maurisico het volgende:
[..]
nee, wel de mazelen...en dat noem jij off-topicheerlijk, lig hier weer blauw onder mijn tafel..
![]()
Oke, ik wilde geen gezeik, maar bij deze. [HBB SC 70] geen zin in heisa?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Is dat een offtopic vraag![]()
Ik denk, er gaat heel wat komen, kom je met zo'n stomme vraag.![]()
Ja ik heb wel eens sushi gegeten en vond het niet heel bijzonder.
Dat magquote:Op maandag 16 januari 2006 22:09 schreef melke het volgende:
Mag ik vragen wat dit te betekenen heeft?
[HBB SC 70] geen zin in heisa?
Het was een prachtige shot maar goed misschien heb je gelijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Niet zo raar als je bedenkt dat ze daar samen met Kelly aan het stikkeren was.
De anderen voelen zich te goed voor dat werk.
Waarom word er achter m'n rug om geluld? Waarom zegt men dat niet tegen me als ik er ben?quote:
Iets wat je toch leestquote:Op maandag 16 januari 2006 22:09 schreef melke het volgende:
Mag ik vragen wat dit te betekenen heeft?
[HBB SC 70] geen zin in heisa?
Er is toen niet onaardig over je gedaan. Er was toen alleen wat onduidelijkheid over dingen en er is op een bepaald moment ook door verschillende mensen gezegd dat we het liever met jezelf over wilden hebben als het over jou ging. Maar er werd van een mug een olifant gemaakt.......quote:Op maandag 16 januari 2006 22:10 schreef melke het volgende:
[..]
Oke, ik wilde geen gezeik, maar bij deze. [HBB SC 70] geen zin in heisa?
Ik zou het op prijs stellen dat je met mij over je problemen tov mij praat en niet achter m'n rug om waar ik niet voor mezelf kan op komen.
Kun je even weg gaan, dan bepraten we dit even....quote:Op maandag 16 januari 2006 22:12 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom word er achter m'n rug om geluld? Waarom zegt men dat niet tegen me als ik er ben?
Als ik ergens niet van hou is als mensen over me lullen en ik er zelf niet bij ben!
Doet hij heel leuk,ik vind Gert een lieve manquote:Op maandag 16 januari 2006 22:12 schreef Maurisico het volgende:
Je kunt wel horen dat Gert over de muziek gaat...![]()
Hoeft niet meer ga nu voor Monique of Mickey.quote:
Niet zo erg als in de uitzendingen.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik heb de streams nog niet zo heel vaak kunnen volgen maar inderdaad, ze werd niet echt positief neergezet. Terwijl iedereen hard aan het werk was zie je Bonnie 1 kopje (en schotel) naar de vaatwasser brengen, eten terwijl de rest druk bezig was enz..... Maar ze komt ook zo warrig over, duffig, beetje zielig zelfs.....weet niet of dat ook zo is op de streams?
Nou je hebt het al gelezen, ik stoor me eraan dat je regelmatig dingen dropt en dan pleite bent.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:10 schreef melke het volgende:
[..]
Oke, ik wilde geen gezeik, maar bij deze. [HBB SC 70] geen zin in heisa?
Ik zou het op prijs stellen dat je met mij over je problemen tov mij praat en niet achter m'n rug om waar ik niet voor mezelf kan op komen.
eerste vraag: omdat een bepaalde opmerking volledig uit z'n verband werd gerukt en opgeblazen tot een rel die er eigenlijk niet wasquote:Op maandag 16 januari 2006 22:12 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom word er achter m'n rug om geluld? Waarom zegt men dat niet tegen me als ik er ben?
Als ik ergens niet van hou is als mensen over me lullen en ik er zelf niet bij ben!
BEEST!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hoeft niet meer ga nu voor Monique of Mickey.
Ik heb genoeg Lieske gezien wil nu wel weer iets anders.
En ik stoor me eraan dat er constant achter mn rug om heen over me geluld word ipv iets zeggen en het dan ook oplossen! Als je een probleem met me hebt zeg het dan tegen mij ipv dat geroddel met je vriendjes/vriendinnetjesquote:Op maandag 16 januari 2006 22:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou je hebt het al gelezen, ik stoor me eraan dat je regelmatig dingen dropt en dan pleite bent.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:07 schreef Maurisico het volgende:
[..]
nee, wel de mazelen...en dat noem jij off-topicheerlijk, lig hier weer blauw onder mijn tafel..
![]()
Die gasten hebben uiteraard géén zender natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 22:15 schreef SuperMOM het volgende:
Is bij jullie het geluid ook zo slecht? Ik versta niemand echt duidelijk? Zachtjes muziek op de achtergrond en zachtjes Bart af en toe iets zeggen of 1 van de gasten maar kan er geen gesprek van maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |