Ja Joost komt echt zaterdagquote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben ook nog even aan het terug lezen en kwam toen dit tegen:"
[..]
![]()
Komt hij echt zaterdag? Hoop dat hij zijn Jostiflip meeneemt ja!! Of we gooien het over het hek
![]()
Roel ligt nu op het bord,was de enige manier om hem weg te krijgenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:03 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Komt joost? Lache? Zit Roel er trouwens nog op die bank? Of hebben ze het hem inmiddels verteld dat ie verloren heeft?
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:03 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Komt joost? Lache? Zit Roel er trouwens nog op die bank? Of hebben ze het hem inmiddels verteld dat ie verloren heeft?
Ik kreeg , bij het kijken van de twee uitzendingen van vanavond, de indruk dat Talpa Bonnie eruit wil hebben.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja precies, zo bedoelde ik het ook, goed voor het team als zij er als eerste uit moetLoopt het team dan wel gesmeerder maar voor ons minder om aan te ergeren
![]()
Ik geloof altijd in de nuchterheid van Boooooooooooooooooonnnnnnnieeeee als ze weer buiten komt spelen. En ik heb nog steeds geen Dr. Bernhard gehoord...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef bunnyma het volgende:
Even voor diegene die er heilig van overtuigd zijn dat Bonnie vanochtend aan de jonge genever zat.
Op de tafel in het restaurant staan diezelfde flessen op tafel.......met water.
Niet dat ik zo'n fan ben van Bonnie maar ik vind het zo zielig voor haar dat ze nu beticht wordt van stiekeme zuiperd terwijl ze juist nu even droog staat (hoewel ze vanavond wel aan de sake zat).
Das niet offtopic hoorquote:
Maar het is wel een rare plaats om te drinken en Bonnie had het er over dat er geen camera's in het washok stonden. Het blijft allemaal wel erg verdacht.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef bunnyma het volgende:
Even voor diegene die er heilig van overtuigd zijn dat Bonnie vanochtend aan de jonge genever zat.
Op de tafel in het restaurant staan diezelfde flessen op tafel.......met water.
Niet dat ik zo'n fan ben van Bonnie maar ik vind het zo zielig voor haar dat ze nu beticht wordt van stiekeme zuiperd terwijl ze juist nu even droog staat (hoewel ze vanavond wel aan de sake zat).
Is dat een offtopic vraagquote:
maar die zijn ook al langer bezig toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:06 schreef Manu82 het volgende:
CBB is weer begonnen, zijn toch wat meer irritaties daar
nee, wel de mazelen...en dat noem jij off-topicquote:
Ja, ik heb gehoord dat Lieske speciaal voor jou de camera gaat terughangen in de badkamerquote:Op maandag 16 januari 2006 22:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
en waarschijnlijk alle andere BB5 bewoners ook
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:07 schreef demins het volgende:
[..]
Niks erg! Een antibiotica-kuurtje en je bent eraf!![]()
Niet zo raar als je bedenkt dat ze daar samen met Kelly aan het stikkeren was.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar het is wel een rare plaats om te drinken en Bonnie had het er over dat er geen camera's in het washok stonden. Het blijft allemaal wel erg verdacht.
NAAKT!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik heb gehoord dat Lieske speciaal voor jou de camera gaat terughangen in de badkamer
in het washok... dan is ze nu al aan de wasverzachter... is bekend hè van Alcoholisten.. ze zoeken steeds zwaardere drank op...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar het is wel een rare plaats om te drinken en Bonnie had het er over dat er geen camera's in het washok stonden. Het blijft allemaal wel erg verdacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |