Oh, wat ben je toch gevoelig.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef regenworm het volgende:
En daar heb je spuit11 weer.
Rot toch op zeikerd.
Nou, Pinball ik denk dat ik niet de enige was die reageerde in dat topic, dus ik denk dat anderen net zo goed het recht hebben om nu te reagerenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Wat stereotomy ook al zei, misschien is het handig om je er buiten te houden als je niet gevraagd werd.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat klopt
* Stereotomy plakt een badge op lovebear en zegt: "Doorlopen"
En er waren nog 50 anderen in dat topic. De communicatie gaat al moeizaam genoeg zonder al die extra stoorzenders, en melke vroeg wat aan cuall, niet aan al die anderen.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:25 schreef lovebear het volgende:
Sorry pinbal ik was er ook met die discussie.
Heb ook mee gediscusserd dus is ook gevraagd richting mij
Sabine heeft een enorme onderkin gekregen, de laatste keer dat ik haar zag, is hard op weg ma tokkie te worden.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat zitten daar voor irritante jochies die Bart uit de tent proberen te lokken met cynische vragen over wat ie met het geld heeft gedaan en of ie nog met Sabine is
Wat zijn dat voor irritante mannetjes...
Mij ook! En als we dat allemaal doen, hoeven we ook niet meer elke avond en nacht op Fok! te zittenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef Manu82 het volgende:
Hey als we dan toch allemaal met elkaar gaan mailen. Mij mag je ook altijd mailen!!!
Die discussie is destijds door andere figuren (waaronder ik) uitgelokt en er is door verschillende mensen gezegd dat ze er liever niet over wilden hebben zonder jou.Cuall kwam niet uit zichzelf zeiken over jou ofzo er waren gewoon zeikerds die wilden weten wat er aan de hand was. Lees even het eind van dat vorige topic door waar het mee begon....quote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef melke het volgende:
[..]
Cuall kom op zeg, je bespreekt het met mensen en ik was er niet. Dat vind ik achter de rug om. Ja ik kan terug lezen en dat doe ik ook, maar reageren moet ik dus in een ander topic. Als je problemen met mij hebt snij het aan als ik er ben of mail me of wat dan ook.
Dat recht heeft inderdaad iedereen, zelfs mensen die er niet bij waren. Maar ik denk niet dat dat de discussie veel zal helpen.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou, Pinball ik denk dat ik niet de enige was die reageerde in dat topic, dus ik denk dat anderen net zo goed het recht hebben om nu te reageren![]()
Kijk die HR skills van teamleadquote:Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef teamlead het volgende:
er onstaat hier een discussie over een mug die 26 delen geleden een olifant werd.... kunnen we hier dan nu mee stoppen ajb? Dank u
Snaptnix, ik was in slaap gevallen en werd 2 uur later pas wakker.. Dat zie je ook op de SC. Ik maak gebruik van een laptop en als ik laat online ben lig in meestal in bed. Ik ben me niet eens bewust geweest van het woordje 'ook'..quote:Op maandag 16 januari 2006 22:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De samenvatting:
Coos vraagt aan je hoeveel ze weegt. jij geeft antwoord (65/70 kilo). Het antwoord van Coos is "jij valt af".
Ik antwoord op je opmerking met "omdat je meer dan 60 kilo weegt" en jij reageert vervolgens weer met "middelvingersmiley."
Ik zegt daarop "moet je bij coos zijn.. het is zijn obsessie, niet de mijne", waarop jij weer reageert met "nou, voor Coos dan ook een middelvingersmiley"
Teamlead stelde daarop aan jou de vraag, waarom ook. Wat heeft snaptnix gedaan.
Mijn vraag was dus (omdat je op rechtstreekse vragen bijna nooit antwoord geeft), of ie nog antwoord had gehad. Niets meer, niets minder.
Ma Tokkie is geen goede vergelijking, die is al half dood...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sabine heeft een enorme onderkin gekregen, de laatste keer dat ik haar zag, is hard op weg ma tokkie te worden.
Oh.. mijn arme spamfilter.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:28 schreef demins het volgende:
Mij ook! En als we dat allemaal doen, hoeven we ook niet meer elke avond en nacht op Fok! te zitten![]()
Je stinktquote:Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef Inca het volgende:
Gaan we onderling hier weer ruzie maken???.
Open dan A.U.B. een apart topic daarover![]()
T ging over wat er gebeurde ze was boos over omdat er over haar gepraat werdquote:Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
En er waren nog 50 anderen in dat topic. De communicatie gaat al moeizaam genoeg zonder al die extra stoorzenders, en melke vroeg wat aan cuall, niet aan al die anderen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:29 schreef rooie3 het volgende:
Is dat nu die vent van viooltje waar Bart mee praat.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:29 schreef rooie3 het volgende:
En voor elke ruzie een apart topic! Anders gaat dat weer allemaal door elkaar lopen! Teamlead organiseer eens even, het wordt een zooitje zo!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef Inca het volgende:
Gaan we onderling hier weer ruzie maken???.
Open dan A.U.B. een apart topic daarover![]()
Je ruikt je bovenlipquote:Op maandag 16 januari 2006 22:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je stinkt
Sorry zal nieuw topic openen
Die streams staan opslot (maw er is dan geen regie zegmaar)quote:Op maandag 16 januari 2006 22:30 schreef Inca het volgende:
Hey ik versta niets van het personeel op stream 3 en 4![]()
Dan voel ik me ook schuldig, want ik heb ook gevraagd wat er aan de hand was.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die discussie is destijds door andere figuren (waaronder ik) uitgelokt en er is door verschillende mensen gezegd dat ze er liever niet over wilden hebben zonder jou.Cuall kwam niet uit zichzelf zeiken over jou ofzo er waren gewoon zeikerds die wilden weten wat er aan de hand was. Lees even het eind van dat vorige topic door waar het mee begon....
geluid is erg slechtquote:Op maandag 16 januari 2006 22:30 schreef Inca het volgende:
Hey ik versta niets van het personeel op stream 3 en 4![]()
Lekker danquote:Op maandag 16 januari 2006 22:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die streams staan opslot (maw er is dan geen regie zegmaar)
Beertje.....quote:Op maandag 16 januari 2006 22:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
T ging over wat er gebeurde ze was boos over omdat er over haar gepraat werd
En omdat ik dat ook dee heb ze t ook tegen mij over haar vraag waarom t topic was
Dus geen stoor zender
Ja dat dacht ik ook? Volgens mij wel....quote:Op maandag 16 januari 2006 22:29 schreef rooie3 het volgende:
Je bent één dag mod en gelijk al een soort 'vuurproef'quote:
Zo probleem uit de wereld? Kunnen we weer verder met HBB nu, dat wil TL al 2 pagina's geloof ikquote:Op maandag 16 januari 2006 22:28 schreef melke het volgende:
[..]
Snaptnix, ik was in slaap gevallen en werd 2 uur later pas wakker.. Dat zie je ook op de SC. Ik maak gebruik van een laptop en als ik laat online ben lig in meestal in bed. Ik ben me niet eens bewust geweest van het woordje 'ook'..
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:33 schreef Maurisico het volgende:
Je laat de boel hier trouwens aardig uit de klauwe lopen...ze blijven maar door discussieren over het wangedrag van Melke in de streams...![]()
Wijntje?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:30 schreef lovebear het volgende:
T ging over wat er gebeurde ze was boos over omdat er over haar gepraat werd
En omdat ik dat ook dee heb ze t ook tegen mij over haar vraag waarom t topic was
Dus geen stoor zender
je helpt niet echt hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 22:33 schreef Maurisico het volgende:
Teamlead!!! nou zien ik het pas.....blauw?!! ouwe limburgse likkert! Ik dacht al, wat loop je nou te bazelen over niet hier discussieren...
Je laat de boel hier trouwens aardig uit de klauwe lopen...ze blijven maar door discussieren over het wangedrag van Melke in de streams...![]()
Regie wil blijkbaar dat we alleen de eetzaal volgenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:35 schreef regenworm het volgende:
Wel jammer dat er geen geluid is in de keuken.
TL wordt even getest, geloof ikquote:Op maandag 16 januari 2006 22:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo probleem uit de wereld? Kunnen we weer verder met HBB nu, dat wil TL al 2 pagina's geloof ik![]()
ach ik dacht ik voed de discussie nog even.. als ware het een ware teamlead-ontgroening.quote:
Melke, ik denk dat het niet zinvol is om de discussie hier verder te voeren. Ik heb msn dus je kunt zo ook in kontakt met me komen.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef melke het volgende:
[..]
Cuall kom op zeg, je bespreekt het met mensen en ik was er niet. Dat vind ik achter de rug om. Ja ik kan terug lezen en dat doe ik ook, maar reageren moet ik dus in een ander topic. Als je problemen met mij hebt snij het aan als ik er ben of mail me of wat dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |