Dat denk ik niet, want het is uit een Caterpillarboek gescannedquote:
ik had dat al in de lokale krant gelezen, maar die foto's erbijquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]mensen die niet studeren, of dat nooit hebben gedaan
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:52 schreef lipje het volgende:
[..]
ik had dat al in de lokale krant gelezen, maar die foto's erbij
(Ik had ze ook aangereden. Geen zwaailichten, geen voorrang verlenen aan rechts, geef die twee agenten maar een boeteBovendien wie verwacht er nou na middernacht een auto op de busbaan
)
hoezo ben je bang voor slangen?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ik bedoelde de slang waar overheen is gefietst
Het zijn niet mn favoriete dierenquote:
hoeveel zou de bpm zijn ?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.speurders.nl/a(...)_0_coupe_2_drs_.html
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.speurders.nl/a(...)_0_coupe_2_drs_.html
]quote:Autot heeft lichte schade: kogelschade linker voorspatbord, motorkap, voorruit, bovenzijde dashboard. Bekleding van beide voorstoelen moet worden vervangen.
Auto is strikt ondehouden door Ferrari importeur, alle beurten gehad. Technisch 100%; een zéér goede Testarossa voor weinig geld!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:20 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een mailtje gestuurd met de vraag of ik een foto kan krijgen van de schade![]()
Ik ben erg benieuwd!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:20 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een mailtje gestuurd met de vraag of ik een foto kan krijgen van de schade![]()
anders ik welquote:
Dat is minderquote:Op maandag 16 januari 2006 19:02 schreef BaraCuda het volgende:
Gesprek met de baas gehad
Hij wilde wel 25 euro boven op de 2% doen die standaard was
Uiteindelijk is het 125 euro meer geworden en nog veel te weinig
Ik heb helemaal geen zin om een andere baan te gaan zoeken....
maar het zal toch gaan gebeuren
Het was allemaal positief tot de salarisbesprekingquote:
Vraag is of ze je willen houden of niet. Zo ja dan zullen ze je meer geven zo niet dan geven ze je niet meerquote:Op maandag 16 januari 2006 19:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het was allemaal positief tot de salarisbespreking
Mja hij zei nog dat hij me niet kwijt wilde blah blah....quote:Op maandag 16 januari 2006 19:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vraag is of ze je willen houden of niet. Zo ja dan zullen ze je meer geven zo niet dan geven ze je niet meer![]()
Gewoon zeggenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja hij zei nog dat hij me niet kwijt wilde blah blah....
Maar ik heb lopen lullen als brugman
Toen hij met 50euro erbij kwam dacht ik nou die 400 euro erbij kan ik wel op mijn buik schrijven
Ja dat heb ik gedaan, maar dat ging dus niet doorquote:Op maandag 16 januari 2006 19:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon zeggen![]()
Gewoon zeggen van oh nou ja ik dacht meer aan 400.
Andere baan zoekenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan, maar dat ging dus niet door
Hij heeft opgeschreven dat ik hard ga werken zodat ik volgend jaar weer 200 erbij krijg
Dikke lul dus, werk me eigen het tieftering daar.
Beter dan met jou als ik het zo leesquote:Op maandag 16 januari 2006 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar ben ik ook goed in![]()
Hoe is het mukie pukie dukie klukie?![]()
smakelijk!quote:
Pas op voor het douche putje he. Die dingen zijn levens gevaarlijkquote:
Ja op mijn gemakje, heb geen hele erge haast hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 19:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Beter dan met jou als ik het zo lees![]()
Bagger voor je zeg en nu? Nieuwe baan zoeken?
Ja dat is waar, maar heb nog niet echt een idee wat ik dan wil eigenlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 19:39 schreef ook_gek het volgende:
hoe eerder hoe beter anders ben je dief van je eigen portomonee![]()
Geld verdienenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar heb nog niet echt een idee wat ik dan wil eigenlijk
Geloof me dat wil je nietquote:Op maandag 16 januari 2006 19:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eigen baas zijn en 10miljoen omzet per jaar draaien.....
Mja dat zie ik wel zitten ja
Als ik zoveel omzet had bereikt. Verkocht ik het en zorgde ik dat ik 51% aandeel hadquote:Op maandag 16 januari 2006 19:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geloof me dat wil je niet![]()
Of nou ja dat zegt mijn baas dan. Hij wilt nooit meer 10 miljoen of meer omzetten.
Te veel stress en je houd er te weinig aan over volgen hem. Vroeger hadden we een omzet van 15 miljoen per jaar.
ik heb twee bijzondere rascavia'squote:
Bwhuhahahahaquote:Op maandag 16 januari 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
contact Bekijk nieuwste bericht [gezocht] Vrienden v. ong. 13
[ Ga naar PaginaGa naar Pagina: 1, 2 ] Aislin*Esja 16 148 Ma Jan 16, 2006 5:54 pm
maaike_cavia
[afbeelding]
winterswijkquote:Op maandag 16 januari 2006 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb twee bijzondere rascavia'svia dat forum gekocht.. de ene uit winterswiujk gehaald, de andere uit Maarssen.
ik leef nogquote:Op maandag 16 januari 2006 19:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Pas op voor het douche putje he. Die dingen zijn levens gevaarlijk![]()
dit zijn Tesselaarsquote:Op maandag 16 januari 2006 20:28 schreef Klonk het volgende:
in zuid amerika eten ze cavia's
alles begint met die eerste euro die je verdientquote:Op maandag 16 januari 2006 19:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eigen baas zijn en 10miljoen omzet per jaar draaien.....
Mja dat zie ik wel zitten ja
Dit zijn Cavia's die er uit zien als kleine schapenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wel schapen, maar dat zijn texelaars ofzo![]()
goedzoquote:Op maandag 16 januari 2006 20:30 schreef Mukie het volgende:
bazzo!!!! vanavond komt het erop!
Beauty & the nerd
Zo ik heb het gezegd
wtf moet ik me daarbij voorstellenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit zijn Cavia's die er uit zien als kleine schapen
nee, ze wiepenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:34 schreef Klonk het volgende:
whehehe, blaten ze ook ?
Handig, die beesten los laten lopen en je hoeft nooit meer te vegen, 1x per week ze nat maken en dweilen wordt ook voor je gedaanquote:
shitlocks xDquote:Op maandag 16 januari 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
wij knippen ze bij, omdat er anders zoveel poep in hun haar komt. Alleen showtessels hebben lang haar
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
wij knippen ze bij, omdat er anders zoveel poep in hun haar komt. Alleen showtessels hebben lang haar
Mja, Het is kwestie van goed plan hebben, dan wil de bank wel meewerken aan een bedrijfquote:Op maandag 16 januari 2006 20:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
alles begint met die eerste euro die je verdient
wat een schatje zegquote:
Mijn plan overnemen?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja, Het is kwestie van goed plan hebben, dan wil de bank wel meewerken aan een bedrijf
Hmmm ff denken...quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hmmm ff denken...
Mits het je lukt, een mr2 die ik wil en alle auto's die ik erna binnenbreng, gratis getuned en gestyled![]()
Bojo is stampvoetend vertrokken gisteren, en we hebben Fwnk erbij als huismongoolquote:Op maandag 16 januari 2006 21:38 schreef Ballebek het volgende:
Nog wat gemist tijdens mijn winterslaap?
Hoi.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bojo is stampvoetend vertrokken gisteren, en we hebben Fwnk erbij als huismongool [afbeelding]
Aansteller.comquote:Op maandag 16 januari 2006 21:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bojo is stampvoetend vertrokken gisteren[afbeelding]
De beste jongen heeft gewoon een zeer open verbinding met zijn emoties.quote:
Als ie maar gelukkig is hequote:Op maandag 16 januari 2006 21:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De beste jongen heeft gewoon een zeer open verbinding met zijn emoties.
Ik heb ook geen zin om een paar MySQL databases uit te pluizen maar ja moet toch gebeuren hequote:Op maandag 16 januari 2006 21:58 schreef Klonk het volgende:
damn, gaat m'n telefoon, of ik nog even een ritje wil doen, ik wil eigenlijk slapen....
we hopen hetquote:
Een of andere kut update had ff het mapje /etc/mysql weggeknikkerd zonder even een melding of note hiervan te maken...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef Fwnk het volgende:
Ik moet mijn MySQL database nog op een ander systeem zetten maar t lukt niet echt
Lekker danquote:Op maandag 16 januari 2006 22:04 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Een of andere kut update had ff het mapje /etc/mysql weggeknikkerd zonder even een melding of note hiervan te maken...
Daar staan dus alle databases in in versie 4.1.13![]()
alles goed dan???quote:
Altijd he!quote:
Friezenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]mensen die in Delft studeren, of dat hebben gedaan
![]()
nu weer helemaal in orde?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:13 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Altijd he!
Vorige maand bijna dood gegaan aan een alles ontsteking maar verder alles goed![]()
Op zich wel, vooral de 2 flessen Veuve Cliquot met oud en nieuw icm antibiotica hielp heel ergquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:16 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Op zich wel, vooral de 2 flessen Veuve Cliquot met oud en nieuw icm antibiotica hielp heel erg![]()
Ga binnenkort eerst met die blonde naar Zwitserland en over 3 weken naar Eilat dus de komende weken zit ik al vol...quote:
Als het mee zit ga ik volgende week naar duitsland effe skiën en eind feb ga ik naar oostenrijk skiënquote:Op maandag 16 januari 2006 22:19 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ga binnenkort eerst met die blonde naar Zwitserland en over 3 weken naar Eilat dus de komende weken zit ik al vol...
Welk prog gebruik je?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:23 schreef Fwnk het volgende:
Hier word ik echt ziek van
PHPMyAdmin kan ik wel gewoon in werken, databases aanmaken, maar hij geeft ze vervolgens niet aan bij "Databases"
als ik de DB die ik aangemaakt heb aangeef krijg ik als error:
Unable to select MySQL database
1049 : Unknown database 'front'
Weer prutsen
Geen...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Welk prog gebruik je?
Kijk is naar Navicat...
please stop with the nerdtalkquote:Op maandag 16 januari 2006 22:23 schreef Fwnk het volgende:
Hier word ik echt ziek van
PHPMyAdmin kan ik wel gewoon in werken, databases aanmaken, maar hij geeft ze vervolgens niet aan bij "Databases"
als ik de DB die ik aangemaakt heb aangeef krijg ik als error:
Unable to select MySQL database
1049 : Unknown database 'front'
Weer prutsen
Use it and get lucky...quote:
tis wel een 30 dagen testversiequote:Op maandag 16 januari 2006 22:35 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Use it and get lucky...
Gebruik het al jaren!
Iemand wel is in Eilat geweest?
Daarna download je ergens de altijd werken versie.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:16 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Op zich wel, vooral de 2 flessen Veuve Cliquot met oud en nieuw icm antibiotica hielp heel erg![]()
Allang, maar dat ga ik niet met jullie delen...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:54 schreef Hugster het volgende:
Bal, al een andere auto op het oog nu?
Alleen een beetje peuraccen over je vakantiesquote:Op maandag 16 januari 2006 23:01 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Allang, maar dat ga ik niet met jullie delen...
Deel het dan eens met mijquote:Op maandag 16 januari 2006 23:01 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Allang, maar dat ga ik niet met jullie delen...
IK WEIGER!quote:
Neequote:
De laaste keer wassen was zeker tijdens de meetingquote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nee
En ik weiger ook al vanaf de zomer mijn huidige bak te wassen...
You don't wanna see that one
Ik was ook druk van het weekend dus zou ook niet zijn gegaan.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De laaste keer wassen was zeker tijdens de meeting
Hey er was van de week nog een auto beurs in belgie wilde je nog bellen maar ik kon zelf helaas het weekend niet.
TERING man er na zijn we nog naar duitsland geweestquote:Op maandag 16 januari 2006 23:18 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik was ook druk van het weekend dus zou ook niet zijn gegaan.
Laatste x was idd met de meeting.
Kreeg 2 bonnetjes voor de wasstraat van de garage omdat ze hem niet schoon gespoten kregenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
TERING man er na zijn we nog naar duitsland geweest
Dat ding is op zeker uber vies
Dat is nog redelijk doorzichtig maar buiten het spoor van de ruitenwissers zie je niksquote:Op maandag 16 januari 2006 23:22 schreef lipje het volgende:
kan je nog wel door de ruiten kijken?
Uhuquote:Op maandag 16 januari 2006 23:26 schreef lipje het volgende:
oooh heb je achterop ook een wisser?
Tuurlijk niet, zit nooit iemand achterinquote:Op maandag 16 januari 2006 23:31 schreef ook_gek het volgende:
kan je achter in nog wel naar buiten kijken
ik moet altijd achter in zitten van jouquote:Op maandag 16 januari 2006 23:32 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, zit nooit iemand achterin
Daar ben jij beter vast te binden en als ik moet kiezen tussen een chick naast me of jou, ga ik toch voor dat eerste!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik moet altijd achter in zitten van jou
Binnenkort gaat ie lekker terug en mogen hunnie het lekker doenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
kan ook_gek niet eens je auto komen poetsen?
een nieuwequote:
ik nietquote:Op maandag 16 januari 2006 23:47 schreef lipje het volgende:
jeesz wat is de site van belbios traag... zit er iemand aan de mysql database te kloten?
Merk, type, kleur, motor noem maar op alles willen we wetenquote:
Een tweedehands ieg van bouwjaar 2002 als het goed is en verder lul ik NIKSquote:Op maandag 16 januari 2006 23:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Merk, type, kleur, motor noem maar op alles willen we weten
Het is een BMWquote:Op maandag 16 januari 2006 23:57 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Een tweedehands ieg van bouwjaar 2002 als het goed is en verder lul ik NIKS
Verder zeg ik niksquote:
Mooi zoquote:
Ik had ook zoon dilemma: Ik heb gewoon niks gegetenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
hm, ik sta voor eeen moeilijk dilemma.. wat zal ik nemen.... eenm broodje kroket of een portie bitterballen?
Wanneer kom je me ophalen met een dikke wagen danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:04 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Mooi zo
If niet meer rijden voor werk: M5
If wel nog veel rijden voor wek: 530D
Ik heb in alle twee de auto's al gereden; zijn eigendom van een bedrijf uit Amsterdam en kan ze gaan deze zomer uit de boeken => 4 jaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wanneer kom je me ophalen met een dikke wagen dan
hm, ook een optie.. ik dnek er eens over na terwijl de frituurpan heet wordquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:07 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik had ook zoon dilemma: Ik heb gewoon niks gegeten
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Held! Dat ik dat nog mee mag maken
is het al zomerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik heb in alle twee de auto's al gereden; zijn eigendom van een bedrijf uit Amsterdam en kan ze gaan deze zomer uit de boeken => 4 jaar.
Tegen die tijd dus
Rij wel ff naar binnen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is het al zomer
als je voor me deur staat BEL DAN AAN!!!! niet dat ik straks weer ligt te slapen net als toen met die Ferrari
Geweldig jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:20 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Rij wel ff naar binnen...
Lig nog steeds dubbel van die avond
Ben niet bangquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:23 schreef Ballebek het volgende:
Das beter dan je broek vol schijten omdat ik vol in de remmen moet met 270km/u
Ja inderdaad ja het Snitzelmeisjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:25 schreef Ballebek het volgende:
Het Snitzelmeisje![]()
Ga ik morgen mee uit eten btw![]()
Nee, had ze niet getrokken ben ik bang...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja inderdaad ja het Snitzelmeisje
Heb je haar ooit nog verteld dat die viper er WEL stond
Hier blijvenquote:
jeeeejquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:44 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben er weer
Het is een compromis geworden btw2 minikroketten en 8 bitterballen
Heb je ook hobbies?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:09 schreef hermandeperman het volgende:
Ja hoi
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt gegoogled op "baggerschuit" ?![]()
[afbeelding]
Ik zoek graag naar dit soort topics:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, ik druk graag op "enter" .
En jij?
WAT ZIT JE NOU DE HELE TIJD ALFA TE FUCKEN MAN STOMME MONGOOL!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:13 schreef Sjoewe het volgende:
Nu bojo er niet meer is kan ik deze hit op baggerschuit ook wel posten
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zoek graag naar dit soort topics:
Speeksel als glijmiddel tijdens het Masturberen
Blame it on googlequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WAT ZIT JE NOU DE HELE TIJD ALFA TE FUCKEN MAN STOMME MONGOOL!
Sukkelsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
IEDEREEN LOOPT FULLTIME ALFA AF TE KRAKEN!
Doe maarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ja hoi, daar ben ik weer
Sjoewe, zal ik jou ook maar bij de voorlopige deelnemerslijst zetten?
Alex Miedema-Sanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een mail gekregen van de China World Trade Corporation![]()
![]()
Ik krijg ook wel eens mail van chinese truckfabrikanten, vandaarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:35 schreef hermandeperman het volgende:
Je moet die spam ook niet openen
Kan me voorstellen dat jij dat opent jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik krijg ook wel eens mail van chinese truckfabrikanten, vandaarIk dacht dat er weer eens een nieuwe fabrek was of zo
De übberlelijke Vento van laatst is plat gereden las ikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:40 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zit me weer te bescheuren op tuned-belgium
Lijkt me een zegen voor de wereldquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De übberlelijke Vento van laatst is plat gereden las ik![]()
![]()
http://www.tuned-belgium.com/forum/viewtopic.php?t=12318&start=165quote:vrijdag de 13de heeft mij nog noois goe gedaan en nu ook niet,kheb gisteren een accident gehad met de vento,foto's volgen nog
wa is er kapot?bil vooraan,koplamp,bumper,grill en kapo heeft ook een duw gehad,maar ni extreem
Zeg denk je de verkeerde foto hebt gepost. Uw kofferdeksle is hier plotseling toegewaaid. Ale het ziet er goei uit ehquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://www.tuned-belgium.com/forum/viewtopic.php?t=12318&start=165
Dan vraag ik me af waarom Proton daar zo goed verkooptquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:52 schreef Sjoewe het volgende:
Whehehe, men hebben die belgen allemaal scheppen geld over ofzo
Die velgen zag ik vandaag nog onder een Mazda 323F en een Opel Tigra.... uiteraard beide 10 jaar oud. Keurig nast elkaarop de parking.quote:
Ik zag vandaag een Opel Mantal GT/Equote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die velgen zag ik vandaag nog onder een Mazda 323F en een Opel Tigra.... uiteraard beide 10 jaar oud. Keurig nast elkaarop de parking.
De Opel Manta zie je hier NOOIT meer.. dat is dan weer een van de positieve gevolgen van de populariteit van Autocrossquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een Opel Mantal GT/E![]()
Mja een GT/E is dan weer zo fout dat het weer terugslaatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Opel Manta zie je hier NOOIT meer.. dat is dan weer een van de positieve gevolgen van de populariteit van Autocross
Ik vroeg me dat ook al afquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:40 schreef Fwnk het volgende:
ZO
Wat is er eigenlijk gebeurt met de BMW van yup?
Integra of Civic?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:06 schreef Ballebek het volgende:
Een maat van mij gaat volgende week de nieuwe Honda Type-R bestellen, dan worden de prijzen bekend
Type R is altijd tofquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:36 schreef hermandeperman het volgende:
Maat van mij heeft het huidige type Type-R (wordt sinds kort niet meer gemaakt dacht ik...)
En dat ding rijdt geweldig!
Alleen zou ik er geen reis van 1000km in willen maken want hij is wel spijkerhard geveerd!
blazenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:08 schreef Ballebek het volgende:
Die nieuwe heeft een 2,4 liter motortje dus ben benieuwd
De nieuwe Civic Type R een 2.4l?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:08 schreef Ballebek het volgende:
Die nieuwe heeft een 2,4 liter motortje dus ben benieuwd
Huhquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:17 schreef M5 het volgende:
ik heb ook nog wat geinigs meegemaakt gister op m'n werk. 'k kwam in een korte 4 wieldrift met een focus wagon automaat op de laadklep van 't schip waar die auto op moest
nah, niet echt eigenlijk, aangezien er ook wel eens verkeer in tegenstelde richting komt en d'r af en toe supervisors op je vingers staan te kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Huh?
Dat was dan toch de bedoeling?
*PLONS*quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:19 schreef M5 het volgende:
[..]
nah, niet echt eigenlijk, aangezien er ook wel eens verkeer in tegenstelde richting komt en d'r af en toe supervisors op je vingers staan te kijkenmaar 't ging goed
gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |