Deel het dan eens met mijquote:Op maandag 16 januari 2006 23:01 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Allang, maar dat ga ik niet met jullie delen...
IK WEIGER!quote:
Neequote:
De laaste keer wassen was zeker tijdens de meetingquote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nee
En ik weiger ook al vanaf de zomer mijn huidige bak te wassen...
You don't wanna see that one
Ik was ook druk van het weekend dus zou ook niet zijn gegaan.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De laaste keer wassen was zeker tijdens de meeting
Hey er was van de week nog een auto beurs in belgie wilde je nog bellen maar ik kon zelf helaas het weekend niet.
TERING man er na zijn we nog naar duitsland geweestquote:Op maandag 16 januari 2006 23:18 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik was ook druk van het weekend dus zou ook niet zijn gegaan.
Laatste x was idd met de meeting.
Kreeg 2 bonnetjes voor de wasstraat van de garage omdat ze hem niet schoon gespoten kregenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
TERING man er na zijn we nog naar duitsland geweest
Dat ding is op zeker uber vies
Dat is nog redelijk doorzichtig maar buiten het spoor van de ruitenwissers zie je niksquote:Op maandag 16 januari 2006 23:22 schreef lipje het volgende:
kan je nog wel door de ruiten kijken?
Uhuquote:Op maandag 16 januari 2006 23:26 schreef lipje het volgende:
oooh heb je achterop ook een wisser?
Tuurlijk niet, zit nooit iemand achterinquote:Op maandag 16 januari 2006 23:31 schreef ook_gek het volgende:
kan je achter in nog wel naar buiten kijken
ik moet altijd achter in zitten van jouquote:Op maandag 16 januari 2006 23:32 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, zit nooit iemand achterin
Daar ben jij beter vast te binden en als ik moet kiezen tussen een chick naast me of jou, ga ik toch voor dat eerste!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik moet altijd achter in zitten van jou
Binnenkort gaat ie lekker terug en mogen hunnie het lekker doenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
kan ook_gek niet eens je auto komen poetsen?
een nieuwequote:
ik nietquote:Op maandag 16 januari 2006 23:47 schreef lipje het volgende:
jeesz wat is de site van belbios traag... zit er iemand aan de mysql database te kloten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |