Deel het dan eens met mijquote:Op maandag 16 januari 2006 23:01 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Allang, maar dat ga ik niet met jullie delen...
IK WEIGER!quote:
Neequote:
De laaste keer wassen was zeker tijdens de meetingquote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nee
En ik weiger ook al vanaf de zomer mijn huidige bak te wassen...
You don't wanna see that one
Ik was ook druk van het weekend dus zou ook niet zijn gegaan.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De laaste keer wassen was zeker tijdens de meeting
Hey er was van de week nog een auto beurs in belgie wilde je nog bellen maar ik kon zelf helaas het weekend niet.
TERING man er na zijn we nog naar duitsland geweestquote:Op maandag 16 januari 2006 23:18 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik was ook druk van het weekend dus zou ook niet zijn gegaan.
Laatste x was idd met de meeting.
Kreeg 2 bonnetjes voor de wasstraat van de garage omdat ze hem niet schoon gespoten kregenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
TERING man er na zijn we nog naar duitsland geweest
Dat ding is op zeker uber vies
Dat is nog redelijk doorzichtig maar buiten het spoor van de ruitenwissers zie je niksquote:Op maandag 16 januari 2006 23:22 schreef lipje het volgende:
kan je nog wel door de ruiten kijken?
Uhuquote:Op maandag 16 januari 2006 23:26 schreef lipje het volgende:
oooh heb je achterop ook een wisser?
Tuurlijk niet, zit nooit iemand achterinquote:Op maandag 16 januari 2006 23:31 schreef ook_gek het volgende:
kan je achter in nog wel naar buiten kijken
ik moet altijd achter in zitten van jouquote:Op maandag 16 januari 2006 23:32 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, zit nooit iemand achterin
Daar ben jij beter vast te binden en als ik moet kiezen tussen een chick naast me of jou, ga ik toch voor dat eerste!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik moet altijd achter in zitten van jou
Binnenkort gaat ie lekker terug en mogen hunnie het lekker doenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
kan ook_gek niet eens je auto komen poetsen?
een nieuwequote:
ik nietquote:Op maandag 16 januari 2006 23:47 schreef lipje het volgende:
jeesz wat is de site van belbios traag... zit er iemand aan de mysql database te kloten?
Merk, type, kleur, motor noem maar op alles willen we wetenquote:
Een tweedehands ieg van bouwjaar 2002 als het goed is en verder lul ik NIKSquote:Op maandag 16 januari 2006 23:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Merk, type, kleur, motor noem maar op alles willen we weten
Het is een BMWquote:Op maandag 16 januari 2006 23:57 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Een tweedehands ieg van bouwjaar 2002 als het goed is en verder lul ik NIKS
Verder zeg ik niksquote:
Mooi zoquote:
Ik had ook zoon dilemma: Ik heb gewoon niks gegetenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
hm, ik sta voor eeen moeilijk dilemma.. wat zal ik nemen.... eenm broodje kroket of een portie bitterballen?
Wanneer kom je me ophalen met een dikke wagen danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:04 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Mooi zo
If niet meer rijden voor werk: M5
If wel nog veel rijden voor wek: 530D
Ik heb in alle twee de auto's al gereden; zijn eigendom van een bedrijf uit Amsterdam en kan ze gaan deze zomer uit de boeken => 4 jaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wanneer kom je me ophalen met een dikke wagen dan
hm, ook een optie.. ik dnek er eens over na terwijl de frituurpan heet wordquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:07 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik had ook zoon dilemma: Ik heb gewoon niks gegeten
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Held! Dat ik dat nog mee mag maken
is het al zomerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik heb in alle twee de auto's al gereden; zijn eigendom van een bedrijf uit Amsterdam en kan ze gaan deze zomer uit de boeken => 4 jaar.
Tegen die tijd dus
Rij wel ff naar binnen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is het al zomer
als je voor me deur staat BEL DAN AAN!!!! niet dat ik straks weer ligt te slapen net als toen met die Ferrari
Geweldig jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:20 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Rij wel ff naar binnen...
Lig nog steeds dubbel van die avond
Ben niet bangquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:23 schreef Ballebek het volgende:
Das beter dan je broek vol schijten omdat ik vol in de remmen moet met 270km/u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |