Een tweedehands ieg van bouwjaar 2002 als het goed is en verder lul ik NIKSquote:Op maandag 16 januari 2006 23:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Merk, type, kleur, motor noem maar op alles willen we weten
Het is een BMWquote:Op maandag 16 januari 2006 23:57 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Een tweedehands ieg van bouwjaar 2002 als het goed is en verder lul ik NIKS
Verder zeg ik niksquote:
Mooi zoquote:
Ik had ook zoon dilemma: Ik heb gewoon niks gegetenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
hm, ik sta voor eeen moeilijk dilemma.. wat zal ik nemen.... eenm broodje kroket of een portie bitterballen?
Wanneer kom je me ophalen met een dikke wagen danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:04 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Mooi zo
If niet meer rijden voor werk: M5
If wel nog veel rijden voor wek: 530D
Ik heb in alle twee de auto's al gereden; zijn eigendom van een bedrijf uit Amsterdam en kan ze gaan deze zomer uit de boeken => 4 jaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wanneer kom je me ophalen met een dikke wagen dan
hm, ook een optie.. ik dnek er eens over na terwijl de frituurpan heet wordquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:07 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik had ook zoon dilemma: Ik heb gewoon niks gegeten
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Held! Dat ik dat nog mee mag maken
is het al zomerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik heb in alle twee de auto's al gereden; zijn eigendom van een bedrijf uit Amsterdam en kan ze gaan deze zomer uit de boeken => 4 jaar.
Tegen die tijd dus
Rij wel ff naar binnen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is het al zomer
als je voor me deur staat BEL DAN AAN!!!! niet dat ik straks weer ligt te slapen net als toen met die Ferrari
Geweldig jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:20 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Rij wel ff naar binnen...
Lig nog steeds dubbel van die avond
Ben niet bangquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:23 schreef Ballebek het volgende:
Das beter dan je broek vol schijten omdat ik vol in de remmen moet met 270km/u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |