quote:Op maandag 16 januari 2006 21:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hmmm ff denken...
Mits het je lukt, een mr2 die ik wil en alle auto's die ik erna binnenbreng, gratis getuned en gestyled![]()
Bojo is stampvoetend vertrokken gisteren, en we hebben Fwnk erbij als huismongoolquote:Op maandag 16 januari 2006 21:38 schreef Ballebek het volgende:
Nog wat gemist tijdens mijn winterslaap?
Hoi.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bojo is stampvoetend vertrokken gisteren, en we hebben Fwnk erbij als huismongool [afbeelding]
Aansteller.comquote:Op maandag 16 januari 2006 21:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bojo is stampvoetend vertrokken gisteren[afbeelding]
De beste jongen heeft gewoon een zeer open verbinding met zijn emoties.quote:
Als ie maar gelukkig is hequote:Op maandag 16 januari 2006 21:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De beste jongen heeft gewoon een zeer open verbinding met zijn emoties.
Ik heb ook geen zin om een paar MySQL databases uit te pluizen maar ja moet toch gebeuren hequote:Op maandag 16 januari 2006 21:58 schreef Klonk het volgende:
damn, gaat m'n telefoon, of ik nog even een ritje wil doen, ik wil eigenlijk slapen....
we hopen hetquote:
Een of andere kut update had ff het mapje /etc/mysql weggeknikkerd zonder even een melding of note hiervan te maken...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef Fwnk het volgende:
Ik moet mijn MySQL database nog op een ander systeem zetten maar t lukt niet echt
Lekker danquote:Op maandag 16 januari 2006 22:04 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Een of andere kut update had ff het mapje /etc/mysql weggeknikkerd zonder even een melding of note hiervan te maken...
Daar staan dus alle databases in in versie 4.1.13![]()
alles goed dan???quote:
Altijd he!quote:
Friezenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]mensen die in Delft studeren, of dat hebben gedaan
![]()
nu weer helemaal in orde?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:13 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Altijd he!
Vorige maand bijna dood gegaan aan een alles ontsteking maar verder alles goed![]()
Op zich wel, vooral de 2 flessen Veuve Cliquot met oud en nieuw icm antibiotica hielp heel ergquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:16 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Op zich wel, vooral de 2 flessen Veuve Cliquot met oud en nieuw icm antibiotica hielp heel erg![]()
Ga binnenkort eerst met die blonde naar Zwitserland en over 3 weken naar Eilat dus de komende weken zit ik al vol...quote:
Als het mee zit ga ik volgende week naar duitsland effe skiën en eind feb ga ik naar oostenrijk skiënquote:Op maandag 16 januari 2006 22:19 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ga binnenkort eerst met die blonde naar Zwitserland en over 3 weken naar Eilat dus de komende weken zit ik al vol...
Welk prog gebruik je?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:23 schreef Fwnk het volgende:
Hier word ik echt ziek van
PHPMyAdmin kan ik wel gewoon in werken, databases aanmaken, maar hij geeft ze vervolgens niet aan bij "Databases"
als ik de DB die ik aangemaakt heb aangeef krijg ik als error:
Unable to select MySQL database
1049 : Unknown database 'front'
Weer prutsen
Geen...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Welk prog gebruik je?
Kijk is naar Navicat...
please stop with the nerdtalkquote:Op maandag 16 januari 2006 22:23 schreef Fwnk het volgende:
Hier word ik echt ziek van
PHPMyAdmin kan ik wel gewoon in werken, databases aanmaken, maar hij geeft ze vervolgens niet aan bij "Databases"
als ik de DB die ik aangemaakt heb aangeef krijg ik als error:
Unable to select MySQL database
1049 : Unknown database 'front'
Weer prutsen
Use it and get lucky...quote:
tis wel een 30 dagen testversiequote:Op maandag 16 januari 2006 22:35 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Use it and get lucky...
Gebruik het al jaren!
Iemand wel is in Eilat geweest?
Daarna download je ergens de altijd werken versie.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:16 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Op zich wel, vooral de 2 flessen Veuve Cliquot met oud en nieuw icm antibiotica hielp heel erg![]()
Allang, maar dat ga ik niet met jullie delen...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:54 schreef Hugster het volgende:
Bal, al een andere auto op het oog nu?
Alleen een beetje peuraccen over je vakantiesquote:Op maandag 16 januari 2006 23:01 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Allang, maar dat ga ik niet met jullie delen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |