Dat denk ik niet, want het is uit een Caterpillarboek gescannedquote:
ik had dat al in de lokale krant gelezen, maar die foto's erbijquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]mensen die niet studeren, of dat nooit hebben gedaan
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:52 schreef lipje het volgende:
[..]
ik had dat al in de lokale krant gelezen, maar die foto's erbij
(Ik had ze ook aangereden. Geen zwaailichten, geen voorrang verlenen aan rechts, geef die twee agenten maar een boeteBovendien wie verwacht er nou na middernacht een auto op de busbaan
)
hoezo ben je bang voor slangen?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ik bedoelde de slang waar overheen is gefietst
Het zijn niet mn favoriete dierenquote:
hoeveel zou de bpm zijn ?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.speurders.nl/a(...)_0_coupe_2_drs_.html
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.speurders.nl/a(...)_0_coupe_2_drs_.html
]quote:Autot heeft lichte schade: kogelschade linker voorspatbord, motorkap, voorruit, bovenzijde dashboard. Bekleding van beide voorstoelen moet worden vervangen.
Auto is strikt ondehouden door Ferrari importeur, alle beurten gehad. Technisch 100%; een zéér goede Testarossa voor weinig geld!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:20 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een mailtje gestuurd met de vraag of ik een foto kan krijgen van de schade![]()
Ik ben erg benieuwd!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:20 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een mailtje gestuurd met de vraag of ik een foto kan krijgen van de schade![]()
anders ik welquote:
Dat is minderquote:Op maandag 16 januari 2006 19:02 schreef BaraCuda het volgende:
Gesprek met de baas gehad
Hij wilde wel 25 euro boven op de 2% doen die standaard was
Uiteindelijk is het 125 euro meer geworden en nog veel te weinig
Ik heb helemaal geen zin om een andere baan te gaan zoeken....
maar het zal toch gaan gebeuren
Het was allemaal positief tot de salarisbesprekingquote:
Vraag is of ze je willen houden of niet. Zo ja dan zullen ze je meer geven zo niet dan geven ze je niet meerquote:Op maandag 16 januari 2006 19:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het was allemaal positief tot de salarisbespreking
Mja hij zei nog dat hij me niet kwijt wilde blah blah....quote:Op maandag 16 januari 2006 19:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vraag is of ze je willen houden of niet. Zo ja dan zullen ze je meer geven zo niet dan geven ze je niet meer![]()
Gewoon zeggenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja hij zei nog dat hij me niet kwijt wilde blah blah....
Maar ik heb lopen lullen als brugman
Toen hij met 50euro erbij kwam dacht ik nou die 400 euro erbij kan ik wel op mijn buik schrijven
Ja dat heb ik gedaan, maar dat ging dus niet doorquote:Op maandag 16 januari 2006 19:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon zeggen![]()
Gewoon zeggen van oh nou ja ik dacht meer aan 400.
Andere baan zoekenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan, maar dat ging dus niet door
Hij heeft opgeschreven dat ik hard ga werken zodat ik volgend jaar weer 200 erbij krijg
Dikke lul dus, werk me eigen het tieftering daar.
Beter dan met jou als ik het zo leesquote:Op maandag 16 januari 2006 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar ben ik ook goed in![]()
Hoe is het mukie pukie dukie klukie?![]()
smakelijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |