Pas op voor het douche putje he. Die dingen zijn levens gevaarlijkquote:
Ja op mijn gemakje, heb geen hele erge haast hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 19:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Beter dan met jou als ik het zo lees![]()
Bagger voor je zeg en nu? Nieuwe baan zoeken?
Ja dat is waar, maar heb nog niet echt een idee wat ik dan wil eigenlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 19:39 schreef ook_gek het volgende:
hoe eerder hoe beter anders ben je dief van je eigen portomonee![]()
Geld verdienenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar heb nog niet echt een idee wat ik dan wil eigenlijk
Geloof me dat wil je nietquote:Op maandag 16 januari 2006 19:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eigen baas zijn en 10miljoen omzet per jaar draaien.....
Mja dat zie ik wel zitten ja
Als ik zoveel omzet had bereikt. Verkocht ik het en zorgde ik dat ik 51% aandeel hadquote:Op maandag 16 januari 2006 19:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geloof me dat wil je niet![]()
Of nou ja dat zegt mijn baas dan. Hij wilt nooit meer 10 miljoen of meer omzetten.
Te veel stress en je houd er te weinig aan over volgen hem. Vroeger hadden we een omzet van 15 miljoen per jaar.
ik heb twee bijzondere rascavia'squote:
Bwhuhahahahaquote:Op maandag 16 januari 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
contact Bekijk nieuwste bericht [gezocht] Vrienden v. ong. 13
[ Ga naar PaginaGa naar Pagina: 1, 2 ] Aislin*Esja 16 148 Ma Jan 16, 2006 5:54 pm
maaike_cavia
[afbeelding]
winterswijkquote:Op maandag 16 januari 2006 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb twee bijzondere rascavia'svia dat forum gekocht.. de ene uit winterswiujk gehaald, de andere uit Maarssen.
ik leef nogquote:Op maandag 16 januari 2006 19:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Pas op voor het douche putje he. Die dingen zijn levens gevaarlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |