dit zijn Tesselaarsquote:Op maandag 16 januari 2006 20:28 schreef Klonk het volgende:
in zuid amerika eten ze cavia's
alles begint met die eerste euro die je verdientquote:Op maandag 16 januari 2006 19:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eigen baas zijn en 10miljoen omzet per jaar draaien.....
Mja dat zie ik wel zitten ja
Dit zijn Cavia's die er uit zien als kleine schapenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wel schapen, maar dat zijn texelaars ofzo![]()
goedzoquote:Op maandag 16 januari 2006 20:30 schreef Mukie het volgende:
bazzo!!!! vanavond komt het erop!
Beauty & the nerd
Zo ik heb het gezegd
wtf moet ik me daarbij voorstellenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit zijn Cavia's die er uit zien als kleine schapen
nee, ze wiepenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:34 schreef Klonk het volgende:
whehehe, blaten ze ook ?
Handig, die beesten los laten lopen en je hoeft nooit meer te vegen, 1x per week ze nat maken en dweilen wordt ook voor je gedaanquote:
shitlocks xDquote:Op maandag 16 januari 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
wij knippen ze bij, omdat er anders zoveel poep in hun haar komt. Alleen showtessels hebben lang haar
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
wij knippen ze bij, omdat er anders zoveel poep in hun haar komt. Alleen showtessels hebben lang haar
Mja, Het is kwestie van goed plan hebben, dan wil de bank wel meewerken aan een bedrijfquote:Op maandag 16 januari 2006 20:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
alles begint met die eerste euro die je verdient
wat een schatje zegquote:
Mijn plan overnemen?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja, Het is kwestie van goed plan hebben, dan wil de bank wel meewerken aan een bedrijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |