Liever die ene heks. Ben dr naam vergeten.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En nu hoop je zeker dat GertJan Smit meeluistert en je ontdekt?
Hallo..quote:Op maandag 16 januari 2006 14:27 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn zangtalenten! Onverwoestbaar!
www.muttie.nl/Poging 2.wav !
wowquote:Op maandag 16 januari 2006 15:05 schreef Monidique het volgende:
http://rapidshare.de/files/11159779/0001_0125.mov.html
Ja die smurf was niet zo best inderdaad. Hoe lang was je met dit gebouw bezig?quote:
Gisteren wat uurtjes. Het is een vrij eenvoudig gebouw.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:13 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja die smurf was niet zo best inderdaad. Hoe lang was je met dit gebouw bezig?
Als iedereen nou een liedje inbrengt, kunnen we een mooi POL-album maken.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moet in de rij staan voor handtekeningen!
Goede veiling. Hopelijk heeft Kelly daarvoor Indisch gegeten, zorgt ze ook nog eens voor een bubbelbad.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:30 schreef sizzler het volgende:
http://veiling.talpa.tv/detail.php?ID=2
Als ik die PC nog kan redden, that is. Dat gaat nog n duur grapje worden met herstellen, heb ik zo het gevoel.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:48 schreef Yildiz het volgende:
Stervende hoerezooi, heb ik net McAfee internet security op een windows 98 PC gezet, loopt dat ding helemaal de soep in. Ik kom niet eens verder dan het bureaublad.
Daar ga je dan, eerst tientallen euro's ertegenaan smijten, en als dank krijg je een vastgelopen bedrijfsPC. Hoerezooi. Ik denk dat ik die bedrijfsPC eens van internet los gaat halen ofzo, en zo maar virusvrij gaat houden. En me ouders een oud beestje van 40 euro geef.
Had achteraf gezien véél beter geweest.
En nu blijf ik nog een verschrikkelijk lange tijd in de helpdesk hangen ook, wat een irritante bezigheid, welke zeer, zeer slecht is voor mijn humeur.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:48 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als ik die PC nog kan redden, that is. Dat gaat nog n duur grapje worden met herstellen, heb ik zo het gevoel.
Je bent je eendjes eindelijk ontgroeid?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:41 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Teringzooi, we hebben helemaal geen ijs meer door het broeikaseffect
Ik ken het gevoel.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:48 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als ik die PC nog kan redden, that is. Dat gaat nog n duur grapje worden met herstellen, heb ik zo het gevoel.
Nog leuker, net ging ik chatten met McAfee, binnen 30 sec was ik erdoor.quote:
Ik was het wachten zat, sluit af, log opnieuw in.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nog leuker, net ging ik chatten met McAfee, binnen 30 sec was ik erdoor.
Nu wacht ik al 10 minuten op de 4e plaats...
...quote:Een ogenblik geduld alstublieft terwijl wij een helpdeskmedewerker zoeken om u van dienst te zijn
U bent op dit moment op plaats nr. 5 in de wachtrij.
Al onze medewerkers zijn bezet. Een moment geduld alstublieft.
"I'm not gonna let a few hoop-jumping, tuna munchers push me around!"quote:Op maandag 16 januari 2006 16:21 schreef sizzler het volgende:
WTF!!!
Simpsons Aflevering "Halloween Special". Verschillende Halloweenverhalen waarvan één over dolfijnen. De dolfijnen willen de mensen van springfield de zee indrijven als Homer opeens opspringt en een speech houdt dat ze zich niet moeten laten wegjagen. Daarin zegt hij:
"Don't forget than we've invented computers, legwarmers, the pudding cup, the gloryhole ... "!!!
Dat wist ik van tevoren ook al ja.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:22 schreef Sickie het volgende:
Uberhaupt iets willen installeren op een 98 config is vragen om ellende natuurlijk......
Zelf moeten kopen.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:26 schreef Monidique het volgende:
Je ADSL-provider zorgt toch wel voor een modem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |