Liever die ene heks. Ben dr naam vergeten.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En nu hoop je zeker dat GertJan Smit meeluistert en je ontdekt?
Hallo..quote:Op maandag 16 januari 2006 14:27 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn zangtalenten! Onverwoestbaar!
www.muttie.nl/Poging 2.wav !
wowquote:Op maandag 16 januari 2006 15:05 schreef Monidique het volgende:
http://rapidshare.de/files/11159779/0001_0125.mov.html
Ja die smurf was niet zo best inderdaad. Hoe lang was je met dit gebouw bezig?quote:
Gisteren wat uurtjes. Het is een vrij eenvoudig gebouw.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:13 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja die smurf was niet zo best inderdaad. Hoe lang was je met dit gebouw bezig?
Als iedereen nou een liedje inbrengt, kunnen we een mooi POL-album maken.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moet in de rij staan voor handtekeningen!
Goede veiling. Hopelijk heeft Kelly daarvoor Indisch gegeten, zorgt ze ook nog eens voor een bubbelbad.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:30 schreef sizzler het volgende:
http://veiling.talpa.tv/detail.php?ID=2
Als ik die PC nog kan redden, that is. Dat gaat nog n duur grapje worden met herstellen, heb ik zo het gevoel.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:48 schreef Yildiz het volgende:
Stervende hoerezooi, heb ik net McAfee internet security op een windows 98 PC gezet, loopt dat ding helemaal de soep in. Ik kom niet eens verder dan het bureaublad.
Daar ga je dan, eerst tientallen euro's ertegenaan smijten, en als dank krijg je een vastgelopen bedrijfsPC. Hoerezooi. Ik denk dat ik die bedrijfsPC eens van internet los gaat halen ofzo, en zo maar virusvrij gaat houden. En me ouders een oud beestje van 40 euro geef.
Had achteraf gezien véél beter geweest.
En nu blijf ik nog een verschrikkelijk lange tijd in de helpdesk hangen ook, wat een irritante bezigheid, welke zeer, zeer slecht is voor mijn humeur.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:48 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als ik die PC nog kan redden, that is. Dat gaat nog n duur grapje worden met herstellen, heb ik zo het gevoel.
Je bent je eendjes eindelijk ontgroeid?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:41 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Teringzooi, we hebben helemaal geen ijs meer door het broeikaseffect
Ik ken het gevoel.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:48 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als ik die PC nog kan redden, that is. Dat gaat nog n duur grapje worden met herstellen, heb ik zo het gevoel.
Nog leuker, net ging ik chatten met McAfee, binnen 30 sec was ik erdoor.quote:
Ik was het wachten zat, sluit af, log opnieuw in.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nog leuker, net ging ik chatten met McAfee, binnen 30 sec was ik erdoor.
Nu wacht ik al 10 minuten op de 4e plaats...
...quote:Een ogenblik geduld alstublieft terwijl wij een helpdeskmedewerker zoeken om u van dienst te zijn
U bent op dit moment op plaats nr. 5 in de wachtrij.
Al onze medewerkers zijn bezet. Een moment geduld alstublieft.
"I'm not gonna let a few hoop-jumping, tuna munchers push me around!"quote:Op maandag 16 januari 2006 16:21 schreef sizzler het volgende:
WTF!!!
Simpsons Aflevering "Halloween Special". Verschillende Halloweenverhalen waarvan één over dolfijnen. De dolfijnen willen de mensen van springfield de zee indrijven als Homer opeens opspringt en een speech houdt dat ze zich niet moeten laten wegjagen. Daarin zegt hij:
"Don't forget than we've invented computers, legwarmers, the pudding cup, the gloryhole ... "!!!
Dat wist ik van tevoren ook al ja.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:22 schreef Sickie het volgende:
Uberhaupt iets willen installeren op een 98 config is vragen om ellende natuurlijk......
Zelf moeten kopen.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:26 schreef Monidique het volgende:
Je ADSL-provider zorgt toch wel voor een modem?
"Come on you guys. We've extincted species before, we can do it again!"quote:Op maandag 16 januari 2006 16:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
"I'm not gonna let a few hoop-jumping, tuna munchers push me around!"
Ze willen zeker voorkomen dat er dan geen zelfmoordaanslagen met trucks worden gepleegdquote:- Van dergelijke personen moet het rijbewijs worden ingetrokken;
Laat 'm dan beginnen met de SGP te ontbinden.quote:Volgens het CDA zijn veel extra maatregelen nodig om de weerbaarheid van de Nederlandse (westerse) democratie tegen extremisme fors te versterken.
Het is natuurlijk zo dat men zonder rijbewijs gelijk niet meer kan autorijden.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:30 schreef pberends het volgende:
CDA wil haatzaaiers keihard aanpakken
[..]
Ze willen zeker voorkomen dat er dan geen zelfmoordaanslagen met trucks worden gepleegd.
Die was goed ja.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:34 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Hmm fish.....OH NO THAT'S ME!
Hier start ie dus nu wel op, na 20 minuten wachten, sinds vandaag.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:42 schreef Monidique het volgende:
Bij mij gaat het vrij snel.
Nu blijft n gedeelte van het scherm grijs, en staat er McAfee Product Registration boven.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hier start ie dus nu wel op, na 20 minuten wachten, sinds vandaag.
Hendig.
Meestal doen ze voor of tijdens het installeren een virusscan...quote:Op maandag 16 januari 2006 16:42 schreef Yildiz het volgende:
Waarom is het toch zo dat -onafhankelijk van het merk / soort / wat dan ook- dat antivirus shit installeren zoveel uren in beslag schijnt te nemen?
Windows 98, 1700 Mhz en 512 MB. Normaal deed ie 12 minuten om met norton de hele schijf te scannen, dus dat was snel zat.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:47 schreef Monidique het volgende:
Op wat voor 'n systeem staat het, Y.?
Dan zou het handig zijn als ie dat ook even aangeeft.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Meestal doen ze voor of tijdens het installeren een virusscan...
Omdat daarop het hele softwarepakket (wat de hoofdtaak van de PC is) niet meer kan draaien.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:55 schreef Monidique het volgende:
Hm... Waarom kon je er geen XP op zetten?
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Omdat daarop het hele softwarepakket (wat de hoofdtaak van de PC is) niet meer kan draaien.
Ik snap dat niet, dat ze nu nog geen XP-versie hebben...
* De naam in gefingeerd, ofzo.quote:Helpdesk: Ik raad u aan dan de software te verwijderen en opnieuw te installeren. de reden is dat de installatie niet goed was gegaan.
Ja, klimaatbesturingssoftware. (via n coax-kabelquote:Op maandag 16 januari 2006 16:56 schreef Monidique het volgende:
Vrij specifiek softwarepakket, neem ik aan?
Qua omzet wel marktleider, wereldwijd. Wel in de sector tuinbouw dan, en daar heb je het al...quote:Op maandag 16 januari 2006 16:59 schreef Monidique het volgende:
Prutsers dan...
Iran-Irak?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:11 schreef Monidique het volgende:
Vanavond komt er een film over de eerste Golfoorlog op televisie.
Ik vond het er wel goed uitzien.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:42 schreef Monidique het volgende:
Bij mij gaat het vrij snel.
Ik ben niet besmettelijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Antivirusprogramma's installeren dus,.
Ghe. Ik zag het wel. Ik had het over je 'baardgroei'.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daar had ik het over: antivirusprogramma's installeren gaat bij mij meestal wel snel.
Hoe sta jij tegenover ongeschorenheid Sigme?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghe. Ik zag het wel. Ik had het over je 'baardgroei'.
Ik niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:46 schreef Mutant01 het volgende:
Heb zaterdag een nieuwe modem gekocht, en kan nu lekker genieten van de snelheid!
Mijn liefste heeft zich jaren een stoppel aangemeten, omdat hij anders met jochie wordt aangesproken, terwijl hij de 30 al wel gepasseerd was. Hij is nu weer glad.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:48 schreef Sickie het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover ongeschorenheid Sigme?
Dag Johan. Had je mijn linkje naar dat boekje over de marteling der Armeniers gezien?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Dag sigme.
Ik weet alleen dat Harry the Bride of Frankenstein is, wat dit weer Beauty and the Beast zou maken.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:56 schreef Monidique het volgende:
Is dat niet The Bride of Harry?
Ja, nog bedankt. Dat is een bekend boek.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Dag Johan. Had je mijn linkje naar dat boekje over de marteling der Armeniers gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |