hopen dat de dvd van dit seizoon snel uitkomt! heb de andere 2 ook.quote:Op maandag 16 januari 2006 02:25 schreef 7eVeNL het volgende:
Helaas nog maar 2 aflevering voor dit seizoen, dan moeten we nog maar afwachten of er een volgend seizoen komt![]()
Dat is idd wel een super idee. Moet je dan bij BNN zijn ofzo of waar kan je die kaarten bestellen. Voor volgend seizoen dan.quote:Op maandag 16 januari 2006 02:21 schreef pacandor_ het volgende:
geniaaaal programma!!!jammer dat de kaartjes altijd binnen 3 min zijn uitverkocht
wil er graag een keer heen met me meissie!
![]()
het wordt in eea theater opgenomen. me vriendin heeft nu al 3 keer geprobeerd kaarten te krijgen. maar op het moment dat ze de verkoop ingaan is de site overbelast..... en als je er dan na een kwartier lang (F5 drukken) toevallig weer opkomt dan is alles uitverkocht....quote:Op maandag 16 januari 2006 02:26 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is idd wel een super idee. Moet je dan bij BNN zijn ofzo of waar kan je die kaarten bestellen. Voor volgend seizoen dan.
gister was het wel leuk. moordenaar: ruben nicolaiquote:Op maandag 16 januari 2006 10:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Het moordenaars spel is geen ruk aan. Doe dan liever een dierenwinkel ofzo...
Tis gewoon een schijt-theater.quote:Op maandag 16 januari 2006 02:35 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
het wordt in eea theater opgenomen. me vriendin heeft nu al 3 keer geprobeerd kaarten te krijgen. maar op het moment dat ze de verkoop ingaan is de site overbelast..... en als je er dan na een kwartier lang (F5 drukken) toevallig weer opkomt dan is alles uitverkocht....![]()
www.posttheater.nl
De verkoop was allang begonnen toen ik op de site van de lama's zelf zag dat er nog een aantal kaarten waren. Tja dan is het een koud kunstje.quote:Op maandag 16 januari 2006 02:35 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
het wordt in eea theater opgenomen. me vriendin heeft nu al 3 keer geprobeerd kaarten te krijgen. maar op het moment dat ze de verkoop ingaan is de site overbelast..... en als je er dan na een kwartier lang (F5 drukken) toevallig weer opkomt dan is alles uitverkocht....![]()
www.posttheater.nl
Mis.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:39 schreef MrManiak het volgende:
De Lama's on Tour
De afleveringen van de Lama's zijn gewoon in de BNN-Studio (Zie de Behind the Scenes op de Lama DVD 2)
Mee eens..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:51 schreef Airelle het volgende:
Ik vind het niet zo leuk meer eigenlijk. Allemaal een beetje hetzelfde. Alleen 'De slechtste...' en 'Ik wil graag zien' kan mij boeien.
Ja vind ik ook ...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Mee eens..
Vooral de ronde met de songtekstzinnen vind ik erg slecht altijd. Zit te weinig tempo in en op de een of andere manier is het nooit grappig, terwijl diezelfde mensen wel goeie grappen kunnen maken in bijv. De slechtste allertijden.
Zijn die DVD's de moeite waard?quote:Op maandag 16 januari 2006 02:26 schreef pacandor_ het volgende:
hopen dat de dvd van dit seizoon snel uitkomt! heb de andere 2 ook.![]()
inderdaad ik heb me echt bescheurd!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:05 schreef 7eVeNL het volgende:
lol![]()
die gehandicapte rijm ronden met lange frans & baas b is echt super goed, (alleen die twee dan...)
Lange Frans kan dus echt niet rijmenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:05 schreef 7eVeNL het volgende:
lol![]()
die gehandicapte rijm ronden met lange frans & baas b is echt super goed, (alleen die twee dan...)
Ik vond Arie ook steengoed hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:05 schreef 7eVeNL het volgende:
lol![]()
Of morgenavond.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:02 schreef XQZ-me het volgende:
damnz ik kan ze vanaaf niet zien![]()
lang leve internet!![]()
![]()
Check ook even de deleted scenes; vooral de 'warming ups' zijn grappigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:32 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
oja ja thnx!net wel ff scenes op lama-site zitte kijken... kei grappig!
![]()
From Russia with lovequote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Welk film doen ze?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:17 schreef Bupatih het volgende:
De zaal is leeg. Hoeveel moeten er nog komen?
Blusboot ofzoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat is het moordwapen?
Deed helemaal niet mee met het spel, maar dat zag er juist wel grappig uitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:47 schreef The_S het volgende:
lange frans, wat een appie
Ja en wanneer organiseren jullie eens iets voor ons?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke aflevering.
Afrika. Honger is een keuze.![]()
![]()
morgen de herhalingquote:Op zondag 22 januari 2006 01:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godver, helemaal vergeten vanavond
Ik mag hopen van niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:23 schreef 7eVeNL het volgende:
jammer dat die rijm ronden niet in het programma van gister voorkwam, die was echt te goed
verder wordt het hoog tijd dat patrick lodiers vervangen gaat worden, door bijvoorbeeld; Sophie Hillbrand?![]()
Die van Windows Media Player deed het gisteravond bij mij ook niet, Realplayer wel.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:53 schreef skiczukie het volgende:
Die streams van Exclusief doen het bij mij niet, wel geluid, maar beeld loopt niet. Meer mensen daar last van?
Realplayer bij mij ook niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die van Windows Media Player deed het gisteravond bij mij ook niet, Realplayer wel.![]()
Heb je iets van een firewall ofzo?quote:
Liever Patrick dan huppel kutje Sophiequote:Op zondag 22 januari 2006 14:23 schreef 7eVeNL het volgende:
jammer dat die rijm ronden niet in het programma van gister voorkwam, die was echt te goed
verder wordt het hoog tijd dat patrick lodiers vervangen gaat worden, door bijvoorbeeld; Sophie Hillbrand?![]()
Live op Pinkpop?? Is dat niet op Lowlands???quote:Op zondag 22 januari 2006 16:59 schreef Slikchick het volgende:
De Lama's Spugen terug is echt leuk
Met stukjes dat Maxima vreemd gaat en vooral met die extra: Live op Pinkpop heb ik moeten lachen bij: 'In de maaaneeeschijn! in de maaaaneeeschijn!'
de DVD heet "de lama's spugen erop los"quote:Op zondag 22 januari 2006 16:59 schreef Slikchick het volgende:
Met stukjes dat Maxima vreemd gaat en vooral met die extra: Live op Pinkpop heb ik moeten lachen bij: 'In de maaaneeeschijn! in de maaaaneeeschijn!'
Lowlands idd.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:00 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Live op Pinkpop?? Is dat niet op Lowlands???
dat was lowlandsquote:Op zondag 22 januari 2006 16:59 schreef Slikchick het volgende:
Ruben vind ik ook de sterkste die er bij zitquote:Op zondag 22 januari 2006 23:00 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Was weer een toffe aflevering.
En ik ben stiekem een beetje een Ruben Nicolai fan..
Ruben Nicolai en Arie springen er ver bovenuitquote:Op zondag 22 januari 2006 23:00 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Was weer een toffe aflevering.
En ik ben stiekem een beetje een Ruben Nicolai fan..
Kijk ik ook altijd naar.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:27 schreef leichje het volgende:
als je een Ruben N. fan ben tkijk dan ook eens naar "je zal het maar hebben"daar is hij ook echt briljant in.Wel vrij serieus maar op gezette tijden komt hij toch er leuk uit debocht.
Ik vind Tijl anders ook erg goed hoor...quote:Op zondag 22 januari 2006 23:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ruben Nicolai en Arie springen er ver bovenuit
tijl is ook vrij matig hoor, heel af en toe komt hij wel komisch uit de hoek, maar vaak geforceert, dus meestal ook niet grappig, maar hij is 1 van de mensen achter de lama's, dus hij is iemand die er altijd bij zal blijven...quote:Op maandag 23 januari 2006 11:43 schreef RogerR het volgende:
[..]
Ik vind Tijl anders ook erg goed hoor...
Net teruggekeken, hij was deze uitzending idd beter dan normaalquote:Op maandag 23 januari 2006 11:43 schreef RogerR het volgende:
[..]
Ik vond ze allemaal wel sterkquote:Op maandag 23 januari 2006 11:43 schreef RogerR het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:49 schreef IV_Xample het volgende:
jaja dat was een leuke aflevering
en patrick lodiers vervangen? waarom dat dan??
ik vind hem het prima doen hoor
en dan die slogans over afrika...whahaha...50 km lopen naar water, ga dan verhuizen..
Dat viel me gisteren op bij de herhaling. Je ziet 'm nog naar voren lopen en dan wordt 't afgekapt.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:56 schreef Mikkie het volgende:
Er was tijdens de opnames nog een slogan over Afrika:
Ruben Nicolai:
*denk het handgebaar er maar even bij*
"Dieetvakanties!"
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:22 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben er van de week ook eindelijk achter gekomen waarom die Sara Kroos zo uberirritant/zielig/aanstellerig/niet grappig/gefrustreerd etc etc is.
Ze is in d'r jeugd verkracht door d'r Oom. Daar komt dat rare gedrag vandaan.
Lees de nieuwe revu van afgelopen week maar![]()
Daarbij komt dat ze dik is en vaak zelfspot gebruikt om grappig te zijn. Bij haar heb ik vaak het " Als ik maar als eerste de grap over mijzelf maak, dan kan niemand anders dat doen, en kwetsen ze mij niet " idee.quote:Sara Kroos heeft ook een persoonlijkheids stoornis gehad, waardoor ze o.a. in zichzelf gesneden heeft.
Ach het heeft ook al in een rails gestaan....quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:30 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
![]()
Sara Kroos ik best oke.... beetje triest dat dit dan zo wordt medegedeeld![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ach het heeft ook al in een rails gestaan....
Als je zag hoe soepel dat stuk ging, dan lijkt dat wel zo.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja, met die schoen.
Ik vraag me dan af of ze niet van te voren al gezegd/bedacht hebben van we kunnen dat gaan doen???
Staan er ook nog verwijderde dingen op?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:32 schreef sjimz het volgende:
Op de dvd van de lama's kan je een soort making of zien
Nee dat jammer genoeg niet..Staat wel een stukje van hun lowlands optreden opquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Staan er ook nog verwijderde dingen op?
die martijn oosterhuis en die ene truus die altijd kurk droog was waren echt heel slecht, vergeleken met de rest van nuquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee dat jammer genoeg niet..Staat wel een stukje van hun lowlands optreden op
Ik heb ook de dvd van de lama's uit het eerste seizoen.. Toen Ruben vd Meer en Sara Kroos er nog niet bijzaten.. Ik moet zeggen..Met Ruben vd Meer is het een stuk leuker geworden
idd vooral met lowlands doet ruben vd meer het wel leukquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:40 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
die martijn oosterhuis en die ene truus die altijd kurk droog was waren echt heel slecht, vergeleken met de rest van nu
Volgens Ruben (gast bij tv programma) hebben ze nog nooit iets voorbereid.. en ik geloof dat ook wel hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja, met die schoen.
Ik vraag me dan af of ze niet van te voren al gezegd/bedacht hebben van we kunnen dat gaan doen???
Ik zeg ook niet dat ik het niet geloof, maar het gaat vaak zo vloeiend dat het zo lijkt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:27 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Volgens Ruben (gast bij tv programma) hebben ze nog nooit iets voorbereid.. en ik geloof dat ook wel hoor.
Welk programma was dat? Is dat nog terug te kijken ergens op i-net?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:47 schreef Sport_Life het volgende:
hehe gister was Ruben te gast bij een of ander TV programma, hij vertelde dat er 1,5 uur wordt opgenomen en de leukste 35 min. worden gebruikt.
Maar wel tof programma.
Mjah, maar met Sara weer een stuk minderquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee dat jammer genoeg niet..Staat wel een stukje van hun lowlands optreden op
Ik heb ook de dvd van de lama's uit het eerste seizoen.. Toen Ruben vd Meer en Sara Kroos er nog niet bijzaten.. Ik moet zeggen..Met Ruben vd Meer is het een stuk leuker geworden
Ze is niet gefrustreerd. En per defenitie niet als je dik bent. Het is een heel normale reactie om grappen over jezelf te maken om zo de aandacht op jezelf te vestigen en jezelf beter te voelen. Gebeurd vaak bij mensen die vroeger een traumatische ervaring (en in het geval van Sara is dat duidelijk, ze heeft het er zelfs over gehad) hebben gehad. Het is allang niet meer zo dat je op de tv dikker word, ben zelf vaak zat op tv geweest, en ik zag er toch ook echt niet dikker uit. Door de persoonlijkheids stoornis die zij heeft gehad is ze gezetter. Vroeger werd dit behandeld met medicijnen en daarvan kwam je enorm aan. Daarbij komt dat ik vaak het idee heb dat ze geforceerd grappig wil doen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:16 schreef leichje het volgende:
Waarom zou iemand die "dik"is altijd gefrustreerd moeten zijn waar slaat dat op.Zo dik is ze volgens mij niet eens ze heeft een paar flinke borsten.En je moet er rekening meehouden dat je op tv zeker een kilootje of 5 tot 8 zwaarder lijkt.Toen een nicht van mij een aantal jaar geleden wel eens op de tv kwam schrokken wij daar ook van,kind had normaal maatje 36 en ze leek dan wel gigantisch
de wereld draait door van... vorige paar dagen geleden @ BNN! Was leuke uitzending! Die presentator vroeg Ruben ff grapjes te improviseren, maar dat lukte niet echt!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Welk programma was dat? Is dat nog terug te kijken ergens op i-net?![]()
In de nieuwe revu staat ook een interview met haar... over hoe ze sexueel misbruikt is door haar oom enzoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ze is niet gefrustreerd. En per defenitie niet als je dik bent. Het is een heel normale reactie om grappen over jezelf te maken om zo de aandacht op jezelf te vestigen en jezelf beter te voelen. Gebeurd vaak bij mensen die vroeger een traumatische ervaring (en in het geval van Sara is dat duidelijk, ze heeft het er zelfs over gehad) hebben gehad. Het is allang niet meer zo dat je op de tv dikker word, ben zelf vaak zat op tv geweest, en ik zag er toch ook echt niet dikker uit. Door de persoonlijkheids stoornis die zij heeft gehad is ze gezetter. Vroeger werd dit behandeld met medicijnen en daarvan kwam je enorm aan. Daarbij komt dat ik vaak het idee heb dat ze geforceerd grappig wil doen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:00 schreef Troeta het volgende:
De werdeld draait door, staat op uitzendinggemist, maar het is niet zo'n leuke aflevering..
Thnx, ben ff aan het kijken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:32 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
de wereld draait door van... vorige paar dagen geleden @ BNN! Was leuke uitzending! Die presentator vroeg Ruben ff grapjes te improviseren, maar dat lukte niet echt!Maar daardoor was het dan ook wel weer grappig.. "naja ik vind het zelf ook niet grappig"
Ik ben aangestoken door deze topicreeks, nadat ik me hier had geregistreerd afgelopen zomer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:41 schreef soapie het volgende:
Vind het wel een grappig programma. Heb de dvd's gezien en het daardoor eigenlijk ontdekt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:17 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zaterdag alweer de laatste aflevering van het seizoen.
Da's nog lang wachten...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:41 schreef seeya_40 het volgende:
Nog 4,5 uur!!!!!
Hey vanaf oud & nieuw ben ik ook besmet met het Lama-virus... Extreem slecht, omdat ik over het algemeen wel op de hoogte ben van programma's van dit kaliber, maar ik dacht dat dit een gehypet iets zou zijn. Ik had dus alwel van de Lama's gehoord, maar het nog nooit gezienquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:14 schreef Sport_Life het volgende:
jah ik ging met oud en nieuw met wat vrienden de Lama's kijken en de helft had er nog nooit van gehoord... Maar het viel absoluut bij iedereen in de smaak
![]()
.
Mooi nog een filmpje kijken dusquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:41 schreef seeya_40 het volgende:
Nog 4,5 uur!!!!!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:01 schreef leichje het volgende:
Ik denk dat de mensen de humor van Sara niet begrijpen in de AD van vandaag staat ook een verslag van haar nieuwe theatershow.En ze schrijven ook daarin dat of je houdt van haar of je haat haar.En dat intereseert haar ook niets ze is zelf ook zo het is of zwart of wit en nooit grijs.Ik denk dat haar humor echt niets direct met haar verleden of haar lichaam te maken heeft.Haar humor is erg hard zeker voor een vrouw en dat zijn we in Nederland niet gewend,als vrouw maag je niet te grof uit de hoek komen.En ja ze is de enigste vrouw bij de Lama"s en daarom "kopt ze zelf de bal erin"voordat de andere met de"vrouwengrappen"komen.Nou ik vindt haar echt klasse.Een echte vrouw met BALLEN!!!!!!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:01 schreef leichje het volgende:
Of je houdt van haar of je haat haar...
jepquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
t word morgen toch herhaald?
waar kan je die vinden? Linkje?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:08 schreef Janetje het volgende:
Voor liefhebbers van de lama's: Kijk ook eens een aflevering van "Whose line is it anyway" (Amerikaanse versie, en naar mijn menig nóg grappiger)
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
das mooi, want ik heb geen zin om naar beneden te gaan
Hoe laat ongeveer?
Ik heb ze gedownload, weet niet of ik een linkje mag plaatsen, maar bij iedere downloadsite zijn ze wel te vinden denk ik..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
waar kan je die vinden? Linkje?
Adje, bij Bridgit thuis, met een zwerfkeiquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Want zijn de 3 dingen/
Heb het niet meegekregen
Ja inderdaad, dit was wel de slechtste gast.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:47 schreef pascalheister het volgende:
aardige aflevering ondanks bridget
Rubel, leem me leem me Rubelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:55 schreef AirRaid het volgende:
Sara moet gewoon optiefen, Birgit deed wel goed mee met de spelletjes
Ik vond hem ook niet echt super, alleen die dia's waren wel leuk en Briged deed leuk meequote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:53 schreef pberends het volgende:
Wie De Lama's kent vond dit een slechte aflevering.
Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 29 januari 2006 00:46 schreef AirRaid het volgende:
wat zar Birgit trouwens lekker in haar broekje te freutelen![]()
Itt Lange Frans vorige weekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:55 schreef AirRaid het volgende:
Sara moet gewoon optiefen, Birgit deed wel goed mee met de spelletjes
Vooral toen bleek dat ze haar huis bedoeldequote:Op zondag 29 januari 2006 00:46 schreef AirRaid het volgende:
wat zar Birgit trouwens lekker in haar broekje te freutelen![]()
Ja, het moet altijd over seks.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:51 schreef Aarti het volgende:
Sara heeft altijd dezelfde platte ranzige, slechte grappen. Ik vond die vrouw die vroeger meedeed dan toch iets leuker
Dat was lachen juistquote:
inderdaad, grof maar leukquote:Op zondag 29 januari 2006 11:02 schreef =HellFire= het volgende:
Waarschijnlijk ergeren jullie je teveel aan Sara. Dat moet je niet doen.![]()
Ik weet het, het is moeilijk, maar ik vond Sara dit keer een stuk minder vervelend overkomen. Die Jantje Smit grap was best leuk te noemen in mijn boekje.
Mocht er een nieuw seizoen komen, dan wordt waarschijnlijk ruben v/d meer wel een vaste lame, ipv Sara, denk ik, hoop ik aan één kantquote:Op zondag 29 januari 2006 10:22 schreef Thelonious het volgende:
Zonder Ruben v/d Meer vind ik het helemaal niks.
Een vriendin van mij die weer een vriendin is van Sara Kroos, die ook naar de premiere is geweest van haar nieuwe show en zo, vertelde onlangs dat Sara volgend seizoen ermee gaat kappen. Ze vond Lama zijn helemaal niks, vanwege het feit dat ze constant belachelijk werd gemaakt door de mannen, o.a seksistische opmerkingen en ze daardoor geremd was in haar spel.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:04 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Mocht er een nieuw seizoen komen, dan wordt waarschijnlijk ruben v/d meer wel een vaste lame, ipv Sara, denk ik, hoop ik aan één kant
Verder vond ik 't wel een leuke aflevering hoor, ken veel slechtere...
alleen beetje veel piemel en plas humor deze keer![]()
Ja, kom nou toch! Ze doet er zelf ook aan meequote:Op zondag 29 januari 2006 15:44 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Een vriendin van mij die weer een vriendin is van Sara Kroos, die ook naar de premiere is geweest van haar nieuwe show en zo, vertelde onlangs dat Sara volgend seizoen ermee gaat kappen. Ze vond Lama zijn helemaal niks, vanwege het feit dat ze constant belachelijk werd gemaakt door de mannen, o.a seksistische opmerkingen en ze daardoor geremd was in haar spel.
22:15 uurquote:Op zondag 29 januari 2006 19:37 schreef Sport_Life het volgende:
hoelaat ist vanavond??
ik heb 'm anders al vanmorgen/middag gekeken hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 19:36 schreef skiczukie het volgende:
De aflevering van gisteren staat nog niet eens online.![]()
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=wrfssCsHEzFaZtHjIazaBquote:Op zondag 29 januari 2006 19:36 schreef skiczukie het volgende:
De aflevering van gisteren staat nog niet eens online.![]()
Lastig he humorquote:Op zondag 29 januari 2006 22:45 schreef Radegast het volgende:
Wat een kutprogramma.
Ja, hoezo?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:06 schreef OneStupidDog het volgende:
[quote]Op zondag 29 januari 2006 17:34 schreef Troeta het volgende:
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk stupiddog
ja het was leukquote:Op zondag 29 januari 2006 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
het was leuk.
Yep.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:38 schreef IV_Xample het volgende:
helaas was het de laatste aflevering van het seizoen, toch?
Post dan nietquote:Op zondag 29 januari 2006 22:45 schreef Radegast het volgende:
Wat een kutprogramma.
Vaak wel, ik kijk ook de oudere afleveringen die ik nog niet gezien heb.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:07 schreef _Denker het volgende:
Kijkt er wel eens iemand de extra's op http://www.delamas.nl ?
Ik heb ze (bijna) allemaal gedownload van de website (Stream-ripper, zegmaar), en alle afleveringen van dit seizoen heb ik op de DVDrecorder opgenomen, om zo een eigen Lama-dvd te makenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:07 schreef _Denker het volgende:
Kijkt er wel eens iemand de extra's op http://www.delamas.nl ?
Wat wil je ervoor hebben?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:34 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik heb ze (bijna) allemaal gedownload van de website (Stream-ripper, zegmaar), en alle afleveringen van dit seizoen heb ik op de DVDrecorder opgenomen, om zo een eigen Lama-dvd te maken
Mail me dan, okee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:38 schreef MrManiak het volgende:
Haha, misschien ga ik de DVD later wel op Fok! te koop aanbieden, nu (nog) niet
Okidee =)quote:
Kwestie van kabeltjes verwisselen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:49 schreef leichje het volgende:
Dat weet ik , maar als het op Dvd staat heb je lekker groot beeld en beter geluid als met die speakers van de computer
hoe kwam het ook al weer?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:55 schreef Xilantof het volgende:
ik ga straks wel weer kijken
lachen is altijd goed
Nee die tijd is morgen de herhaling, nu komt het over een paar minuten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hoe kwam het ook al weer?
rond 11 uur op NL 2 toch ?
ik heb hier geen gids en teletekst is half kapot
oh, Dank voor die sitequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
TvGids.nl biedt uitkomst
21.10 dus.
Verdullekes.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:12 schreef greatgonzo het volgende:
compilatie dus...
Hmm,quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is op zondagavond, zo rond een uurtje of kwart over tien. Da\'s de herhaling van de zaterdag.
deze heb ik idd ook al eerder gezien,quote:
compilatie.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
deze heb ik idd ook al eerder gezien,
maar niet eens op TV,
volgens mij staat deze of op de site of 1 van de 2 DVD\\\'s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |