Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 29 januari 2006 00:46 schreef AirRaid het volgende:
wat zar Birgit trouwens lekker in haar broekje te freutelen![]()
Itt Lange Frans vorige weekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:55 schreef AirRaid het volgende:
Sara moet gewoon optiefen, Birgit deed wel goed mee met de spelletjes
Vooral toen bleek dat ze haar huis bedoeldequote:Op zondag 29 januari 2006 00:46 schreef AirRaid het volgende:
wat zar Birgit trouwens lekker in haar broekje te freutelen![]()
Ja, het moet altijd over seks.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:51 schreef Aarti het volgende:
Sara heeft altijd dezelfde platte ranzige, slechte grappen. Ik vond die vrouw die vroeger meedeed dan toch iets leuker
Dat was lachen juistquote:
inderdaad, grof maar leukquote:Op zondag 29 januari 2006 11:02 schreef =HellFire= het volgende:
Waarschijnlijk ergeren jullie je teveel aan Sara. Dat moet je niet doen.![]()
Ik weet het, het is moeilijk, maar ik vond Sara dit keer een stuk minder vervelend overkomen. Die Jantje Smit grap was best leuk te noemen in mijn boekje.
Mocht er een nieuw seizoen komen, dan wordt waarschijnlijk ruben v/d meer wel een vaste lame, ipv Sara, denk ik, hoop ik aan één kantquote:Op zondag 29 januari 2006 10:22 schreef Thelonious het volgende:
Zonder Ruben v/d Meer vind ik het helemaal niks.
Een vriendin van mij die weer een vriendin is van Sara Kroos, die ook naar de premiere is geweest van haar nieuwe show en zo, vertelde onlangs dat Sara volgend seizoen ermee gaat kappen. Ze vond Lama zijn helemaal niks, vanwege het feit dat ze constant belachelijk werd gemaakt door de mannen, o.a seksistische opmerkingen en ze daardoor geremd was in haar spel.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:04 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Mocht er een nieuw seizoen komen, dan wordt waarschijnlijk ruben v/d meer wel een vaste lame, ipv Sara, denk ik, hoop ik aan één kant
Verder vond ik 't wel een leuke aflevering hoor, ken veel slechtere...
alleen beetje veel piemel en plas humor deze keer![]()
Ja, kom nou toch! Ze doet er zelf ook aan meequote:Op zondag 29 januari 2006 15:44 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Een vriendin van mij die weer een vriendin is van Sara Kroos, die ook naar de premiere is geweest van haar nieuwe show en zo, vertelde onlangs dat Sara volgend seizoen ermee gaat kappen. Ze vond Lama zijn helemaal niks, vanwege het feit dat ze constant belachelijk werd gemaakt door de mannen, o.a seksistische opmerkingen en ze daardoor geremd was in haar spel.
22:15 uurquote:Op zondag 29 januari 2006 19:37 schreef Sport_Life het volgende:
hoelaat ist vanavond??
ik heb 'm anders al vanmorgen/middag gekeken hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 19:36 schreef skiczukie het volgende:
De aflevering van gisteren staat nog niet eens online.![]()
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=wrfssCsHEzFaZtHjIazaBquote:Op zondag 29 januari 2006 19:36 schreef skiczukie het volgende:
De aflevering van gisteren staat nog niet eens online.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |