Ja en wanneer organiseren jullie eens iets voor ons?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke aflevering.
Afrika. Honger is een keuze.![]()
![]()
morgen de herhalingquote:Op zondag 22 januari 2006 01:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godver, helemaal vergeten vanavond
Ik mag hopen van niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:23 schreef 7eVeNL het volgende:
jammer dat die rijm ronden niet in het programma van gister voorkwam, die was echt te goed
verder wordt het hoog tijd dat patrick lodiers vervangen gaat worden, door bijvoorbeeld; Sophie Hillbrand?![]()
Die van Windows Media Player deed het gisteravond bij mij ook niet, Realplayer wel.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:53 schreef skiczukie het volgende:
Die streams van Exclusief doen het bij mij niet, wel geluid, maar beeld loopt niet. Meer mensen daar last van?
Realplayer bij mij ook niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die van Windows Media Player deed het gisteravond bij mij ook niet, Realplayer wel.![]()
Heb je iets van een firewall ofzo?quote:
Liever Patrick dan huppel kutje Sophiequote:Op zondag 22 januari 2006 14:23 schreef 7eVeNL het volgende:
jammer dat die rijm ronden niet in het programma van gister voorkwam, die was echt te goed
verder wordt het hoog tijd dat patrick lodiers vervangen gaat worden, door bijvoorbeeld; Sophie Hillbrand?![]()
Live op Pinkpop?? Is dat niet op Lowlands???quote:Op zondag 22 januari 2006 16:59 schreef Slikchick het volgende:
De Lama's Spugen terug is echt leuk
Met stukjes dat Maxima vreemd gaat en vooral met die extra: Live op Pinkpop heb ik moeten lachen bij: 'In de maaaneeeschijn! in de maaaaneeeschijn!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |