Ik ben aangestoken door deze topicreeks, nadat ik me hier had geregistreerd afgelopen zomer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:41 schreef soapie het volgende:
Vind het wel een grappig programma. Heb de dvd's gezien en het daardoor eigenlijk ontdekt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:17 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zaterdag alweer de laatste aflevering van het seizoen.
Da's nog lang wachten...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:41 schreef seeya_40 het volgende:
Nog 4,5 uur!!!!!
Hey vanaf oud & nieuw ben ik ook besmet met het Lama-virus... Extreem slecht, omdat ik over het algemeen wel op de hoogte ben van programma's van dit kaliber, maar ik dacht dat dit een gehypet iets zou zijn. Ik had dus alwel van de Lama's gehoord, maar het nog nooit gezienquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:14 schreef Sport_Life het volgende:
jah ik ging met oud en nieuw met wat vrienden de Lama's kijken en de helft had er nog nooit van gehoord... Maar het viel absoluut bij iedereen in de smaak
![]()
.
Mooi nog een filmpje kijken dusquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:41 schreef seeya_40 het volgende:
Nog 4,5 uur!!!!!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:01 schreef leichje het volgende:
Ik denk dat de mensen de humor van Sara niet begrijpen in de AD van vandaag staat ook een verslag van haar nieuwe theatershow.En ze schrijven ook daarin dat of je houdt van haar of je haat haar.En dat intereseert haar ook niets ze is zelf ook zo het is of zwart of wit en nooit grijs.Ik denk dat haar humor echt niets direct met haar verleden of haar lichaam te maken heeft.Haar humor is erg hard zeker voor een vrouw en dat zijn we in Nederland niet gewend,als vrouw maag je niet te grof uit de hoek komen.En ja ze is de enigste vrouw bij de Lama"s en daarom "kopt ze zelf de bal erin"voordat de andere met de"vrouwengrappen"komen.Nou ik vindt haar echt klasse.Een echte vrouw met BALLEN!!!!!!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:01 schreef leichje het volgende:
Of je houdt van haar of je haat haar...
jepquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
t word morgen toch herhaald?
waar kan je die vinden? Linkje?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:08 schreef Janetje het volgende:
Voor liefhebbers van de lama's: Kijk ook eens een aflevering van "Whose line is it anyway" (Amerikaanse versie, en naar mijn menig nóg grappiger)
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
das mooi, want ik heb geen zin om naar beneden te gaan
Hoe laat ongeveer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |