Lastig he humorquote:Op zondag 29 januari 2006 22:45 schreef Radegast het volgende:
Wat een kutprogramma.
Ja, hoezo?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:06 schreef OneStupidDog het volgende:
[quote]Op zondag 29 januari 2006 17:34 schreef Troeta het volgende:
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk stupiddog
ja het was leukquote:Op zondag 29 januari 2006 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
het was leuk.
Yep.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:38 schreef IV_Xample het volgende:
helaas was het de laatste aflevering van het seizoen, toch?
Post dan nietquote:Op zondag 29 januari 2006 22:45 schreef Radegast het volgende:
Wat een kutprogramma.
Vaak wel, ik kijk ook de oudere afleveringen die ik nog niet gezien heb.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:07 schreef _Denker het volgende:
Kijkt er wel eens iemand de extra's op http://www.delamas.nl ?
Ik heb ze (bijna) allemaal gedownload van de website (Stream-ripper, zegmaar), en alle afleveringen van dit seizoen heb ik op de DVDrecorder opgenomen, om zo een eigen Lama-dvd te makenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:07 schreef _Denker het volgende:
Kijkt er wel eens iemand de extra's op http://www.delamas.nl ?
Wat wil je ervoor hebben?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:34 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik heb ze (bijna) allemaal gedownload van de website (Stream-ripper, zegmaar), en alle afleveringen van dit seizoen heb ik op de DVDrecorder opgenomen, om zo een eigen Lama-dvd te maken
Mail me dan, okee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:38 schreef MrManiak het volgende:
Haha, misschien ga ik de DVD later wel op Fok! te koop aanbieden, nu (nog) niet
Okidee =)quote:
Kwestie van kabeltjes verwisselen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:49 schreef leichje het volgende:
Dat weet ik , maar als het op Dvd staat heb je lekker groot beeld en beter geluid als met die speakers van de computer
hoe kwam het ook al weer?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:55 schreef Xilantof het volgende:
ik ga straks wel weer kijken
lachen is altijd goed
Nee die tijd is morgen de herhaling, nu komt het over een paar minuten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hoe kwam het ook al weer?
rond 11 uur op NL 2 toch ?
ik heb hier geen gids en teletekst is half kapot
oh, Dank voor die sitequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
TvGids.nl biedt uitkomst
21.10 dus.
Verdullekes.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:12 schreef greatgonzo het volgende:
compilatie dus...
Hmm,quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is op zondagavond, zo rond een uurtje of kwart over tien. Da\'s de herhaling van de zaterdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |