de DVD heet "de lama's spugen erop los"quote:Op zondag 22 januari 2006 16:59 schreef Slikchick het volgende:
De Lama's Spugen terug is echt leuk
Met stukjes dat Maxima vreemd gaat en vooral met die extra: Live op Pinkpop heb ik moeten lachen bij: 'In de maaaneeeschijn! in de maaaaneeeschijn!'
Lowlands idd.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:00 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Live op Pinkpop?? Is dat niet op Lowlands???
dat was lowlandsquote:Op zondag 22 januari 2006 16:59 schreef Slikchick het volgende:
De Lama's Spugen terug is echt leuk
Met stukjes dat Maxima vreemd gaat en vooral met die extra: Live op Pinkpop heb ik moeten lachen bij: 'In de maaaneeeschijn! in de maaaaneeeschijn!'
Ruben vind ik ook de sterkste die er bij zitquote:Op zondag 22 januari 2006 23:00 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Was weer een toffe aflevering.
En ik ben stiekem een beetje een Ruben Nicolai fan..
Ruben Nicolai en Arie springen er ver bovenuitquote:Op zondag 22 januari 2006 23:00 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Was weer een toffe aflevering.
En ik ben stiekem een beetje een Ruben Nicolai fan..
Kijk ik ook altijd naar.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:27 schreef leichje het volgende:
als je een Ruben N. fan ben tkijk dan ook eens naar "je zal het maar hebben"daar is hij ook echt briljant in.Wel vrij serieus maar op gezette tijden komt hij toch er leuk uit debocht.
Ik vind Tijl anders ook erg goed hoor...quote:Op zondag 22 januari 2006 23:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ruben Nicolai en Arie springen er ver bovenuit
tijl is ook vrij matig hoor, heel af en toe komt hij wel komisch uit de hoek, maar vaak geforceert, dus meestal ook niet grappig, maar hij is 1 van de mensen achter de lama's, dus hij is iemand die er altijd bij zal blijven...quote:Op maandag 23 januari 2006 11:43 schreef RogerR het volgende:
[..]
Ik vind Tijl anders ook erg goed hoor...
Net teruggekeken, hij was deze uitzending idd beter dan normaalquote:Op maandag 23 januari 2006 11:43 schreef RogerR het volgende:
[..]
Ik vond ze allemaal wel sterkquote:Op maandag 23 januari 2006 11:43 schreef RogerR het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:49 schreef IV_Xample het volgende:
jaja dat was een leuke aflevering
en patrick lodiers vervangen? waarom dat dan??
ik vind hem het prima doen hoor
en dan die slogans over afrika...whahaha...50 km lopen naar water, ga dan verhuizen..
Dat viel me gisteren op bij de herhaling. Je ziet 'm nog naar voren lopen en dan wordt 't afgekapt.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:56 schreef Mikkie het volgende:
Er was tijdens de opnames nog een slogan over Afrika:
Ruben Nicolai:
*denk het handgebaar er maar even bij*
"Dieetvakanties!"
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:22 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben er van de week ook eindelijk achter gekomen waarom die Sara Kroos zo uberirritant/zielig/aanstellerig/niet grappig/gefrustreerd etc etc is.
Ze is in d'r jeugd verkracht door d'r Oom. Daar komt dat rare gedrag vandaan.
Lees de nieuwe revu van afgelopen week maar![]()
Daarbij komt dat ze dik is en vaak zelfspot gebruikt om grappig te zijn. Bij haar heb ik vaak het " Als ik maar als eerste de grap over mijzelf maak, dan kan niemand anders dat doen, en kwetsen ze mij niet " idee.quote:Sara Kroos heeft ook een persoonlijkheids stoornis gehad, waardoor ze o.a. in zichzelf gesneden heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |