Aangezien het een real-life soap is (althans, sort of...), loopt het topic daarover in SHO.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:16 schreef JohnDDD het volgende:
klopt het dat er nog geen topic is voor wie is de mol 2006, of mis ik iets=
Nee, werkt niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen idee, bij mis is er niets mis met het topic.
En zo: Brokeback Mountain
Tering weer zo'n topic zonder posts. WAAROM!??!quote:Op zondag 5 maart 2006 13:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Breakfast Club roeleert nog altijd!!
Et voilà.
Oke. Het zijn er inderdaad wel heel veel. Mischien de topic's over televisie programma's niet?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
We denken er over na. Vooral over wat er nu eigenlijk centrale topics zijn in FTR.
Gaarne alle offtopic bagger verwijderenquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:02 schreef Molluck het volgende:
Ik verwacht niet dat jullie er iets aan gaan en kunnen doen, maar mag ik jullie toch even attent maken op het volgende: Lost (USA) Deel 23: No boys allowed, huh?
Ja dat is mijn punt dus, er is alleen nog maar offtopic bagger. Je hoort dat topic open te houden om iets te kunnen bespreken, maar ze gaan tegenwoordig sneller vol dan de [BeF]-reeks in de begintijd...en het niveau heeft daar ook een hoop van weg.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Gaarne alle offtopic bagger verwijderen
Thanks Mikequote:Op woensdag 8 maart 2006 11:09 schreef Mike het volgende:
Jullie hebben gelijk. Het topic is opgeschoond.
Dat kan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:51 schreef Mark het volgende:
Kan in de topictitel Fok Movie Trivia - Maart 2006 IX :) 9 veranderd worden in IX?
Is goed hoor, als het maar niet meer te lezen isquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb gewoon spoilertags toegevoegd, verplaatsen is te veel gedoe.
Je was alleen maar sneller omdat je geen tekst had.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik.... was.... sneller...
Keerpunt in FTR, dit.
En ik moet als Belg dan maar weten wat Yorin nu is?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
RTL 5: Gordon Ramsey's " War in the Kitchen "
Yorin is al een tijdje doodMisschien een TT wijziging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |