Ik vind de serie supergoed. heb hem dus al op DVD`s gezien maar ga op Tv zeker weer kijken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:34 schreef Nuna het volgende:
Wel 1 minpunt: het komt tegelijk met Ghost Whisperer. Ik neem al veel programma's op, dus als ik dit ook nog op moet nemenMaar hij is dus erg goed?
Ik heb hem al op DVDquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:54 schreef Lief-visje het volgende:
hopelijk komt deze serie net zoals Lost op dvd uit.
'2e seizoen' begint op 20 maart. Eigenlijk is het geen 2e seizoen maar het vervolg van het 1e seizoen na een lange pauze. Er komen nog 9 afleveringen. Dus een afgerond verhaal.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:23 schreef BrainOverfloW het volgende:
is het zeker dat er geen tweede seizoen komt?
Uh nee, als de kijkcijfers hoog blijven komt er gewoon een tweede seizoen dat in oktober zal starten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:39 schreef delapoko het volgende:
[..]
'2e seizoen' begint op 20 maart. Eigenlijk is het geen 2e seizoen maar het vervolg van het 1e seizoen na een lange pauze. Er komen nog 9 afleveringen. Dus een afgerond verhaal.
gewone hdtv afleveringen op een dvd'tjequote:
De kwaliteit is anders perfectquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:59 schreef AversusZ het volgende:
[..]
gewone hdtv afleveringen op een dvd'tje![]()
Dat heb ik ook gedaan maar ik bedoel dus een dvd boxquote:
Ga daar maar niet vanuit hoor. Zomerstop zal er vast wel inzitten, nu 13 na de zomer in September de laatste 9. Is bijna met elke Amerikaanse serie zo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:22 schreef the_fluffy het volgende:
Ja geweldige serie en over het aantal afleveringen, hij gaat in Amerika binnenkort weer verder en het is een serie waarbij vooraf al vast staat hoeveel afleveringen het gaan worden het is dus een afgerond verhaal. Verder is het misschien juist wel een voordeel dat ze hem hier nu pas gaan uitzenden, in Amerika zat er een behoorlijk pauze tussen en gaan[b] ze nu binnenkort weer verder dus de kans is groot dat hij hier wel ineens compleet zonder pauze achter elkaar uitgezonden zal gaan worden.[/b]
Maar voor iedereen die nog twijfeld het is een geweldige serie en naar mijn idee nergens mee te vergelijken.
Ook niet met OZ? die heb ik zelf niet gezien, maar hoor dat het wat overeenkomsten vertoontquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:22 schreef the_fluffy het volgende:Het is een geweldige serie en naar mijn idee nergens mee te vergelijken.
En daarom is het de beste showrubriek van Nederlandquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:36 schreef Merkie het volgende:
Albert Verlinde is weer lekker op de hoogte zeg. Lost heeft elk seizoen een afgesloten verhaal, net zoals 24. Zegt Albert. Verder heeft seizoen 1 volgens hem maar 13 afleveringen terwijl aflevering 14 juist bijna op TV komt
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door SaintOfKillers op 16-03-2006 15:42:19 ]Bram! Boterham!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:23 schreef stroopje het volgende:Lijkt me een spoilertag waard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
Jij zit verkeerd!quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:31 schreef lj_lightning het volgende:
Doe nou gewoon een spoliertag..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jij zit verkeerd!
Prison Break (USA) #2: Are we gonna get outta here, fish?
Ik las dat er maar 22 afleveringen waren, seizoen 1 van 13 afleveringen en door het succes nog 9 afleveringen erbij.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:10 schreef Strolie75 het volgende:
Er zit toch wel een einde aan die serie? Of is het net als Lost dat zich een paar seizoenen voortsleept?
Dat dacht iedereen, maar toen was er gewoon een break. Het was altijd al 22 afleveringen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:11 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik las dat er maar 22 afleveringen waren, seizoen 1 van 13 afleveringen en door het succes nog 9 afleveringen erbij.
Het eerste seizoen gaat a.s. maandag verder in Amerika en er is nog weinig uitgelekt over het eventuele einde of vervolg v/d serie volgend seizoen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:10 schreef Strolie75 het volgende:
Er zit toch wel een einde aan die serie? Of is het net als Lost dat zich een paar seizoenen voortsleept?
Owh, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat dacht iedereen, maar toen was er gewoon een break. Het was altijd al 22 afleveringen.
Wel gesloten einde though.
En natuurlijk moet je gaan kijken relschoppertje![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:43 schreef JaWi het volgende:
En na 13 minuten reclame.
Tot nu toe prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |