de hele cube trilogie trouwensquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb je cube al gezien? daar zit ook wel het 1 en ander in denk ik?
De enige lege afgesloten ruimte in Saw is dat hok waar de film begint, maar een actiescène daarin?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:41 schreef Posdnous het volgende:
Saw? Saw 2?
Ik studeer media en cultuur op de UvA en dit is onderdeel van een van de opdrachten. Ik moet 25 titels kunnen linken op een thema, daarna moet ik zoeken naar een nieuw thema uit die 25.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:40 schreef R-Mon het volgende:
Ik ben benieuwd, waar het je het voor nodig?
nee, niet echt. meer gewoon een scene, een gebeurtenis in de film. een thema, dan denk ik aan liefde,dood, of ontvoering, offe, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:45 schreef Posdnous het volgende:
Dit is toch geen thema?
Heb je het einde ook gezien?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:43 schreef Guilin het volgende:
[..]
De enige lege afgesloten ruimte in Saw is dat hok waar de film begint, maar een actiescène daarin?
Haha, ja sorry, je moest een niet bestaand thema bedenken en daar films bij zoeken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:45 schreef Posdnous het volgende:
Dit is toch geen thema?
En het thema wat je bedacht had is: actiescene in een gesloten ruimte?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:46 schreef vinnie06 het volgende:
[..]
Haha, ja sorry, je moest een niet bestaand thema bedenken en daar films bij zoeken.![]()
daarom heb ik ook jullie hulp nodig![]()
EDIT: Hieronder spoil ik een film!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo goed?
[ Bericht 5% gewijzigd door Guilin op 17-03-2006 17:03:36 ]
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:48 schreef Guilin het volgende:
[..]Kwam toch 'actie' bij kijken of niet dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spoiler-alert by the way.
[ Bericht 8% gewijzigd door SaintOfKillers op 17-03-2006 17:36:46 ]When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:48 schreef Guilin het volgende:
[..]dat mag best gespoilerd hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door SaintOfKillers op 17-03-2006 17:37:02 ]
Beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:53 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Kwam toch 'actie' bij kijken of niet dan?
spoiler-alert by the way.
Huiswerktopic!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:43 schreef vinnie06 het volgende:
[..]
Ik studeer media en cultuur op de UvA en dit is onderdeel van een van de opdrachten. Ik moet 25 titels kunnen linken op een thema, daarna moet ik zoeken naar een nieuw thema uit die 25.
Omslachtig vraag je? wellicht, maarja ik moet wel die 25 titels hebben, dus ik ben al erg blij met de reacties nu.
grtz
Nou nou, ga huilen zou ik zeggen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |