Ik heb geen flauw idee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:41 schreef jimjim1983 het volgende:
waarom wordt dat niet gewoon ipv google.fok.nl bij 'zoeken' gezet?
Aangepast.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:25 schreef Lemmeb het volgende:
Kan iemand van de moderators even mijn geniale, visionaire topic Wordt Talpa een groot fiasco? hernoemen naar 'Wordt Talpa een groot fiasco?'? De naam 'Tien' is er nooit definitief gekomen, maar het topic lijkt met de dag relevanter te worden.
Tanx!quote:
Dat is er wel: FTR Tournamentsquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:00 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Waarom is er geen topic waar alle tournamentwinnaars worden bijgehouden?
Ah, beiden gefeliciteerd dan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:17 schreef Oversight het volgende:
Mirage is bevallen
Aiden Douglas Adams
Dat kan.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
South Park - Part 12 (Vanaf maart weer op The Box)
Kan er misschien iets aan de TT worden toegevoegd dat het vanaf Maart weer op The Box te zien zal zijn. Trekt misschien wat meer aandacht.
Klopt. Niemand kijkt datquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:16 schreef JohnDDD het volgende:
klopt het dat er nog geen topic is voor wie is de mol 2006, of mis ik iets=
Aangezien het een real-life soap is (althans, sort of...), loopt het topic daarover in SHO.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:16 schreef JohnDDD het volgende:
klopt het dat er nog geen topic is voor wie is de mol 2006, of mis ik iets=
Nee, werkt niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen idee, bij mis is er niets mis met het topic.
En zo: Brokeback Mountain
Tering weer zo'n topic zonder posts. WAAROM!??!quote:Op zondag 5 maart 2006 13:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Breakfast Club roeleert nog altijd!!
Et voilą.
Oke. Het zijn er inderdaad wel heel veel. Mischien de topic's over televisie programma's niet?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
We denken er over na. Vooral over wat er nu eigenlijk centrale topics zijn in FTR.
Gaarne alle offtopic bagger verwijderenquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:02 schreef Molluck het volgende:
Ik verwacht niet dat jullie er iets aan gaan en kunnen doen, maar mag ik jullie toch even attent maken op het volgende: Lost (USA) Deel 23: No boys allowed, huh?
Ja dat is mijn punt dus, er is alleen nog maar offtopic bagger. Je hoort dat topic open te houden om iets te kunnen bespreken, maar ze gaan tegenwoordig sneller vol dan de [BeF]-reeks in de begintijd...en het niveau heeft daar ook een hoop van weg.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Gaarne alle offtopic bagger verwijderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |