quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze hadden minder subtiel moeten zijn. Probeer eens in Help! Ik zoek... deel 164
Ik had ook in dat topic gepostquote:Op woensdag 25 januari 2006 08:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen idee, ik heb alvast niets verwijderd. Als ik al iets verwijder, dan meld ik het steeds in het topic.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kan de TT even afgemaakt worden met vanaf 9 maart op RTL5?
Bij de 2de was 't al gebeurd voor je 't hier vroeg.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hi, 2 vraagjes mbt Battlestar Galactica. Het leek ons verstandig om de topics op te splitsen voor de NL en de USA kijkers.
Kan in de titel van het volgende topic '(USA)' of '(VS)' worden toegevoegd?
Battlestar Galactica (USA)- Deel 5 - So say we all!
En kan 'aflevering' in het volgend topic worden veranderd in 'afleveringen' ?
Battlestar Galactica - NL/Veronica afleveringen #1
tnx
Geweldig, wat een servicequote:Op donderdag 26 januari 2006 18:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij de 2de was 't al gebeurd voor je 't hier vroeg.
Die post van innepin is inderdaad over de schreef. Die post van Boe-man is op het randje en zeker niet de interessantste post van het topic, maar kan nog net in mijn ogen, zolang het er niet te veel worden. Het is nog niet zo dat er pagina's vol mee staan. Ik zal het in de gaten houdenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:42 schreef rena het volgende:
Ik erger me zeer aan dat "Ik heb deze episode gedownload" in Grey's Anatomy #2: Oh!de aan Sandra Oh!
Kunnen ze dat niet via msn bespreken of zo?
Gesloten en verwezen naar een GAM-topic.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
cheat voor omerta (http://barafranca.nl) verkeerd geplaatst topic. Zou verplaatst of gesloten kunnen worden.
Ja, nieuwe mods, hè.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
hoort Pimp hier met je dronken vrienden (en jezelf) [Part Deux] wel hier thuis?
Kutscrolopenklapmenuutjesquote:
zoeken.fok.nl vindt best veel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:45 schreef jimjim1983 het volgende:
hee Gorro, hoe heb je dat Pi topic gevonden?
met http://forumtools.phserver.net/search_lite/ vind ik niks
Ik gebruik meestal de advanced search van yahoo.com. Daar kun je binnen een domein zoeken (forum.fok.nl dus) en ook alleen in de titel van een topic dus. Bijna alles vind je er wel meequote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:45 schreef jimjim1983 het volgende:
hee Gorro, hoe heb je dat Pi topic gevonden?
met http://forumtools.phserver.net/search_lite/ vind ik niks
Ik heb geen flauw idee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:41 schreef jimjim1983 het volgende:
waarom wordt dat niet gewoon ipv google.fok.nl bij 'zoeken' gezet?
Aangepast.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:25 schreef Lemmeb het volgende:
Kan iemand van de moderators even mijn geniale, visionaire topic Wordt Talpa een groot fiasco? hernoemen naar 'Wordt Talpa een groot fiasco?'? De naam 'Tien' is er nooit definitief gekomen, maar het topic lijkt met de dag relevanter te worden.
Tanx!quote:
Dat is er wel: FTR Tournamentsquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:00 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Waarom is er geen topic waar alle tournamentwinnaars worden bijgehouden?
Ah, beiden gefeliciteerd dan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:17 schreef Oversight het volgende:
Mirage is bevallen
Aiden Douglas Adams
Dat kan.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
South Park - Part 12 (Vanaf maart weer op The Box)
Kan er misschien iets aan de TT worden toegevoegd dat het vanaf Maart weer op The Box te zien zal zijn. Trekt misschien wat meer aandacht.
Klopt. Niemand kijkt datquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:16 schreef JohnDDD het volgende:
klopt het dat er nog geen topic is voor wie is de mol 2006, of mis ik iets=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |