Nee, zou dus bij Jibbe gaan kijken, maar toch maar in mn bed gebleven.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:20 schreef Yeahinho het volgende:
Shit, wist het vanmiddag al maar ben het vergeten te posten.
OJC 1 speelde knap 1-1 gelijk, OJC 2 verloor met 2-0 bij Gemert.
TerroRobbie niet mee(r) geweest zeker?
Zojuist met 'onze' trainer gezaalvoetbald. Was gisteren een fel potje zei ie, niet echt vriendschappelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Niet gek van OJC 1 zeg Yeahinho!
En Sersjee, da's minder.... Maar goed, gelukkig slechts oefenen.
Rare ploeg he, dat SKNWK. Al jaren favoriet, al jaren halen ze het niet...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:26 schreef Zjakkie het volgende:
Seolto won op een onbespeelbaar veld de vriendschappelijke wedstrijd tegen derdeklasser SKNWK met 1-0.
Niet minder, gewoon slecht! Dat ik daar m´n hele zondag voor heb opgeofferd en de A1GP moest opnemen... Morgenavond "herkansing": het 1e speelt een oefenpotje uit bij hfc Kennemerland (za. 2e klasser)quote:Op maandag 30 januari 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Niet gek van OJC 1 zeg Yeahinho!
En Sersjee, da's minder.... Maar goed, gelukkig slechts oefenen.
Inderdaad wat gezakt (staan nu 7e), maar da´s wel logisch ook eigenlijk. Het zou (vanuit de andere clubs gezien) niet goed zijn als wij om het kampioenschap mee zouden doen, gezien de diverse budgetten. Onze doelstelling is officieel het linkerrijtje, maar ik hou persoonlijk aan dat als we niet degraderen (en met ons Westlandia) het een prima seizoen is geweest!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
Houd ons op de hoogte. In de competitie ook een beetje gezakt toch?
We zijn gewoon goedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:23 schreef Yeahinho het volgende:
Nog geen idee wat het geworden is. Ik sprak vanmiddag de keeper van OJC, en die meldde toen "ik sms je wel als de uitslag noemenswaardig is". Tis bijna half 12, en ik heb nog niks gehoord, dus dat zal vast niet al te best zijn.
Uitslag, diepgaande analyse, kom op! Hou ons niet in spanning...quote:
2-4 voor OJC. Meer weet ik nog nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Uitslag, diepgaande analyse, kom op! Hou ons niet in spanning...
Okee. Als jullie maar van Argon winnen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inderdaad wat gezakt (staan nu 7e), maar da´s wel logisch ook eigenlijk. Het zou (vanuit de andere clubs gezien) niet goed zijn als wij om het kampioenschap mee zouden doen, gezien de diverse budgetten. Onze doelstelling is officieel het linkerrijtje, maar ik hou persoonlijk aan dat als we niet degraderen (en met ons Westlandia) het een prima seizoen is geweest!
Speelt Henkie Damen daar nog ?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:58 schreef Yeahinho het volgende:
OJC verloor vanmiddag op het kunstgrasveld van RKTVC in Tiel met 2-1 van FC Lienden, de 1e klasser onder leiding van Hans Kraay jr. (en met Peter Hofstede als aanvoerder).
*zucht*quote:Op zondag 5 februari 2006 20:57 schreef raptorix het volgende:
Weer verloren, we staan nu in degredatie zone
Concurrent ook nog gewonnen en 3e van onder lijkt het maximaal haalbare
Ah oké, dan heb ik niks gezegdquote:Op zondag 5 februari 2006 21:38 schreef raptorix het volgende:
Nee het ging om ons eerste
Sprak gister bij ons in de kantine Jan Zoutman, de trainer van Argon, en theoretisch gezien zijn we er uit: als Argon gewoon kampioen wordt (oftewel Turkiyemspor laat her en der wat punten liggen en/of Argon wint van ze), dan winnen we met ADO van Argon. Enig probleem is dat we niet precies wisten wanneer ADO´20 - Argon gepland staat, dus dat kan nog een probleem worden. Maar goed, ik denk dat Jan en ik daar nog wel uitkomen...quote:Op maandag 6 februari 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
Nette zege van ADO '20 Sersjee!!
En Sandman, staat NSVV echt bovenaan in jullie klasse trouwens?
Wilhelmina vooruit hortus eendracht doet winnenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:35 schreef Zjakkie het volgende:
En waar staat WVHEDW voor? Waar komen jullie vandaan?
Heeft destijds ons cluppie wel genaaid.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:52 schreef scheur het volgende:
[..]
Speelt nu in Oss, bij een of andere vijfdeklasser. Cito???
Nee, je moet schandalig winnen. Niet als ze kampioen zijn. Gewoon grof de titeldromen van de Mijdrechters weg vegen.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sprak gister bij ons in de kantine Jan Zoutman, de trainer van Argon, en theoretisch gezien zijn we er uit: als Argon gewoon kampioen wordt (oftewel Turkiyemspor laat her en der wat punten liggen en/of Argon wint van ze), dan winnen we met ADO van Argon. Enig probleem is dat we niet precies wisten wanneer ADO´20 - Argon gepland staat, dus dat kan nog een probleem worden. Maar goed, ik denk dat Jan en ik daar nog wel uitkomen...![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, je moet schandalig winnen. Niet als ze kampioen zijn. Gewoon grof de titeldromen van de Mijdrechters weg vegen.
En nee het is niet mijn vader, die fluit stukken beterquote:SDOUC woest na bizar slot
RHEDEN - SDOUC was na het bizarre slot bij Rheden woest. De Ulftse tweedeklasser werd namelijk niet geveld door de koploper, maar door de falende arbiter Heister: 4 - 3.
Oefenmeester Ron Olyslager bleek na de voor SDOUC zo dramatisch verlopen slotfase over voldoende pedagogische kwaliteiten te beschikken om zijn team te kalmeren.
SDOUC was net in de 95e minuut van een punt bestolen, waardoor zijn veelal jonge pupillen door het lint gingen. Olyslager zorgde er als een echte professional voor dat het opstootje in de kiem gesmoord werd.
De Doetinchemse scheidsrechter Frans Heister drukte zijn stempel zwaar op het duel, waarin de gasten op basis van beleving en werklust minimaal een punt hadden verdiend.
„Dit is heel zuur“, sprak Olyslager. „Aan alle zeven doelpunten zaten luchtjes. Wij hebben zelf ook cadeautjes gekregen, maar de strafschop die we in blessuretijd tegen kregen was een groot drama. Onvoorstelbaar.“
Daar had de Ulftse oefenmeester gelijk in. Rheden-speler Sucru Uzun kan heel goed auditie gaan doen voor een soapserie, want de acterende voorhoedespeler versierde na veertien minuten een strafschop en nog eentje in de extra tijd. Uzun stortte bij 3-3 zelfs ter aarde zonder dat er een tegenstander in de buurt was. Uzun benutte beide keren de strafschop.
Daar stond tegenover dat ook de twee penalty’s voor SDOUC zeer dubieus waren. Bij 1-0 liet Ron Prinsen zich buiten de zestien wegduwen, maar kreeg toch een strafschop. Ook bij een 3-2 stand deed Prinsen een imitatie van de stervende zwaan, waardoor Kay Lamers in totaal twee keer kon scoren.
Olyslager: „Het is goed dat er scheidsrechters zijn, maar vanmiddag waren beide teams beter af geweest zonder arbiter. Dan was het niet zo uit de hand gelopen, want zowel Rheden als wij waren positief ingesteld.“
Voor de oefenmeester, die onlangs zijn contract met een jaar verlengde, was het duel bij de ongenaakbaar lijkende koploper heel speciaal.
„Ik ben intensief betrokken bij Rheden“, vertelde Olyslager. „Ik train er de C1-jeugd, waarin ook mijn zoon speelt.“
Olyslager is kind aan huis bij Rheden en was er zodoende op gebrand om te stunten. Lange tijd leek het er op dat de Ulftenaren dat zouden gaan doen. Het gemis van Jan Vreman, die zijn loopbaan abrupt moest beëindigen, was een forse aderlating. „Erg jammer, maar zelfs voor Jan houdt het voetballeven een keer op“, aldus Olyslgaer.
Normaliter zit de voormalige doelman Olyslager ook bij De Graafschap op de bank als keeperstrainer. „Ik had toestemming om vanmiddag in Rheden te kunnen coachen. Dit was de enige zondag dat De Graafschap tegelijerktijd met SDOUC speelde. Dat vond ik best wel bizar. Mocht De Graafschap promoveren en dus vaker op zondag gaan spelen, dan ga ik maar eens opnieuw met de ploegen om de tafel gaan zitten.“
Scoreverloop Rheden-SDOUC 4-3 (2-2). 1-0 Sucru Uzun (strafschop), 1-1 Kay Lamers (strafschop), 1-2 Tim van Binsbergen (eigen doelpunt), 2-2 Patrick Waalboer, 3-2 Willem Mulderij, 3-3, Kay Lamers (strafschop), 4-3 Sucru Uzun (strafschop).
Opstelling SDOUC: Te Kaat; Heister, Lamers, Van Mierlo, Sesink, Kavak, Schepers (Bakker), Le Comte, Prinsen, Jordens Matilda.
Dit hoorden we dus gisteravond, hij is vanaf z'n nek verlamd en kan (zoals het er nu naar uitziet) nooit meer lopen... Zelfs alleen maar in een rolstoel zitten zit er waarschijnlijk niet in.quote:ADO'20 kreeg vanavond een klap van jewelste te verwerken toen bekend werd dat selectiespeler Jurgen Boon maandag na een ernstig ongeluk in het Academisch Ziekenhuis te Leiden is opgenomen.
Maandagmiddag is Jurgen met zijn mountainbike over de kop gevlogen en in een sloot beland. In het ziekenhuis bleek niet alleen zijn nekwervel zwaar beschadigd te zijn maar ook enkele ruggewervels. Met schroeven en bouten is alles nu vastgezet, maar m.b.t. zijn revalidatie moet het ergste worden gevreesd.
In ieder geval iets positiever dan wat in eerste instantie werd gevreesd.quote:Zijn situatie is nu stabiel en hij krijgt ook wat meer kracht in zijn linker hand, maar tot zijn tepels is hij nog steeds verlamd. De verwachting is dat Jurgen tot einde volgende week nog in het ziekenhuis te Leiden zal liggen. Daarna zal hij overgeplaatst worden naar een revalidatiecentrum. Jurgen laat weten dat hij de massale steun bijzonder op prijs stelt en hem kracht geeft voor de toekomst. De vele sympathiebetuigingen op het Ezeltje Prikbord van de ADO-website heeft hij kunnen lezen en geven hem een goed gevoel. Voor de wedstrijd morgen tegen Haaglandia heeft hij maar een boodschap: winnen doen jullie voor mij!
oeps....da's niet best.....maar gisteren Moniek Velzeboer gezien, die ogenschijnlijk het zelfde heeft gehad, als je kijkt hoe positief die nu in het leven staat....daar maar moed uit putten voor de ADO-ers !quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:41 schreef Sersjee het volgende:
Update:
[..]
In ieder geval iets positiever dan wat in eerste instantie werd gevreesd.
Stond in De Dordtenaar. DFC helemaal in tranen, vorige keer was het ook al 8-1 voor OJC geloof ik. Pieter Schrasserbert twee goals.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:51 schreef Yeahinho het volgende:
OJC wint met 0-8 bij DFC. Sja, leuk en aardig, maar je krijgt er echt maar 3 punten door hoor.
De thuiswedstrijd heb ik gezien, dat was echt lachwekkendquote:Op maandag 20 februari 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Stond in De Dordtenaar. DFC helemaal in tranen, vorige keer was het ook al 8-1 voor OJC geloof ik. Pieter Schrasserbert twee goals.
Oei...tegen het team van Sjakie Koster !quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:18 schreef Sersjee het volgende:
Zaterdag om 18.00 de bekerwedstrijd ODIN'59 - ADO'20!
De koploper van de zaterdag 1e klasse A tegen de nummer 5 van de zondag hoofdklasse A vechten aan de Hoflaan uit wie het beste team van Heemskerk heeft (en wie doorgaat in de beker, maar da's van ondergeschikt belang), spanning en sensatie gegarandeerd!
Godsamme, ik heb er zin in...
Nou, wij staan niet 5e omdat we zo'n goeie ploeg hebben, meer vanwege vechtvoetbal en wat mazzel. ODIN heeft een aantal verdomd leuke aanvallers rondlopen èn zal tot op het bot gemotiveerd zijn om "grote broer" ADO pootje te lichten. De laatste ODIN-ADO is van 2,5 jaar terug en eindigde in 2-1, dus ik waag mij niet aan voorspellingen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:01 schreef methodmich het volgende:
Moet toch een zege kunnen worden voor ADO '20 lijkt me?
benieuwd wat Ton Ojers er van gaat zeggenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, wij staan niet 5e omdat we zo'n goeie ploeg hebben, meer vanwege vechtvoetbal en wat mazzel. ODIN heeft een aantal verdomd leuke aanvallers rondlopen èn zal tot op het bot gemotiveerd zijn om "grote broer" ADO pootje te lichten. De laatste ODIN-ADO is van 2,5 jaar terug en eindigde in 2-1, dus ik waag mij niet aan voorspellingen...
TV Noord-Holland komt ook, een reportage is te zien op zondag vanaf 20.15 en wordt elk uur herhaald.
ODIN verwacht een hoop volk, want "as we speak" zijn ze fietsenrekken bij ADO vandaan aan het overbrengen naar de Hoflaan!
en jij bent van EDO of van Hellas ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:25 schreef kevin6188 het volgende:
aankomend weekend vrij, maar daarna de topper EDO-Hellas Sport. Eén puntje achter, bij winst komt de koppositie wel heel dichtbij. Zeker nu Westfriezen amper nog punten lijkt te pakken. Alleen hopen dat de negatieve reeks in Haarlem doorbroken kan worden. 2e Klasse A gaat het over trouwens
Kan nooit veel zinnigs zijn, hij kent beide ploegen niet!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
benieuwd wat Ton Ojers er van gaat zeggen
Hellasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en jij bent van EDO of van Hellas ?
ach, hij zal er wel een leuke draai aan geven !quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:28 schreef Sersjee het volgende:
Kan nooit veel zinnigs zijn, hij kent beide ploegen niet!![]()
Zaandam toch ?quote:
inderdaad, sportpark Hoornseveld. vlakbij de snelwegquote:
Okee, maar een eersteklasser moet je normaliter toch kunnen kloppen denk ik?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, wij staan niet 5e omdat we zo'n goeie ploeg hebben, meer vanwege vechtvoetbal en wat mazzel. ODIN heeft een aantal verdomd leuke aanvallers rondlopen èn zal tot op het bot gemotiveerd zijn om "grote broer" ADO pootje te lichten. De laatste ODIN-ADO is van 2,5 jaar terug en eindigde in 2-1, dus ik waag mij niet aan voorspellingen...
TV Noord-Holland komt ook, een reportage is te zien op zondag vanaf 20.15 en wordt elk uur herhaald.
ODIN verwacht een hoop volk, want "as we speak" zijn ze fietsenrekken bij ADO vandaan aan het overbrengen naar de Hoflaan!
Normaal gesproken wel, maar we hebben dit jaar ook al verloren van zondag eersteklasser Purmersteijn met 3-1. Daarbovenop komt natuurlijk het feit dat bij een derby van deze schaal andere wetten gelden, dus ik kan er, ondanks dat ik ook ODIN vrij goed ken, echt geen zinnig woord over zeggen. We gaan het morgen zien!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, maar een eersteklasser moet je normaliter toch kunnen kloppen denk ik?
quote:ASWH BEKERT ZONDER TE SPRANKELEN VERDER
In de vijfde ronde van de beker mocht ASWH in eigen huis aantreden tegen vierdeklasser Stedoco uit Hoornaar. Op papier een eenvoudige klus, want tussen de hoofdklasse en de vierde klasse zit nu eenmaal een flink niveauverschil. Wellicht dat trainer Jack van den Berg daarom, met een schuin oog op de competitie gericht, had besloten om enkele spelers op te stellen die normaal niet altijd spelen. Zo stond Joan van Belzen in het doel, mochten Boudy Hoogendoorn en Danny Versluis als backs aantreden en was er op het middenveld plaats voor Marphe Redjosetiko, Jordi Boogers en Rick Verbrugge.
Direct bij de aftrap werd duidelijk dat ASWH snel wilde scoren, om zo te voorkomen dat Stedoco in een stunt zou gaan geloven. In die opzet slaagde de ploeg glansrijk. Een overtreding op Alexander de Jong leverde ASWH al in de derde minuut een strafschop op. Bij absentie van de vaste strafschoppennemer Izaäk Verhoeven mocht Marphe Redjosetiko aanleggen. Hij scoorde keurig, zodat de 1-0 al snel op het bord verscheen. Het bleek echter geenszins het startschot voor een oprolpartij, want ASWH acteerde in een te laag tempo om Stedoco echt in de problemen te brengen. Natuurlijk kwamen er wel kansen, maar de echte inspiratie leek te ontbreken. Spits Arjan Human kogelde een bal op de lat en was daarmee het dichtst bij een tweede treffer.
Die kwam er uiteindelijk toch, toen de goed spelende Marphe Redjosetiko een mooie steekbal gaf op Sjoerd van der Waal. Die wipte de bal slim over de uitgelopen keeper. Het werd voor rust ook nog 3-0, toen Ricky Verbrugge richting de goal kon lopen en met een subtiele voetbeweging de bal in het doel schoof. Feitelijk waren dit de enige echte hoogtepunten en kon ASWH ook niet echt aanspraak maken op meer dan deze drie treffers. Stedoco wist defensief redelijk eenvoudig op de been blijven, ook al door de aanwijzingen van de 42-jarige laatste man Gerard den Haan. Natuurlijk was het uitverdedigen soms paniekerig en kwam men zelf amper aan voetballen toe, maar een afstraffing leek ver weg.
In de tweede helft leek het er aanvankelijk wel op dat ASWH zou gaan afstevenen op de door de fans verwachte monsterscore. De vele meegereisde Stedoco-supporters moesten tot hun schrik constateren dat ASWH vrij snel twee treffers aan het totaal toevoegde. Invaller Stefan van Dam, die Arjan Human had vervangen, tikte een voorzet van Ricky richting het doel. Er zat nog wel een verdediger aan, maar die kon niet verhinderen dat de aanvoerder van het Nederlands amateurelftal scoorde. Snel daarna kon Sjoerd van der Waal door lopen en simpel de keeper omspelen. Met zijn tweede van de dag bracht hij de score op 5-0.
ASWH, waar Alex de Jong in de rust was vervangen door Ferry van Lare, bleef echter weinig sprankelend spelen. Het niveauverschil was wel zichtbaar, maar kon niet in goals worden uitgedrukt. Met name Jordi Boogers en Rick Verbrugge kregen in de tweede helft de nodige mogelijkheden om de score uit te bouwen, maar bleven zonder succes. De enige die daadwerkelijk wist te scoren was de beste speler van de middag, Marphe Redjosetiko. Zijn tweede doelpunt van de dag was het hoogtepunt van de wedstrijd. Hij kreeg de bal na een korte corner voor de voeten, speelde in op Sjoerd, die weer teruglegde. Marphe krulde de bal vervolgens in de verre hoek. Na dit juweeltje van een doelpunt was Marphe nog dichtbij meer treffers, met een zinderend afstandsschot en met een vrije trap in de slotfase. Beide pogingen gingen maar net over.
Zo bleef het 6-0, een score waar Stedoco zich absoluut niet voor hoeft te schamen. De gasten hadden wellicht nog een goal kunnen maken, toen ze een vrije trap kregen op een mooie plek. Dat zat er echter niet in en verder kreeg men ook niet echt kansen. Als sterkere ploeg doe je het in dit soort wedstrijden zelden goed, want de supporters van de thuisploeg hadden ongetwijfeld op meer goals van ASWH gerekend. Die kwamen er echter niet. Het was voor sommige reserves een goede gelegenheid weer eens wat te laten zien, waarbij de één beter uit de verf kwam dan de ander. De volgende ronde is echter keurig bereikt en alle blikken kunnen weer gericht worden op de aantrekkelijke competitiewedstrijd van volgende week, thuis tegen DOVO.
Gelukkig kan hier wel gewoon gevoetbald worden in deze maandenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:09 schreef tong80 het volgende:
Goed nieuws.
Wij waren weer eens afgelast
Bewegende beelden, coolquote:Op maandag 13 maart 2006 23:03 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Gelukkig kan hier wel gewoon gevoetbald worden in deze maanden
c.v.v. Willemstad 1 - Astros De Colombia 1 (uitslag 1-1)
Ik nam de vrije trap waar de 1-1 uit kwam voor Willemstad: Exclusief filmpje
Het veld mag dan wel bestaan uit kiezels, het sneeuwt in ieder geval niet!![]()
Hoogste amateurniveau hier --> niveautje vergelijkbaar met een bierteam in Nederlandquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Bewegende beelden, cool.
Welk niveau is dat?
Zou je daar meekunnen dan?!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 05:50 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Hoogste amateurniveau hier --> niveautje vergelijkbaar met een bierteam in Nederland
Het (amateur) voetbal op Caraçao stelt echt niet veel voor
Ik mag niet voor de profs spelen want daarvoor moet je ingeschreven staan bij het bevolkingsregister.
'profs' tussen aanhalingstekens hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zou je daar meekunnen dan?!Op welk niveau speelde je in Nederland?
Scheids in de rust (stond 1-0):quote:Ik heb 1 regel; wie het meeste doelpunten maakt, die wint!
Onze keeper:quote:Jongens, ik wil een mooie wedstrijd zien, meer scoren!
Trainer in de rust:quote:Eej swa.. Als je op goal schiet, scoor dan, of schiet anders de bal uit, dat is beter.. dan win je tijd enzo
Deng-Deng:quote:Deng-Deng haal ik er uit, hij speelt niet zo lekker
Trainer:quote:Ik speelde best goed vond ik
Het gaat hier net allemaal iets andersquote:Ja vond ik ook, best goed, maar net iets minder, ik wissel je..
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=445
En verder in 1B leuke duels, waarna Barendrecht, TOGR en Vitesse Delft na 18 duels allemaal 37 punten hebben en de spanning daar dus groot is.
Yup, stond op 10 en werd na een klein uur gewisseld, speelde niet best. Vond het opvallend hoe slecht de conditie van sommige AFC-ers was, de helft kwam in het laatste kwartier niet meer vooruit.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
Deed Gehring nog mee bij AFC Sersjee?
Ik had het net op de OJC-site gezetquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:56 schreef tong80 het volgende:
Van Geffen mag er weer vier opschrijven
[..]
Cool, weer een jarenlang mysterie opgelostquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:02 schreef tong80 het volgende:
80 heeft geen betekenis.Ik schilderde en tekende veel en de eerste keer dat ik een onderschrift zette was in 1980. Dat was tong80. Vandaar.
Kampioenenquote:Op zondag 26 maart 2006 18:13 schreef Yeahinho het volgende:
OJC - Rood Wit 2-0.
Verder niets van gezien, dus kan er niks over vertellen.
Paul Koster stijgt in mijn achting hoor. Bij ASWH was deze eerste korfbalhooligan van Nederland al goed, maar vrijdagavond had ie toch best de nodige biertjes op bij de Vogels voetbalquiz. En dan een dag later toch maar mooi weer scoren.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:23 schreef Da_Sandman het volgende:
GPC Vlissingen - Wieldrecht gestaakt bij een 2-1 stand in het voordeel van GPC wegens een blessure van de scheidsrechter. Nu mogen die mannen fijn voor 20 minuten voetbal afreizen naar Vlissingen
Tayfur heb ik nauwelijks gezien, net als de rest van de Argon-aanvallers overigens. Het stond nl. als een huis bij ons achterin.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
...
En Sersjee, ik dacht er ook aan toen ik de 0-0 zag! Hoe was Kahraman?
quote:Op maandag 27 maart 2006 19:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tayfur heb ik nauwelijks gezien, net als de rest van de Argon-aanvallers overigens. Het stond nl. als een huis bij ons achterin.
edit: Kan wel kloppen dat ik Tayfur nauwelijks gezien heb, die deed nl. niet mee!![]()
![]()
Als je op elke winstpartij die hier gemeld wordt zo gaat reageren, dan zit je zo op de 200.000 postsquote:
Dat meldde je gisteren ook al, blijf toch es van die drank afquote:Op maandag 3 april 2006 19:12 schreef tong80 het volgende:
Yeahinho ik heb je wedstrijdverslagje op de NIVO-Sparta site gezet. Vond het wel een leuk bericht ook voor Theo van Geffen. Het staat in het forum.
Ja nou hoor gisteren stond het er nog niet. Ik wilde alleen maar zeggen dat het nu wel te lezen is.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat meldde je gisteren ook al, blijf toch es van die drank af.
Theo kent me wel trouwens, maar niet onder de naam Yeahinho.
een vriend van Sersjee dusquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:27 schreef buzzer het volgende:
Odin59, medekoploper in de zaterdag 1e klasse A West 1.
Volgend jaar hoofdklasse zou leuk zijn
jups, ze moeten alen Huizen achter zich houden. En in een jaar of 8 van de derde klasse naar de hoofdklasse zou toch wel een stunt zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
een vriend van Sersjee dus
toch een succesje voor Sjaak Koster en de zijne
Vind Koster een goede trainer. Jammer dat hij maar 1 jaar bij ons (HBC) heeft gezeten, voordat hij naar naar jullie kwamquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:33 schreef buzzer het volgende:
jups, ze moeten alen Huizen achter zich houden. En in een jaar of 8 van de derde klasse naar de hoofdklasse zou toch wel een stunt zijn.
Nou, zo vaak kom ik niet bij ODIN hoor (ondanks dat het zo'n beetje in m'n achtertuin ligt)... Ben er dit seizoen een keer of 4 geweest, incl. de bekerwedstrijd tegen ADO. De topper tegen Huizen ga ik missen, heb afgesproken om bij Castricum - ZCFC te gaan kijken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
een vriend van Sersjee dus
toch een succesje voor Sjaak Koster en de zijne
had je die knipoog erachter zeker gemist !quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:17 schreef Sersjee het volgende:
Nou, zo vaak kom ik niet bij ODIN hoor (ondanks dat het zo'n beetje in m'n achtertuin ligt)... Ben er dit seizoen een keer of 4 geweest, incl. de bekerwedstrijd tegen ADO. De topper tegen Huizen ga ik missen, heb afgesproken om bij Castricum - ZCFC te gaan kijken.
Die had ik idd gemistquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had je die knipoog erachter zeker gemist !
ik doelde er meer op dat ODIN en ADO toch niet echt van harte gaan ?
met HBC en RCH is het hetzelfde, onderling is het haat en nijd, maar afgelopen donderdag hadden wij "clubavond" en dan lopen er ook een aantal jongens van RCH rond en dat is dan toch wel leuk !quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:31 schreef Sersjee het volgende:
Die had ik idd gemist![]()
Maar ODIN en ADO gaan op bestuurlijk vlak uitstekend met elkaar om (scheelt dat de dochter van de ODIN-voorzitter bij ons in de Dames1 speelt), er worden geregeld oefenwedstrijden onderling geregeld bij de lagere jeugd, maar als we tegen over elkaar staan is het wel "oorlog" natuurlijk! Nee hoor, gaat prima, alleen leven er her en der "Calimero-gevoelens" heb ik het idee. Is niet nodig, het is leuker om gezamenlijk de Beverwijkse clubs uit te lachen![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:36 schreef kevin6188 het volgende:
Met een beetje pech/geluk (ligt eraan hoe je het bekijkt) speelt De Kennemers volgend seizoen niet eens eerste klasse meer
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]stel dan dat ODIN promoveert zal het lachen alleen maar harder worden
![]()
3-2 gewonnen, zeer belangrijke punten...quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Terneuzen deed dat een aantal geleden binnen drie jaar, die werden gewoon drie keer kampioen...
OT
GPC Vlissingen maakt vanavond de gestaakte wedstrijd tegen Wieldrecht af, met nog 23 minuten te spelen staat het 2-1 voor GPC.
Ok zal het doorgevenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:53 schreef Yeahinho het volgende:
Moeilijk te zeggen. Tis in ieder geval een (rechter)middenvelder met lage handelingssnelheid. Komt over als een macho-mannetje en voetballend vind ik em niet alles, dus mag ik em niet echt. Zijn ouders (vooral moeder) zijn altijd langs de lijn te vinden.
Zijn ze na zo een lange reis nog in staat iets van het voetbal op te nemen? Of nemen ze in in de kantine van de ontvangende vereniging?quote:
Klopt jaquote:Op woensdag 5 april 2006 14:11 schreef INViCTuS het volgende:
Nivo Sparta en AZSV zit ook bij ons WHcZ in de competitie.
Ik zag het staan, Wieldrecht was er niet blij mee.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
3-2 gewonnen, zeer belangrijke punten...
Dramatisch slechte wedstrijd met 2-0 verloren bij Blauw Geelquote:
Ja, vergeten erbij te zetten. Nivo moet ook nog tegen DETO.quote:Op maandag 10 april 2006 20:52 schreef Dos37 het volgende:
Moeten ze nog tegen Deto?
Als ik die club zie moet ik denken aan de AC dit seizoenquote:Op maandag 10 april 2006 20:53 schreef Corksterr het volgende:
Excelsior Maassluis (hoofdklasse A) bezet op dit moment een fraaie 9e positie.
Hee leuk! Hoe gaat het met Robert Visser, is ie nog geblesseerd?quote:Op maandag 10 april 2006 20:53 schreef Corksterr het volgende:
Excelsior Maassluis (hoofdklasse A) bezet op dit moment een fraaie 9e positie.
ja maar een leeggelopen team, een totaal ongemotiveerde trainer. Veel 'talenten' uit eigen jeugd die imho nooit het topniveau zullen halen. Er moet nodig wat veranderen bij hsc.quote:
Op z'n vroegst pas in de finale tegen de club van Bos81, Geldrop. Sowieso heeft ASWH een dikke kans nu, gezien de weinige overgebleven hoofdklassers.quote:Achtste finales
1. Roda Boys - SCZ 15 april
2. Engelen - Geldrop 11 april
3. Baronie - sv Triborgh 11 april
4. DESK - Oisterwijk 17 april
5. Dubbeldam - Kozakken Boys 15 april
6. AZVV - Terneuzen 15 april
7. RCD - Rijsoord 3-4
8. BSC - ASWH 0-3
Kwartfinales
9. Winnaar 1 - Winnaar 2
10. Winnaar 3 - Winnaar 4
11. Winnaar 5 - Winnaar 6
12. Winnaar 7 - Winnaar 8
Halve finales
13. Winnaar 9 - Winnaar 10
14. Winnaar 11 - Winnaar 12
Finale
Winnaar 13 - Winnaar 14
Wát een stuntquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:56 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag Nunspeet - NIVO-Sparta. 0-1
Nunspeet staat elf punten voor op de nummer 2. Konden vanmiddag kampioen worden tegen NIVO. 1500 man langs de lijn die teleurgesteld naar huis gingen.
Wat een raar seizoen maken we toch door.Maar wel geweldig.
De zondag topics zijn er wel (behalve van A), maar daar wordt minder vaak in gepost dan die van Zaterdag.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:48 schreef InnocentFR het volgende:
Degradatie voor Westlandia wordt dit. Voort eerst dat ik voor amateur vbal hier kijk, maar waarom zijn er wel Hoofdklasse amateurs topics voor de zaterdag en niet voor de zondag?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:18 schreef Dos37 het volgende:
DETO heeft iig verloren met 8-0![]()
het was feest bij ons
Klopt, als het goed is nu aan de gang...quote:Op zondag 16 april 2006 16:07 schreef methodmich het volgende:
Ja, wordt een kraker aanstaande zaterdag Sand. VVGZ - SSV '65 is het dan.
Verder een puike prestatie van het NIVO van tong! Doelpunt van Patrick Janse trouwens.
Ons derde speelt nu maandag én zaterdag tegen GPC 2 geloof ik Sandman.
Dat was zaterdag (in Nunspeet dan).quote:Op maandag 17 april 2006 14:50 schreef methodmich het volgende:
Vandaag NIVO - Nunspeet, tong?
Ja, maar ik dacht dat ze er twee keer tegen moesten. Verloren zag ik, da's balen.quote:Op maandag 17 april 2006 17:02 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat was zaterdag (in Nunspeet dan).
Vandaag is Nivo Sparta - csv Apeldoorn gespeeld.
Die zijn dan allang kampioen. Voor een paar kratten bier doen ze misschien de punten cadeau.quote:Op maandag 17 april 2006 20:52 schreef tong80 het volgende:
NIVO idd verloren het blijft dus spannend.Nunspeet krijgen we idd nog thuis.
Aan bier ligt het niet bij ons.quote:Op maandag 17 april 2006 21:26 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die zijn dan allang kampioen. Voor een paar kratten bier doen ze misschien de punten cadeau.
Ook NIVO dus een enorm verval binnen 3 dagen. Doodzonde man!quote:Op maandag 17 april 2006 20:52 schreef tong80 het volgende:
NIVO idd verloren het blijft dus spannend.Nunspeet krijgen we idd nog thuis.
Diep in blessuretijd zelfs. Een zgn. "lul-goal" van onze topscorer, enorm onverdiend als je het mij vraagt. Ach, we zijn niet op de 4e plek terecht gekomen door fantastisch voetbal te spelen.quote:Op maandag 24 april 2006 09:29 schreef Bjoro het volgende:
In blessuretijd toch de winnende ?
Hierop aansluitend: saillant detail is dat bij VVGZ - SSV '65 een arbiter uit Vlissingen (!) floot. Die gaf 7 x geel aan VVGZ en 1 x rood aan VVGZ, terwijl de bezoekers kaartloos bleven. Had de KNVB toch beter anders kunnen doen....quote:Op zondag 23 april 2006 16:38 schreef methodmich het volgende:
Ik ken Graaf Willem II VAC ook niet.
Weet wel dat Barendrecht het zich in 1B moeilijk heeft gemaakt om te kunnen promoveren, dat VVGZ er niet in slaagde om SSV '65 in 1C van promoveren te houden en dat Groote Lindt nog kans heeft degradatie naar de tweede klasse te voorkomen.
Ja een paar wedstrijden zelfsquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:45 schreef Yeahinho het volgende:
Hebben ze gewoon gevoetbald op Koninginnedag?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |