Oei...tegen het team van Sjakie Koster !quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:18 schreef Sersjee het volgende:
Zaterdag om 18.00 de bekerwedstrijd ODIN'59 - ADO'20!
De koploper van de zaterdag 1e klasse A tegen de nummer 5 van de zondag hoofdklasse A vechten aan de Hoflaan uit wie het beste team van Heemskerk heeft (en wie doorgaat in de beker, maar da's van ondergeschikt belang), spanning en sensatie gegarandeerd!
Godsamme, ik heb er zin in...
Nou, wij staan niet 5e omdat we zo'n goeie ploeg hebben, meer vanwege vechtvoetbal en wat mazzel. ODIN heeft een aantal verdomd leuke aanvallers rondlopen èn zal tot op het bot gemotiveerd zijn om "grote broer" ADO pootje te lichten. De laatste ODIN-ADO is van 2,5 jaar terug en eindigde in 2-1, dus ik waag mij niet aan voorspellingen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:01 schreef methodmich het volgende:
Moet toch een zege kunnen worden voor ADO '20 lijkt me?
benieuwd wat Ton Ojers er van gaat zeggenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, wij staan niet 5e omdat we zo'n goeie ploeg hebben, meer vanwege vechtvoetbal en wat mazzel. ODIN heeft een aantal verdomd leuke aanvallers rondlopen èn zal tot op het bot gemotiveerd zijn om "grote broer" ADO pootje te lichten. De laatste ODIN-ADO is van 2,5 jaar terug en eindigde in 2-1, dus ik waag mij niet aan voorspellingen...
TV Noord-Holland komt ook, een reportage is te zien op zondag vanaf 20.15 en wordt elk uur herhaald.
ODIN verwacht een hoop volk, want "as we speak" zijn ze fietsenrekken bij ADO vandaan aan het overbrengen naar de Hoflaan!
en jij bent van EDO of van Hellas ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:25 schreef kevin6188 het volgende:
aankomend weekend vrij, maar daarna de topper EDO-Hellas Sport. Eén puntje achter, bij winst komt de koppositie wel heel dichtbij. Zeker nu Westfriezen amper nog punten lijkt te pakken. Alleen hopen dat de negatieve reeks in Haarlem doorbroken kan worden. 2e Klasse A gaat het over trouwens
Kan nooit veel zinnigs zijn, hij kent beide ploegen niet!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
benieuwd wat Ton Ojers er van gaat zeggen
Hellasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en jij bent van EDO of van Hellas ?
ach, hij zal er wel een leuke draai aan geven !quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:28 schreef Sersjee het volgende:
Kan nooit veel zinnigs zijn, hij kent beide ploegen niet!![]()
Zaandam toch ?quote:
inderdaad, sportpark Hoornseveld. vlakbij de snelwegquote:
Okee, maar een eersteklasser moet je normaliter toch kunnen kloppen denk ik?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, wij staan niet 5e omdat we zo'n goeie ploeg hebben, meer vanwege vechtvoetbal en wat mazzel. ODIN heeft een aantal verdomd leuke aanvallers rondlopen èn zal tot op het bot gemotiveerd zijn om "grote broer" ADO pootje te lichten. De laatste ODIN-ADO is van 2,5 jaar terug en eindigde in 2-1, dus ik waag mij niet aan voorspellingen...
TV Noord-Holland komt ook, een reportage is te zien op zondag vanaf 20.15 en wordt elk uur herhaald.
ODIN verwacht een hoop volk, want "as we speak" zijn ze fietsenrekken bij ADO vandaan aan het overbrengen naar de Hoflaan!
Normaal gesproken wel, maar we hebben dit jaar ook al verloren van zondag eersteklasser Purmersteijn met 3-1. Daarbovenop komt natuurlijk het feit dat bij een derby van deze schaal andere wetten gelden, dus ik kan er, ondanks dat ik ook ODIN vrij goed ken, echt geen zinnig woord over zeggen. We gaan het morgen zien!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, maar een eersteklasser moet je normaliter toch kunnen kloppen denk ik?
quote:ASWH BEKERT ZONDER TE SPRANKELEN VERDER
In de vijfde ronde van de beker mocht ASWH in eigen huis aantreden tegen vierdeklasser Stedoco uit Hoornaar. Op papier een eenvoudige klus, want tussen de hoofdklasse en de vierde klasse zit nu eenmaal een flink niveauverschil. Wellicht dat trainer Jack van den Berg daarom, met een schuin oog op de competitie gericht, had besloten om enkele spelers op te stellen die normaal niet altijd spelen. Zo stond Joan van Belzen in het doel, mochten Boudy Hoogendoorn en Danny Versluis als backs aantreden en was er op het middenveld plaats voor Marphe Redjosetiko, Jordi Boogers en Rick Verbrugge.
Direct bij de aftrap werd duidelijk dat ASWH snel wilde scoren, om zo te voorkomen dat Stedoco in een stunt zou gaan geloven. In die opzet slaagde de ploeg glansrijk. Een overtreding op Alexander de Jong leverde ASWH al in de derde minuut een strafschop op. Bij absentie van de vaste strafschoppennemer Izaäk Verhoeven mocht Marphe Redjosetiko aanleggen. Hij scoorde keurig, zodat de 1-0 al snel op het bord verscheen. Het bleek echter geenszins het startschot voor een oprolpartij, want ASWH acteerde in een te laag tempo om Stedoco echt in de problemen te brengen. Natuurlijk kwamen er wel kansen, maar de echte inspiratie leek te ontbreken. Spits Arjan Human kogelde een bal op de lat en was daarmee het dichtst bij een tweede treffer.
Die kwam er uiteindelijk toch, toen de goed spelende Marphe Redjosetiko een mooie steekbal gaf op Sjoerd van der Waal. Die wipte de bal slim over de uitgelopen keeper. Het werd voor rust ook nog 3-0, toen Ricky Verbrugge richting de goal kon lopen en met een subtiele voetbeweging de bal in het doel schoof. Feitelijk waren dit de enige echte hoogtepunten en kon ASWH ook niet echt aanspraak maken op meer dan deze drie treffers. Stedoco wist defensief redelijk eenvoudig op de been blijven, ook al door de aanwijzingen van de 42-jarige laatste man Gerard den Haan. Natuurlijk was het uitverdedigen soms paniekerig en kwam men zelf amper aan voetballen toe, maar een afstraffing leek ver weg.
In de tweede helft leek het er aanvankelijk wel op dat ASWH zou gaan afstevenen op de door de fans verwachte monsterscore. De vele meegereisde Stedoco-supporters moesten tot hun schrik constateren dat ASWH vrij snel twee treffers aan het totaal toevoegde. Invaller Stefan van Dam, die Arjan Human had vervangen, tikte een voorzet van Ricky richting het doel. Er zat nog wel een verdediger aan, maar die kon niet verhinderen dat de aanvoerder van het Nederlands amateurelftal scoorde. Snel daarna kon Sjoerd van der Waal door lopen en simpel de keeper omspelen. Met zijn tweede van de dag bracht hij de score op 5-0.
ASWH, waar Alex de Jong in de rust was vervangen door Ferry van Lare, bleef echter weinig sprankelend spelen. Het niveauverschil was wel zichtbaar, maar kon niet in goals worden uitgedrukt. Met name Jordi Boogers en Rick Verbrugge kregen in de tweede helft de nodige mogelijkheden om de score uit te bouwen, maar bleven zonder succes. De enige die daadwerkelijk wist te scoren was de beste speler van de middag, Marphe Redjosetiko. Zijn tweede doelpunt van de dag was het hoogtepunt van de wedstrijd. Hij kreeg de bal na een korte corner voor de voeten, speelde in op Sjoerd, die weer teruglegde. Marphe krulde de bal vervolgens in de verre hoek. Na dit juweeltje van een doelpunt was Marphe nog dichtbij meer treffers, met een zinderend afstandsschot en met een vrije trap in de slotfase. Beide pogingen gingen maar net over.
Zo bleef het 6-0, een score waar Stedoco zich absoluut niet voor hoeft te schamen. De gasten hadden wellicht nog een goal kunnen maken, toen ze een vrije trap kregen op een mooie plek. Dat zat er echter niet in en verder kreeg men ook niet echt kansen. Als sterkere ploeg doe je het in dit soort wedstrijden zelden goed, want de supporters van de thuisploeg hadden ongetwijfeld op meer goals van ASWH gerekend. Die kwamen er echter niet. Het was voor sommige reserves een goede gelegenheid weer eens wat te laten zien, waarbij de één beter uit de verf kwam dan de ander. De volgende ronde is echter keurig bereikt en alle blikken kunnen weer gericht worden op de aantrekkelijke competitiewedstrijd van volgende week, thuis tegen DOVO.
Gelukkig kan hier wel gewoon gevoetbald worden in deze maandenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:09 schreef tong80 het volgende:
Goed nieuws.
Wij waren weer eens afgelast
Bewegende beelden, coolquote:Op maandag 13 maart 2006 23:03 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Gelukkig kan hier wel gewoon gevoetbald worden in deze maanden
c.v.v. Willemstad 1 - Astros De Colombia 1 (uitslag 1-1)
Ik nam de vrije trap waar de 1-1 uit kwam voor Willemstad: Exclusief filmpje
Het veld mag dan wel bestaan uit kiezels, het sneeuwt in ieder geval niet!![]()
Hoogste amateurniveau hier --> niveautje vergelijkbaar met een bierteam in Nederlandquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Bewegende beelden, cool.
Welk niveau is dat?
Zou je daar meekunnen dan?!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 05:50 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Hoogste amateurniveau hier --> niveautje vergelijkbaar met een bierteam in Nederland
Het (amateur) voetbal op Caraçao stelt echt niet veel voor
Ik mag niet voor de profs spelen want daarvoor moet je ingeschreven staan bij het bevolkingsregister.
'profs' tussen aanhalingstekens hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zou je daar meekunnen dan?!Op welk niveau speelde je in Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |