Ah oké, dan heb ik niks gezegdquote:Op zondag 5 februari 2006 21:38 schreef raptorix het volgende:
Nee het ging om ons eerste

Sprak gister bij ons in de kantine Jan Zoutman, de trainer van Argon, en theoretisch gezien zijn we er uit: als Argon gewoon kampioen wordt (oftewel Turkiyemspor laat her en der wat punten liggen en/of Argon wint van ze), dan winnen we met ADO van Argon. Enig probleem is dat we niet precies wisten wanneer ADO´20 - Argon gepland staat, dus dat kan nog een probleem worden. Maar goed, ik denk dat Jan en ik daar nog wel uitkomen...quote:Op maandag 6 februari 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
Nette zege van ADO '20 Sersjee!!
En Sandman, staat NSVV echt bovenaan in jullie klasse trouwens?

Wilhelmina vooruit hortus eendracht doet winnenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:35 schreef Zjakkie het volgende:
En waar staat WVHEDW voor? Waar komen jullie vandaan?

Heeft destijds ons cluppie wel genaaid.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:52 schreef scheur het volgende:
[..]
Speelt nu in Oss, bij een of andere vijfdeklasser. Cito???

Nee, je moet schandalig winnen. Niet als ze kampioen zijn. Gewoon grof de titeldromen van de Mijdrechters weg vegen.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sprak gister bij ons in de kantine Jan Zoutman, de trainer van Argon, en theoretisch gezien zijn we er uit: als Argon gewoon kampioen wordt (oftewel Turkiyemspor laat her en der wat punten liggen en/of Argon wint van ze), dan winnen we met ADO van Argon. Enig probleem is dat we niet precies wisten wanneer ADO´20 - Argon gepland staat, dus dat kan nog een probleem worden. Maar goed, ik denk dat Jan en ik daar nog wel uitkomen...![]()

quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, je moet schandalig winnen. Niet als ze kampioen zijn. Gewoon grof de titeldromen van de Mijdrechters weg vegen.

En nee het is niet mijn vader, die fluit stukken beterquote:SDOUC woest na bizar slot
RHEDEN - SDOUC was na het bizarre slot bij Rheden woest. De Ulftse tweedeklasser werd namelijk niet geveld door de koploper, maar door de falende arbiter Heister: 4 - 3.
Oefenmeester Ron Olyslager bleek na de voor SDOUC zo dramatisch verlopen slotfase over voldoende pedagogische kwaliteiten te beschikken om zijn team te kalmeren.
SDOUC was net in de 95e minuut van een punt bestolen, waardoor zijn veelal jonge pupillen door het lint gingen. Olyslager zorgde er als een echte professional voor dat het opstootje in de kiem gesmoord werd.
De Doetinchemse scheidsrechter Frans Heister drukte zijn stempel zwaar op het duel, waarin de gasten op basis van beleving en werklust minimaal een punt hadden verdiend.
„Dit is heel zuur“, sprak Olyslager. „Aan alle zeven doelpunten zaten luchtjes. Wij hebben zelf ook cadeautjes gekregen, maar de strafschop die we in blessuretijd tegen kregen was een groot drama. Onvoorstelbaar.“
Daar had de Ulftse oefenmeester gelijk in. Rheden-speler Sucru Uzun kan heel goed auditie gaan doen voor een soapserie, want de acterende voorhoedespeler versierde na veertien minuten een strafschop en nog eentje in de extra tijd. Uzun stortte bij 3-3 zelfs ter aarde zonder dat er een tegenstander in de buurt was. Uzun benutte beide keren de strafschop.
Daar stond tegenover dat ook de twee penalty’s voor SDOUC zeer dubieus waren. Bij 1-0 liet Ron Prinsen zich buiten de zestien wegduwen, maar kreeg toch een strafschop. Ook bij een 3-2 stand deed Prinsen een imitatie van de stervende zwaan, waardoor Kay Lamers in totaal twee keer kon scoren.
Olyslager: „Het is goed dat er scheidsrechters zijn, maar vanmiddag waren beide teams beter af geweest zonder arbiter. Dan was het niet zo uit de hand gelopen, want zowel Rheden als wij waren positief ingesteld.“
Voor de oefenmeester, die onlangs zijn contract met een jaar verlengde, was het duel bij de ongenaakbaar lijkende koploper heel speciaal.
„Ik ben intensief betrokken bij Rheden“, vertelde Olyslager. „Ik train er de C1-jeugd, waarin ook mijn zoon speelt.“
Olyslager is kind aan huis bij Rheden en was er zodoende op gebrand om te stunten. Lange tijd leek het er op dat de Ulftenaren dat zouden gaan doen. Het gemis van Jan Vreman, die zijn loopbaan abrupt moest beëindigen, was een forse aderlating. „Erg jammer, maar zelfs voor Jan houdt het voetballeven een keer op“, aldus Olyslgaer.
Normaliter zit de voormalige doelman Olyslager ook bij De Graafschap op de bank als keeperstrainer. „Ik had toestemming om vanmiddag in Rheden te kunnen coachen. Dit was de enige zondag dat De Graafschap tegelijerktijd met SDOUC speelde. Dat vond ik best wel bizar. Mocht De Graafschap promoveren en dus vaker op zondag gaan spelen, dan ga ik maar eens opnieuw met de ploegen om de tafel gaan zitten.“
Scoreverloop Rheden-SDOUC 4-3 (2-2). 1-0 Sucru Uzun (strafschop), 1-1 Kay Lamers (strafschop), 1-2 Tim van Binsbergen (eigen doelpunt), 2-2 Patrick Waalboer, 3-2 Willem Mulderij, 3-3, Kay Lamers (strafschop), 4-3 Sucru Uzun (strafschop).
Opstelling SDOUC: Te Kaat; Heister, Lamers, Van Mierlo, Sesink, Kavak, Schepers (Bakker), Le Comte, Prinsen, Jordens Matilda.

Dit hoorden we dus gisteravond, hij is vanaf z'n nek verlamd en kan (zoals het er nu naar uitziet) nooit meer lopen... Zelfs alleen maar in een rolstoel zitten zit er waarschijnlijk niet in.quote:ADO'20 kreeg vanavond een klap van jewelste te verwerken toen bekend werd dat selectiespeler Jurgen Boon maandag na een ernstig ongeluk in het Academisch Ziekenhuis te Leiden is opgenomen.
Maandagmiddag is Jurgen met zijn mountainbike over de kop gevlogen en in een sloot beland. In het ziekenhuis bleek niet alleen zijn nekwervel zwaar beschadigd te zijn maar ook enkele ruggewervels. Met schroeven en bouten is alles nu vastgezet, maar m.b.t. zijn revalidatie moet het ergste worden gevreesd.

In ieder geval iets positiever dan wat in eerste instantie werd gevreesd.quote:Zijn situatie is nu stabiel en hij krijgt ook wat meer kracht in zijn linker hand, maar tot zijn tepels is hij nog steeds verlamd. De verwachting is dat Jurgen tot einde volgende week nog in het ziekenhuis te Leiden zal liggen. Daarna zal hij overgeplaatst worden naar een revalidatiecentrum. Jurgen laat weten dat hij de massale steun bijzonder op prijs stelt en hem kracht geeft voor de toekomst. De vele sympathiebetuigingen op het Ezeltje Prikbord van de ADO-website heeft hij kunnen lezen en geven hem een goed gevoel. Voor de wedstrijd morgen tegen Haaglandia heeft hij maar een boodschap: winnen doen jullie voor mij!

oeps....da's niet best.....maar gisteren Moniek Velzeboer gezien, die ogenschijnlijk het zelfde heeft gehad, als je kijkt hoe positief die nu in het leven staat....daar maar moed uit putten voor de ADO-ers !quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:41 schreef Sersjee het volgende:
Update:
[..]
In ieder geval iets positiever dan wat in eerste instantie werd gevreesd.

Stond in De Dordtenaar. DFC helemaal in tranen, vorige keer was het ook al 8-1 voor OJC geloof ik. Pieter Schrasserbert twee goals.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:51 schreef Yeahinho het volgende:
OJC wint met 0-8 bij DFC. Sja, leuk en aardig, maar je krijgt er echt maar 3 punten door hoor.

De thuiswedstrijd heb ik gezien, dat was echt lachwekkendquote:Op maandag 20 februari 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Stond in De Dordtenaar. DFC helemaal in tranen, vorige keer was het ook al 8-1 voor OJC geloof ik. Pieter Schrasserbert twee goals.

Oei...tegen het team van Sjakie Koster !quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:18 schreef Sersjee het volgende:
Zaterdag om 18.00 de bekerwedstrijd ODIN'59 - ADO'20!
De koploper van de zaterdag 1e klasse A tegen de nummer 5 van de zondag hoofdklasse A vechten aan de Hoflaan uit wie het beste team van Heemskerk heeft (en wie doorgaat in de beker, maar da's van ondergeschikt belang), spanning en sensatie gegarandeerd!
Godsamme, ik heb er zin in...

Nou, wij staan niet 5e omdat we zo'n goeie ploeg hebben, meer vanwege vechtvoetbal en wat mazzel. ODIN heeft een aantal verdomd leuke aanvallers rondlopen èn zal tot op het bot gemotiveerd zijn om "grote broer" ADO pootje te lichten. De laatste ODIN-ADO is van 2,5 jaar terug en eindigde in 2-1, dus ik waag mij niet aan voorspellingen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:01 schreef methodmich het volgende:
Moet toch een zege kunnen worden voor ADO '20 lijkt me?

benieuwd wat Ton Ojers er van gaat zeggenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, wij staan niet 5e omdat we zo'n goeie ploeg hebben, meer vanwege vechtvoetbal en wat mazzel. ODIN heeft een aantal verdomd leuke aanvallers rondlopen èn zal tot op het bot gemotiveerd zijn om "grote broer" ADO pootje te lichten. De laatste ODIN-ADO is van 2,5 jaar terug en eindigde in 2-1, dus ik waag mij niet aan voorspellingen...
TV Noord-Holland komt ook, een reportage is te zien op zondag vanaf 20.15 en wordt elk uur herhaald.
ODIN verwacht een hoop volk, want "as we speak" zijn ze fietsenrekken bij ADO vandaan aan het overbrengen naar de Hoflaan!

en jij bent van EDO of van Hellas ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:25 schreef kevin6188 het volgende:
aankomend weekend vrij, maar daarna de topper EDO-Hellas Sport. Eén puntje achter, bij winst komt de koppositie wel heel dichtbij. Zeker nu Westfriezen amper nog punten lijkt te pakken. Alleen hopen dat de negatieve reeks in Haarlem doorbroken kan worden. 2e Klasse A gaat het over trouwens

Kan nooit veel zinnigs zijn, hij kent beide ploegen niet!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
benieuwd wat Ton Ojers er van gaat zeggen

Hellasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en jij bent van EDO of van Hellas ?

ach, hij zal er wel een leuke draai aan geven !quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:28 schreef Sersjee het volgende:
Kan nooit veel zinnigs zijn, hij kent beide ploegen niet!![]()

Zaandam toch ?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |