Nee, zou dus bij Jibbe gaan kijken, maar toch maar in mn bed gebleven.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:20 schreef Yeahinho het volgende:
Shit, wist het vanmiddag al maar ben het vergeten te posten.
OJC 1 speelde knap 1-1 gelijk, OJC 2 verloor met 2-0 bij Gemert.
TerroRobbie niet mee(r) geweest zeker?
Zojuist met 'onze' trainer gezaalvoetbald. Was gisteren een fel potje zei ie, niet echt vriendschappelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Niet gek van OJC 1 zeg Yeahinho!
En Sersjee, da's minder.... Maar goed, gelukkig slechts oefenen.
Rare ploeg he, dat SKNWK. Al jaren favoriet, al jaren halen ze het niet...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:26 schreef Zjakkie het volgende:
Seolto won op een onbespeelbaar veld de vriendschappelijke wedstrijd tegen derdeklasser SKNWK met 1-0.
Niet minder, gewoon slecht! Dat ik daar m´n hele zondag voor heb opgeofferd en de A1GP moest opnemen... Morgenavond "herkansing": het 1e speelt een oefenpotje uit bij hfc Kennemerland (za. 2e klasser)quote:Op maandag 30 januari 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Niet gek van OJC 1 zeg Yeahinho!
En Sersjee, da's minder.... Maar goed, gelukkig slechts oefenen.
Inderdaad wat gezakt (staan nu 7e), maar da´s wel logisch ook eigenlijk. Het zou (vanuit de andere clubs gezien) niet goed zijn als wij om het kampioenschap mee zouden doen, gezien de diverse budgetten. Onze doelstelling is officieel het linkerrijtje, maar ik hou persoonlijk aan dat als we niet degraderen (en met ons Westlandia) het een prima seizoen is geweest!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
Houd ons op de hoogte. In de competitie ook een beetje gezakt toch?
We zijn gewoon goedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:23 schreef Yeahinho het volgende:
Nog geen idee wat het geworden is. Ik sprak vanmiddag de keeper van OJC, en die meldde toen "ik sms je wel als de uitslag noemenswaardig is". Tis bijna half 12, en ik heb nog niks gehoord, dus dat zal vast niet al te best zijn.
Uitslag, diepgaande analyse, kom op! Hou ons niet in spanning...quote:
2-4 voor OJC. Meer weet ik nog nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Uitslag, diepgaande analyse, kom op! Hou ons niet in spanning...
Okee. Als jullie maar van Argon winnen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inderdaad wat gezakt (staan nu 7e), maar da´s wel logisch ook eigenlijk. Het zou (vanuit de andere clubs gezien) niet goed zijn als wij om het kampioenschap mee zouden doen, gezien de diverse budgetten. Onze doelstelling is officieel het linkerrijtje, maar ik hou persoonlijk aan dat als we niet degraderen (en met ons Westlandia) het een prima seizoen is geweest!
Speelt Henkie Damen daar nog ?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:58 schreef Yeahinho het volgende:
OJC verloor vanmiddag op het kunstgrasveld van RKTVC in Tiel met 2-1 van FC Lienden, de 1e klasser onder leiding van Hans Kraay jr. (en met Peter Hofstede als aanvoerder).
*zucht*quote:Op zondag 5 februari 2006 20:57 schreef raptorix het volgende:
Weer verloren, we staan nu in degredatie zone
Concurrent ook nog gewonnen en 3e van onder lijkt het maximaal haalbare
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |