Dat meldde je gisteren ook al, blijf toch es van die drank afquote:Op maandag 3 april 2006 19:12 schreef tong80 het volgende:
Yeahinho ik heb je wedstrijdverslagje op de NIVO-Sparta site gezet. Vond het wel een leuk bericht ook voor Theo van Geffen. Het staat in het forum.
Ja nou hoor gisteren stond het er nog niet. Ik wilde alleen maar zeggen dat het nu wel te lezen is.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat meldde je gisteren ook al, blijf toch es van die drank af.
Theo kent me wel trouwens, maar niet onder de naam Yeahinho.
een vriend van Sersjee dusquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:27 schreef buzzer het volgende:
Odin59, medekoploper in de zaterdag 1e klasse A West 1.
Volgend jaar hoofdklasse zou leuk zijn
jups, ze moeten alen Huizen achter zich houden. En in een jaar of 8 van de derde klasse naar de hoofdklasse zou toch wel een stunt zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
een vriend van Sersjee dus
toch een succesje voor Sjaak Koster en de zijne
Vind Koster een goede trainer. Jammer dat hij maar 1 jaar bij ons (HBC) heeft gezeten, voordat hij naar naar jullie kwamquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:33 schreef buzzer het volgende:
jups, ze moeten alen Huizen achter zich houden. En in een jaar of 8 van de derde klasse naar de hoofdklasse zou toch wel een stunt zijn.
Nou, zo vaak kom ik niet bij ODIN hoor (ondanks dat het zo'n beetje in m'n achtertuin ligt)... Ben er dit seizoen een keer of 4 geweest, incl. de bekerwedstrijd tegen ADO. De topper tegen Huizen ga ik missen, heb afgesproken om bij Castricum - ZCFC te gaan kijken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
een vriend van Sersjee dus
toch een succesje voor Sjaak Koster en de zijne
had je die knipoog erachter zeker gemist !quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:17 schreef Sersjee het volgende:
Nou, zo vaak kom ik niet bij ODIN hoor (ondanks dat het zo'n beetje in m'n achtertuin ligt)... Ben er dit seizoen een keer of 4 geweest, incl. de bekerwedstrijd tegen ADO. De topper tegen Huizen ga ik missen, heb afgesproken om bij Castricum - ZCFC te gaan kijken.
Die had ik idd gemistquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had je die knipoog erachter zeker gemist !
ik doelde er meer op dat ODIN en ADO toch niet echt van harte gaan ?
met HBC en RCH is het hetzelfde, onderling is het haat en nijd, maar afgelopen donderdag hadden wij "clubavond" en dan lopen er ook een aantal jongens van RCH rond en dat is dan toch wel leuk !quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:31 schreef Sersjee het volgende:
Die had ik idd gemist![]()
Maar ODIN en ADO gaan op bestuurlijk vlak uitstekend met elkaar om (scheelt dat de dochter van de ODIN-voorzitter bij ons in de Dames1 speelt), er worden geregeld oefenwedstrijden onderling geregeld bij de lagere jeugd, maar als we tegen over elkaar staan is het wel "oorlog" natuurlijk! Nee hoor, gaat prima, alleen leven er her en der "Calimero-gevoelens" heb ik het idee. Is niet nodig, het is leuker om gezamenlijk de Beverwijkse clubs uit te lachen![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:36 schreef kevin6188 het volgende:
Met een beetje pech/geluk (ligt eraan hoe je het bekijkt) speelt De Kennemers volgend seizoen niet eens eerste klasse meer
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]stel dan dat ODIN promoveert zal het lachen alleen maar harder worden
![]()
3-2 gewonnen, zeer belangrijke punten...quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Terneuzen deed dat een aantal geleden binnen drie jaar, die werden gewoon drie keer kampioen...
OT
GPC Vlissingen maakt vanavond de gestaakte wedstrijd tegen Wieldrecht af, met nog 23 minuten te spelen staat het 2-1 voor GPC.
Ok zal het doorgevenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:53 schreef Yeahinho het volgende:
Moeilijk te zeggen. Tis in ieder geval een (rechter)middenvelder met lage handelingssnelheid. Komt over als een macho-mannetje en voetballend vind ik em niet alles, dus mag ik em niet echt. Zijn ouders (vooral moeder) zijn altijd langs de lijn te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |