Cool, weer een jarenlang mysterie opgelostquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:02 schreef tong80 het volgende:
80 heeft geen betekenis.Ik schilderde en tekende veel en de eerste keer dat ik een onderschrift zette was in 1980. Dat was tong80. Vandaar.
Kampioenenquote:Op zondag 26 maart 2006 18:13 schreef Yeahinho het volgende:
OJC - Rood Wit 2-0.
Verder niets van gezien, dus kan er niks over vertellen.
Paul Koster stijgt in mijn achting hoor. Bij ASWH was deze eerste korfbalhooligan van Nederland al goed, maar vrijdagavond had ie toch best de nodige biertjes op bij de Vogels voetbalquiz. En dan een dag later toch maar mooi weer scoren.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:23 schreef Da_Sandman het volgende:
GPC Vlissingen - Wieldrecht gestaakt bij een 2-1 stand in het voordeel van GPC wegens een blessure van de scheidsrechter. Nu mogen die mannen fijn voor 20 minuten voetbal afreizen naar Vlissingen
Tayfur heb ik nauwelijks gezien, net als de rest van de Argon-aanvallers overigens. Het stond nl. als een huis bij ons achterin.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
...
En Sersjee, ik dacht er ook aan toen ik de 0-0 zag! Hoe was Kahraman?
quote:Op maandag 27 maart 2006 19:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tayfur heb ik nauwelijks gezien, net als de rest van de Argon-aanvallers overigens. Het stond nl. als een huis bij ons achterin.
edit: Kan wel kloppen dat ik Tayfur nauwelijks gezien heb, die deed nl. niet mee!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |