3-2 gewonnen, zeer belangrijke punten...quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Terneuzen deed dat een aantal geleden binnen drie jaar, die werden gewoon drie keer kampioen...
OT
GPC Vlissingen maakt vanavond de gestaakte wedstrijd tegen Wieldrecht af, met nog 23 minuten te spelen staat het 2-1 voor GPC.
Ok zal het doorgevenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:53 schreef Yeahinho het volgende:
Moeilijk te zeggen. Tis in ieder geval een (rechter)middenvelder met lage handelingssnelheid. Komt over als een macho-mannetje en voetballend vind ik em niet alles, dus mag ik em niet echt. Zijn ouders (vooral moeder) zijn altijd langs de lijn te vinden.
Zijn ze na zo een lange reis nog in staat iets van het voetbal op te nemen? Of nemen ze in in de kantine van de ontvangende vereniging?quote:
Klopt jaquote:Op woensdag 5 april 2006 14:11 schreef INViCTuS het volgende:
Nivo Sparta en AZSV zit ook bij ons WHcZ in de competitie.
Ik zag het staan, Wieldrecht was er niet blij mee.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
3-2 gewonnen, zeer belangrijke punten...
Dramatisch slechte wedstrijd met 2-0 verloren bij Blauw Geelquote:
Ja, vergeten erbij te zetten. Nivo moet ook nog tegen DETO.quote:Op maandag 10 april 2006 20:52 schreef Dos37 het volgende:
Moeten ze nog tegen Deto?
Als ik die club zie moet ik denken aan de AC dit seizoenquote:Op maandag 10 april 2006 20:53 schreef Corksterr het volgende:
Excelsior Maassluis (hoofdklasse A) bezet op dit moment een fraaie 9e positie.
Hee leuk! Hoe gaat het met Robert Visser, is ie nog geblesseerd?quote:Op maandag 10 april 2006 20:53 schreef Corksterr het volgende:
Excelsior Maassluis (hoofdklasse A) bezet op dit moment een fraaie 9e positie.
ja maar een leeggelopen team, een totaal ongemotiveerde trainer. Veel 'talenten' uit eigen jeugd die imho nooit het topniveau zullen halen. Er moet nodig wat veranderen bij hsc.quote:
Op z'n vroegst pas in de finale tegen de club van Bos81, Geldrop. Sowieso heeft ASWH een dikke kans nu, gezien de weinige overgebleven hoofdklassers.quote:Achtste finales
1. Roda Boys - SCZ 15 april
2. Engelen - Geldrop 11 april
3. Baronie - sv Triborgh 11 april
4. DESK - Oisterwijk 17 april
5. Dubbeldam - Kozakken Boys 15 april
6. AZVV - Terneuzen 15 april
7. RCD - Rijsoord 3-4
8. BSC - ASWH 0-3
Kwartfinales
9. Winnaar 1 - Winnaar 2
10. Winnaar 3 - Winnaar 4
11. Winnaar 5 - Winnaar 6