Wát een stuntquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:56 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag Nunspeet - NIVO-Sparta. 0-1
Nunspeet staat elf punten voor op de nummer 2. Konden vanmiddag kampioen worden tegen NIVO. 1500 man langs de lijn die teleurgesteld naar huis gingen.
Wat een raar seizoen maken we toch door.Maar wel geweldig.
De zondag topics zijn er wel (behalve van A), maar daar wordt minder vaak in gepost dan die van Zaterdag.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:48 schreef InnocentFR het volgende:
Degradatie voor Westlandia wordt dit. Voort eerst dat ik voor amateur vbal hier kijk, maar waarom zijn er wel Hoofdklasse amateurs topics voor de zaterdag en niet voor de zondag?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:18 schreef Dos37 het volgende:
DETO heeft iig verloren met 8-0![]()
het was feest bij ons
Klopt, als het goed is nu aan de gang...quote:Op zondag 16 april 2006 16:07 schreef methodmich het volgende:
Ja, wordt een kraker aanstaande zaterdag Sand. VVGZ - SSV '65 is het dan.
Verder een puike prestatie van het NIVO van tong! Doelpunt van Patrick Janse trouwens.
Ons derde speelt nu maandag én zaterdag tegen GPC 2 geloof ik Sandman.
Dat was zaterdag (in Nunspeet dan).quote:Op maandag 17 april 2006 14:50 schreef methodmich het volgende:
Vandaag NIVO - Nunspeet, tong?
Ja, maar ik dacht dat ze er twee keer tegen moesten. Verloren zag ik, da's balen.quote:Op maandag 17 april 2006 17:02 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat was zaterdag (in Nunspeet dan).
Vandaag is Nivo Sparta - csv Apeldoorn gespeeld.
Die zijn dan allang kampioen. Voor een paar kratten bier doen ze misschien de punten cadeau.quote:Op maandag 17 april 2006 20:52 schreef tong80 het volgende:
NIVO idd verloren het blijft dus spannend.Nunspeet krijgen we idd nog thuis.
Aan bier ligt het niet bij ons.quote:Op maandag 17 april 2006 21:26 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die zijn dan allang kampioen. Voor een paar kratten bier doen ze misschien de punten cadeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |