Zoiets?quote:CrazyDutchPunk 15 -2 Omdat hij kleding bij de C&A koopt.
Waxxer 15 +2 Omdat appel.
Wizarddragon 15 [b] +2 omdat hij hot is
quote:
delete jouw lijstje dan even aubquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:09 schreef TehRockstar het volgende:
Grrr, waarom is dit zo moeilijk.. Ik wacht wel tot meer mensen het gedingest hebben.
quote:Andyvie +2 omdat hij hot is.
Vlarp -2 omdat hij geel is.
CDP - 2 omdat hij C&A-kleertjes koopt
Ang3l 17
TheaterMaMa 17
Andyvie 17
vanitasvanitatumetomniava 15
Creno 15
Vlarp 15
Cairon 15
Ajuu 15
Waxxer 15
Markie-Mark 15
Xman 15
Cazman 15
Beaverhausen 15
AnGabhar 15
davidov 15
LuQas 15
DennisMoore 15
keizerpinguin 15
Fulco 15
error 15
petre86 15
tech 15
Doffy 15
Nuvole 15
XMN8R 15
Semisane 15
Parleur 15
Ryan_R 15
Prego 15
Timmah 15
Blubberzwijn 15
Manias 15
Weemz 15
Cybart 15
Wizarddragon 15
Jerruh 15
Wonderer 15
Sunjammer 15
Freek_mst 15
Great_Expecations 15
whistler0305 15
BB_Koning 15
Stuart.Alan.Jones 13
TheRockstar 13
Burner82 13
dreamsearcher 13
Remix 13
CrazyDutchPunk 13
Wat een gedoe. Kunnen we niet meteen overstappen op plus/minus 5 punten? Dat gaat wat sneller.quote:
1x stemmen per dag schatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef TehRockstar het volgende: bla bla bla
Da's de lol ervan juistquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:38 schreef TehRockstar het volgende:
Oh, penis. Maar dat is echt drie-kwartier zaterdag in.Waarom zet je dit topic dan ook om 23.58
Je moet het lijstje van Jerruh overnemenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:41 schreef LuQas het volgende:
lijstje
En nu moet ik dus wachten totdat Luqas de lijst van jerre heeft verwerkt voordat ik de lijst van Luqas kan verwerkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:42 schreef Ang3l het volgende:
Parleur: +2, for making me feel good
TehRockstar: -2 omdat ie net 2x op 1 dag heeft gestemd, STRAF!
Burner82: -2 omdat ie te veel komma's gebruikt
Ok dan ga ik 'm nu verwerkenquote:
bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:44 schreef LuQas het volgende:
Jammer dat SCH er niet meer tussenstaat, dat waren altijd leuke relletjes.![]()
Jaja je staat aan kopquote:
Nee. Alleen -20 omdat ie liegt over het hebben van een gespierd lijfquote:
ik ben zo sarcastisch egweest over datquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Alleen -20 omdat ie liegt over het hebben van een gespierd lijf
Lief, je weet toch wie het ZEGT!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben zo sarcastisch egweest over dat
Ik ben uitgegaan v/d Hquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bijvoorbeeldmaar ook dave, gellarboy etc, zijn toch mensen die mede het topic groot hebben gemaakt
. en
blikgroente
![]()
.
Blikgroente, dat was echt een nerdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bijvoorbeeldmaar ook dave, gellarboy etc, zijn toch mensen die mede het topic groot hebben gemaakt
. en
blikgroente
![]()
.
ach, je kunt niet alles hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:46 schreef Jerruh het volgende:
jij altijdsta jij nog in het lijstje!?
KIJK DIT BEDOEL IK NOUUUUU!.
Wooooooordgrapjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TRS op 1 punt..
Wie flikkert hem eruit?
Hij heeft z'n nickname aangepast, eigen schuldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jij altijdsta jij nog in het lijstje!?
KIJK DIT BEDOEL IK NOUUUUU!.
Ysklontje is dood.. dat is nu SAJ. Echt op de hoogte ben je niet heh?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
ach, je kunt niet alles hebben
maar ook doffy en ysklontje2000 verdienen punten![]()
Goed uitgangspunt, dat zijn toch de meest recente postersquote:
Nee.. 0 punten isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed uitgangspunt, dat zijn toch de meest recente posters
Maarreh.... wat als je nu op 0 komt te staan? Lig je er dan definitief uit of kan iemand je nog reanimeren met +2 punten?
Krijgen we dan achteraf ook een interview met degene die weggestemd is en zo?quote:
Neequote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijgen we dan achteraf ook een interview met degene die weggestemd is en zo?
Tot er nog maar er nog 1 persoon isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:03 schreef Waxxer het volgende:
hoe lang duurt dit?Ik heb nog wel een rijtje mensen die ik plusjes wil geven
ohw, ik dacht dat driftwood SAJ was gewordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:01 schreef Vlarp het volgende:
Ysklontje is dood.. dat is nu SAJ. Echt op de hoogte ben je niet heh?
Zal ik jou dan ook maar in de H flikkeren?
Je bent te lang niet geweest.. maar ik heb je in de H gezet.. just in casequote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
ohw, ik dacht dat driftwood SAJ was geworden
Als ik jou nu zie posten denk ik steeds: wat heb ik nog nodig wat heb ik nog nodig wat heb ik nog nodig wat heb ik nog nodig?!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee, ik ga vast veel punten scoren danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:08 schreef Vlarp het volgende:
Je bent te lang niet geweest.. maar ik heb je in de H gezet.. just in case
behoeften zul je altijd hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:08 schreef Waxxer het volgende:
Als ik jou nu zie posten denk ik steeds: wat heb ik nog nodig wat heb ik nog nodig wat heb ik nog nodig wat heb ik nog nodig?!
Maaaaaaaaaaarrrr dat is tijdelijk hoor.
Mwoa.. voorlopig zou ik je nog wel een plus gevenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zal straks vast een hoop minnetjes krijgen. ik bereid me er al vast op voor.
Doet er niet toequote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee, ik ga vast veel punten scoren dan
jij bent ook geen homo, dus hoort niet te winnenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:08 schreef Jerruh het volgende:
ik zal straks vast een hoop minnetjes krijgen. ik bereid me er al vast op voor.
Op z'n gay.nl profiel beweert ie van wel ...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
jij bent ook geen homo, dus hoort niet te winnen
Mjaaa maar vooral zakelijk hequote:
Ik ben voorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen Bloody Sunday doen? (ja Wax, geinspireerd op u2)
Dan mag iedere stemmer 1x 5 minpunten en 1x 5 pluspunten weggeven...zal het lijstje erg opschonen
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen Bloody Sunday doen? (ja Wax, geinspireerd op u2)
Dan mag iedere stemmer 1x 5 minpunten en 1x 5 pluspunten weggeven...zal het lijstje erg opschonen
Omdat je nu je ergernissen kan botvieren dmv punten?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:31 schreef Cairon het volgende:
ik snap dit topic eigenlijk niet
waarom is dit leuk?
en waarom zou ik mee willen doen? De mensen aan wie ik een hekel heb weten dat al lang. En ik weet ook al lang wie er een hekel aan mij heeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat je nu je ergernissen kan botvieren dmv punten?
Er straks iemand kan pochen dat ie heeft gewonnen?
Je "hoeft" niet mee te doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:34 schreef Cairon het volgende:
[..]
en waarom zou ik mee willen doen? De mensen aan wie ik een hekel heb weten dat al lang. En ik weet ook al lang wie er een hekel aan mij heeft.
Of is dit het topic waar Petre me uit gaat leggen waarom hij steeds in m'n gay.nl lijstje wil staan terwijl hij me toch -2 punten geeft?
En doe de moeite niet Peet, ik heb je net weer verwijderd, want waarom zou je bij iemand in de lijst willen staan die je omschrijft als "zeurderig, negatief en jalours" ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:34 schreef Cairon het volgende:
Of is dit het topic waar Petre me uit gaat leggen waarom hij steeds in m'n gay.nl lijstje wil staan terwijl hij me toch -2 punten geeft?
Dat weet ik al. Ik weet zelfs de mate waarin ze een hekel aan me hebben. So why bother. Gooi me dan maar meteen uit de lijst, want binnen nu en 48 sta ik toch op 0quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je "hoeft" niet mee te doen
Je kan ook alleen meekijken en observeren wie er allemaal een hekel aan je hebben
Nee..je blijft lekker staanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:39 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dat weet ik al. Ik weet zelfs de mate waarin ze een hekel aan me hebben. So why bother. Gooi me dan maar meteen uit de lijst, want binnen nu en 48 sta ik toch op 0
Ik reanimeer je morgen wel met 5 punten op de bloody sundayquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:41 schreef Cairon het volgende:
dan zeg ik direct wel zoiets als:
"Et tu Brute!?"
want melodrama is altijd goed in een homo-topic.
1x per dag jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
en dit mag dus iedere dag?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
en ik moet hier dus nu eerst aangeven dat ik ga stemmen, toch?
dus bij deze ik ga zo stemmen
of is dat dan weer niet nodig?
Remix, wel je beurt afwachten!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:18 schreef Remix het volgende:
lijstje
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
en ik moet hier dus nu eerst aangeven dat ik ga stemmen, toch?
dus bij deze ik ga zo stemmen
of is dat dan weer niet nodig?
quote:
ja meester cdpquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zou je je vorige lijstje even willen editen ivm verwarring?
Ach dr moet toch een iemand proberen het een beetje in goede banen te leidenquote:
Wellicht kan je d'r een helpende hand toestekenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Ja hallo, mama is al vanaf 17:13 aan het stemmen en tis nu al 17:22
Wel netjes de punten bij Carion er af halen he, die heeft er nu 7quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
... les pois de TheaterMaMa...
Zo duidelijk genoeg?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoe werkt het?
Je geeft aan dat je gaat stemmen door dat te posten in het topic. Dit om verwarring tegen te gaan wie er aan het stemmen is
Hierna ga je ditzelfde bericht editen en kopieer je het laatstgeposte lijstje boven je in dat bericht.
Boven dit lijstje vul je de 3 users in die je punten geeft incl motivatie.
Daarna verwerk je de gegeven punten in het lijstje en gebruik je bold om je wijzingen te verduidelijken.]En dan wacht je tot middernacht voordat je weer mag.
welneeeee...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's een sollicitatie naar +5 voor morgen ?![]()
Ja, kijk maar hoe je het precies uit wil laten komen. Ik begreep dat het in IDO de eerste keer van 29 december tot 10 januari geduurd heeft. Jullie krijgen nu een vergelijkbare periode.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:38 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* MOeten we het dan nu versnellen met 2x per dag stemmen?1x inde ochtend, 1x in de middag?
Ik bedoelde het ook niet als "Ja wat stom nu moeten we haske snel!!".quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, kijk maar hoe je het precies uit wil laten komen. Ik begreep dat het in IDO de eerste keer van 29 december tot 10 januari geduurd heeft. Jullie krijgen nu een vergelijkbare periode.
Mocht het niet uitkomen, dan kun je drie dagen voor het einde misschien met een finaleronde komen ofzo. Dat laat ik over aan jullie creativiteit.
Cairo = Kugari ken... mutsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:13 schreef xman het volgende:
++ XMN8R voor alle leuke meets en z'n leuke persoonlijkheid.
-- Burner82 en Cairon ken ik niet.
Jij was toch echt de eerste die zo hard naar beneden kelderde hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:48 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, maar jullie zijn kut en ik niet, dat is het verschil.
gewoon bloody sunday?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:51 schreef Jerruh het volgende:
idee om als we niet op tijd klaar zijn, we het gewoon in het topic zelf verderzetten, aangezien er dan niet meer oveel mensen over zijn...
en nog idee: iedereen die twee jokers van 3 punten krijgt om eventueel tussendoor aan iemand toe te kennen om m te reanimeren, soort van vriendendienst?
je moet wel even de bijgewerkte lijst erin plakken Timmahquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:35 schreef Timmah het volgende:
Beaverhausen +2 , vanwege zn leuke persoonlijkheid, vooral op MSN en omstreken.
Cairon - 2 , plaatselijke depressie, althans dat komt zo over.
TehRockstar -2, Te veel, te vaak, te rellerig.
Donequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je moet wel even de bijgewerkte lijst erin plakken Timmah
Maar je komt wel steeds terugquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:32 schreef Cairon het volgende:
oh god als dit in het hoofdtopic komt te staan moeten we daar de debiliteit van dit gebeuren ondergaan. Nee dank je.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je komt wel steeds terug
(i.p.v. dat je nu geil aan 't bowlen bent)
Ja helaas, dat kan dus nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Oh, hum, wel, ik geef louter positieve punten
Stroekie++; Positieve insteek
Wonderer++; alsook een positieve insteek
DennisMoore++; om toch
Sorry ik heb er compleet over heen gelezenquote:
Zal ik maar weer een flesje Wit druivensap aanrijken dan, ter compensatiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sorry ik heb er compleet over heen gelezen
Ben ik lief, krijg ik straf....![]()
* vanitasvanitatumetomniava slaat dat niet afquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zal ik maar weer een flesje Wit druivensap aanrijken dan, ter compensatie![]()
![]()
Edit je je lijst nog even dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
* vanitasvanitatumetomniava] slaat dat niet af [afbeelding
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:44 schreef Parleur het volgende:
Ang3l: +2 omdat dat én moest van hem
Okay.. ik neem het terug... Ang3l is niet leuk! Maar de andere twee redenen blijven onverminderd van kracht.quote:
Nou................quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:15 schreef Vlarp het volgende:
De stemmen van vanitas vervallen aangezien er niet volgens de regels is gestemd...
Hij heeft niet Burners lijstje gebruikt geloof ik, er klopt wel meer niet...quote:Op zondag 15 januari 2006 00:29 schreef Vlarp het volgende:
Nu staat dreamsearcher nog steeds op 12Moet 11 zijn!
ja precies....quote:Op zondag 15 januari 2006 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
Stomme vraag, maar toch:
Je mag zeker niet die 5 - puntjes verdelen over verschillende mensen he?.
Want ik zou niet weten wie ik vervelend genoeg vind om 5 punten te geven.
Dat gebitch en venijn gaat nu juist naar boven komen door deze rondequote:Op zondag 15 januari 2006 00:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja precies....
misschien had deze ronde later moeten komen, als het venijn en gebitch naar boven kwam
Ja maar deze staat toch ook gewoon in ONZ dus hoef je de argumentatie toch niet al te zwaar op te nemenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja precies....
misschien had deze ronde later moeten komen, als het venijn en gebitch naar boven kwam
bij bartje meende ik hetquote:Op zondag 15 januari 2006 00:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar deze staat toch ook gewoon in ONZ dus hoef je de argumentatie toch niet al te zwaar op te nemen![]()
![]()
Maar toch gaat dat gebeuren. De een kan beter tegen kritiek dan de ander. En niemand vind het leuk om - punten te krijgen. Hence, gebitch en venijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar deze staat toch ook gewoon in ONZ dus hoef je de argumentatie toch niet al te zwaar op te nemen![]()
![]()
dus Vlarp kan binnenkort de H weer kleiner maken omdat er een aantal gekwetste zielen niet meer komen posten hier ?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar toch gaat dat gebeuren. De een kan beter tegen kritiek dan de ander. En niemand vind het leuk om - punten te krijgen. Hence, gebitch en venijn.
[bitchmode] En bij mij niet?!quote:
Dat misschien nou ook weer niet. Maar zeg nooit nooit. Stranger things have happened.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus Vlarp kan binnenkort de H weer kleiner maken omdat er een aantal gekwetste zielen niet meer komen posten hier ?
Dat moeten ze dan maar uitvechten op de volgende meet op 4 maart 2006quote:Op zondag 15 januari 2006 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
Ik denk niet dat iemand snel problemen zal hebben met positieve argumentatie. Het gaat nu voornamelijk over de negatieve argumenten.
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat moeten ze dan maar uitvechten op de volgende meet op 4 maart 2006![]()
bij jou ook, maar bij bart zit er wel beetje een irl emotie aanquote:Op zondag 15 januari 2006 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[bitchmode] En bij mij niet?!. [/bitchmode]
.
Ik denk niet dat iemand snel problemen zal hebben met positieve argumentatie. Het gaat nu voornamelijk over de negatieve argumenten.
Het is logisch dat nu er 5 punten worden uitgedeeld, de positieve argumenten over het algemeen een zwaardere emotionele lading zullen hebben dan de negatieve. Je gaat toch meer denken wie je die 5 punten gunt en wie niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bij jou ook, maar bij bart zit er wel beetje een irl emotie aan.
quote:en jij bent gewoon tof en chique.
(sjiek.)
jao, raaaam hendiiig sjieeeek!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is logisch dat nu er 5 punten worden uitgedeeld, de positieve argumenten over het algemeen een zwaardere emotionele lading zullen hebben dan de negatieve. Je gaat toch meer denken wie je die 5 punten gunt en wie niet.
[..].
.
sjiek?.
dat geld voor de meeste van onsquote:Op zondag 15 januari 2006 01:13 schreef Andyvie het volgende:
ik heb wel een idee wie ik +5 wil geven. Maar ik heb gewoon geen hekel aan mensen om een -5 te geven. -2 vond ik ook al moeilijk namelijk. Ik heb niet snel een hekel aan mensen, dan moeten ze het enorm bij me verbruid hebben en zo
Kies anders wat aangeschoten wild onderaan het lijstje en help 'm uit z'n lijden.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:48 schreef beaverhausen het volgende:
Ik ga er nog even over denken voordat ik mijn lijstje ga posten.
Weet genoeg mensen die ik + punten wil geven, maar - puntjes geen idee....
Dat vind ik ook zoiets..quote:Op zondag 15 januari 2006 01:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kies anders wat aangeschoten wild onderaan het lijstje en help 'm uit z'n lijden..
nou ik weet het anders wel, maar ik wacht nog even voor een strategische zetquote:Op zondag 15 januari 2006 19:01 schreef Waxxer het volgende:
Poeh, wie moet ik straks minpunten geven?
Heb ik met iemand "gedoe" gehad, dat ik alweer ben vergeten maar dat die ander, of anderen in het algemeen, zich nog herinneren als de dag van gisteren?
Naja, heb nog ruim de tijd om er over na te denken
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:34 schreef wizarddragon het volgende:
Ang3l +5, hij is gewoon een verlegen stoute geilerd
kan ik alvast dan een paukenmuziekje opzetten om de spanning wat te verhogen ?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo direct mijn stemming
minder zuipen waxxer, sommige mensen hebben liever een nuchter (spontaan en open) persoon !quote:Op zondag 15 januari 2006 22:50 schreef Waxxer het volgende:
Heb ik Theatermama voor trut uitgemaakt?
Daar kan ik me niets van heugen
Naja
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een blunder, wat een blunder
schaam
schaam
SCHAAM
Waxxer, kan ik dit ooit goed maken
de - punten waren voor Vlarp bedoeld
[HOMO] #1551 dit is 1337!! Met een zoen van Des
zoals je ziet wordt mama ook een dagje ouder
ik hoop/denk niet dat CDP het erg vind als ik mijn fout herstel, vergissing corrigeer
arme waxxer, die voelde zich al helemaal schuldig, morgen krijgt ie als troost van mij 2 pluspunten !!!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een blunder, wat een blunder
schaam
schaam
SCHAAM
Waxxer, kan ik dit ooit goed maken
de - punten waren voor Vlarp bedoeld
[HOMO] #1551 dit is 1337!! Met een zoen van Des
zoals je ziet wordt mama ook een dagje ouder
ik hoop/denk niet dat CDP het erg vind als ik mijn fout herstel, vergissing corrigeer
Is dat nu je dank die jij krijgt dat je vanochtend voor dag en dauw hier alles nog eens hebt nagerekend en gecorrigeerd hebt. Daar laat de organisator van dit tournament je toch lelijk vallenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:13 schreef XMN8R het volgende:
En aanpassen na posten was niet toegestaan, toch? nee toch?
Dat bedoel ikquote:Op maandag 16 januari 2006 00:16 schreef Stroekie het volgende:
Is dat nu je dank die jij krijgt dat je vanochtend voor dag en dauw hier alles nog eens hebt nagerekend en gecorrigeerd hebt. Daar laat de organisator van dit tournament je toch lelijk vallen![]()
Cdp begon te editten na bedreigingen van Ang3lquote:Op maandag 16 januari 2006 00:17 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
... maar nu snap ik er niks meer vankunnen ang3l en mama even overleggen aub.
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Cdp begon te editten na bedreigingen van Ang3l
was je het er niet mee eens/quote:Op maandag 16 januari 2006 01:07 schreef wizarddragon het volgende:
edit
quote:Op maandag 16 januari 2006 01:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Verwerken.. jouw score was er nog niet bij verwerkt he.
Ik ben er nog even mee bezigquote:Op maandag 16 januari 2006 10:58 schreef LuQas het volgende:
Hoe gaan we dit eigenlijk tot aan 1 februari doen? De hoogste 10 mensen in een poll ofzo?
elke dag is het 1x 2 en 2x -2 en soms, als het wordt aangegeven, is er een bloody sunday waarbij 1x-5 en 1x5 wordt gegevenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:55 schreef keizerpinguin het volgende:
uhm.... snap het even niet meer eerst moeten we -2 en +2 doen toen 5+ en -5 en nu weer -2 of heb ik het verkeerd begrepen?
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:55 schreef LuQas het volgende:
-2 Waxxer en -2 XMN8R omdat ik ze eigenlijk nog helemaal niet ken en ik het leuker vind als ANG3L bovenaan staat.
Heel HEEL eventjes heb ik boven je gestaanquote:Op maandag 16 januari 2006 18:18 schreef Waxxer het volgende:
Word ik opgetakeld om me hoog genoeg te krijgen voor de vrije val??![]()
Jajajaja straks is iedereen uitgewaxxerd en sta jij bovenaanquote:Op maandag 16 januari 2006 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel HEEL eventjes heb ik boven je gestaanheel eventjes maar hoor. Nu ben jij weer m'n held
Mja maar ik heb nog maar één reactie gekregenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Juist erg sim. Je oude citroen is een punt van herkenning
Ja, je campagne is erg strategisch
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:48 schreef creno het volgende:
even een overzichtje, wie hebben ons inmiddels verlaten:tehrockstar just-dennis DennisMoore cairon whistler
LET OP DIT IS PAS WOENSDAG!quote:Wicked Wednesday:
Vanaf Woensdag 18 januari 00.00 tot donderdag 19 januari 00.00 is het Wicked Wednesday.
Dit betekent dat je de volgende punten mag weggeven:
1x 3 pluspunten (+ + +)
1x 2 pluspunten (+ +)
1x 4 minpunten (- - - -)
Ook moet je 2 nominaties uitbrengen op personen in de lijst die je die dag nog GEEN punten hebt gegeven.
Diegene die om 00.00 de meeste nominaties heeft zal alsnog het spel verlaten.
Op donderdag mag je weer gewoon 1x 2 pluspunten en 2x 2 minpunten uitdelen
zeg sufkut, dan moet je beter kijken.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:30 schreef LuQas het volgende:
error - 5 - Omdat ik hem nooit meer in dit topic heb gezien
sowwyquote:Op maandag 16 januari 2006 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Zou je misschien even alleen de zin willen quoten?
Als je hele lijstjes quoot levert dat verwarring op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |