nou ik weet het anders wel, maar ik wacht nog even voor een strategische zetquote:Op zondag 15 januari 2006 19:01 schreef Waxxer het volgende:
Poeh, wie moet ik straks minpunten geven?
Heb ik met iemand "gedoe" gehad, dat ik alweer ben vergeten maar dat die ander, of anderen in het algemeen, zich nog herinneren als de dag van gisteren?
Naja, heb nog ruim de tijd om er over na te denken
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:34 schreef wizarddragon het volgende:
Ang3l +5, hij is gewoon een verlegen stoute geilerd
kan ik alvast dan een paukenmuziekje opzetten om de spanning wat te verhogen ?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo direct mijn stemming
minder zuipen waxxer, sommige mensen hebben liever een nuchter (spontaan en open) persoon !quote:Op zondag 15 januari 2006 22:50 schreef Waxxer het volgende:
Heb ik Theatermama voor trut uitgemaakt?
Daar kan ik me niets van heugen
Naja
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een blunder, wat een blunder
schaam
schaam
SCHAAM
Waxxer, kan ik dit ooit goed maken
de - punten waren voor Vlarp bedoeld
[HOMO] #1551 dit is 1337!! Met een zoen van Des
zoals je ziet wordt mama ook een dagje ouder
ik hoop/denk niet dat CDP het erg vind als ik mijn fout herstel, vergissing corrigeer
arme waxxer, die voelde zich al helemaal schuldig, morgen krijgt ie als troost van mij 2 pluspunten !!!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een blunder, wat een blunder
schaam
schaam
SCHAAM
Waxxer, kan ik dit ooit goed maken
de - punten waren voor Vlarp bedoeld
[HOMO] #1551 dit is 1337!! Met een zoen van Des
zoals je ziet wordt mama ook een dagje ouder
ik hoop/denk niet dat CDP het erg vind als ik mijn fout herstel, vergissing corrigeer
Is dat nu je dank die jij krijgt dat je vanochtend voor dag en dauw hier alles nog eens hebt nagerekend en gecorrigeerd hebt. Daar laat de organisator van dit tournament je toch lelijk vallenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:13 schreef XMN8R het volgende:
En aanpassen na posten was niet toegestaan, toch? nee toch?
Dat bedoel ikquote:Op maandag 16 januari 2006 00:16 schreef Stroekie het volgende:
Is dat nu je dank die jij krijgt dat je vanochtend voor dag en dauw hier alles nog eens hebt nagerekend en gecorrigeerd hebt. Daar laat de organisator van dit tournament je toch lelijk vallen![]()
Cdp begon te editten na bedreigingen van Ang3lquote:Op maandag 16 januari 2006 00:17 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
... maar nu snap ik er niks meer vankunnen ang3l en mama even overleggen aub.
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Cdp begon te editten na bedreigingen van Ang3l
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |