videootje?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:08 schreef Sunjammer het volgende:
Finkers heb ik op DVD, Bral is kut, Jack boeit me niet, en Talpa al helemaal niet
Ik ga toch eens kijken of Jack nu wel een leuk programma heeft...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:08 schreef Sunjammer het volgende:
Finkers heb ik op DVD, Bral is kut, Jack boeit me niet, en Talpa al helemaal niet
ja en nou moet ik kiezen, naar hem toe gaan terwijl we misschien niet op stap gaan en ik heb er eigenlijk een ander feest voor afgezegdquote:
Beetje. Beter dan gisteren gelukkigquote:
Uh, omdat jij degene bent die een beslissing heeft om te nemen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja en nou moet ik kiezen, naar hem toe gaan terwijl we misschien niet op stap gaan en ik heb er eigenlijk een ander feest voor afgezegd
tuurlijk kunnen we dan een spelletje doen, of een film kijken, maar dat kan hij met Tim ook
waarom moet ik nou weer de beslissing nemen
Met wie tortel ik dan vandaag?quote:
nou dan hoop ik maar dat je niet boos bent en ik toch kies om niet naar jou te komenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, omdat jij degene bent die een beslissing heeft om te nemen?
Ik heb geen beslissing te nemen. Ik ga op stap als ik me beter voel vanavond en ik ga niet als ik me vanavond kut voel. Heel simpel. Meestal komt koorts later opzetten dus ik kan nu wel zeggen "ik ga" maar als ik me dan om 22:00 hondsberoerd voel heb ik 't gedaan!![]()
Dan moet je eens Media Player Classic proberen (4,5 MB). In combinatie met Real Alternative (14 MB).quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooowww oke....
Ik snap het, zowaar...
Trouwens, qua die Apple-player, ik wilde gewoon QuickTime (zo heet dat toch?) downloaden, of de Quick-viewer ofzo, maar je moet dan meteen die hele speler downloaden... Ook al zoiets. Nu heb ik dus die hele QT-player én de Mediaplayer én de Realplayer op mijn computer staan.
Kan dat anders?
Nee want die heeft afgezegd onder het mom van "Het is beter voor jou als w eniet gaan stappen dan kan ik lekker naar een ander feestje"quote:
Je weet gewoon dat dit de 1e x vrijgezel in de Red & Blue wordt en dat ik waarschijnlijk met een heel kwarter aan SOA's morgen wakker wordt!quote:
Wat is MaMa een trut dan!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want die heeft afgezegd onder het mom van "Het is beter voor jou als w eniet gaan stappen dan kan ik lekker naar een ander feestje"
(mam, ik plaag je maar)
Sneeel sneeel, morgen allemaal -5 op Mama!quote:
Have funquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
IK HEB EEN KAARTJE VOOR VANAVOND BIJ IDOLS
Ik ben richting Studio 22
Ik hoop dat Serge je eens flink in je reet neuktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lucky youquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vee plezier, geef Serge een kusje!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TRS ik heb je nog geprobeert te redden in de poll, maar ik vrees dat het niet mocht batenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:49 schreef TehRockstar het volgende:
Brrr, Serge, wat een potvis van een mannetje.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
TRS ik heb je nog geprobeert te redden in de poll, maar ik vrees dat het niet mocht baten
Was je dat al van plan, of kwam dat door al die foto's van Billy afgelopen nacht ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:53 schreef BB_Koning het volgende:
BB has arrived
Ik heb vanmiddag een boekenkast in elkaar gezet, mn vader keek trots naar zn mannelijke zoon![]()
Dan kun je Blub ook wel helpen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:53 schreef BB_Koning het volgende:
BB has arrived
Ik heb vanmiddag een boekenkast in elkaar gezet, mn vader keek trots naar zn mannelijke zoon![]()
Zou toch ook wel te gemakkelijk zijn om TRS als eerste eruit te gooienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jij geeft gewoon mercy-points in ruil voor wederdiensten!!!!
mijn kast is alweer gefixedquote:
Wie is Billyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Was je dat al van plan, of kwam dat door al die foto's van Billy afgelopen nacht ?
Oh my... are you a manly-man?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:53 schreef BB_Koning het volgende:
BB has arrived
Valt het om, dan weet je me te vinden, ik zal hier zijn, hier in de [homo] topicquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mijn kast is alweer gefixednu valt ie hopelijk niet meer om
Hay Angelquote:
Dacht dat jij daar niet van hield?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hay Angel(ja, nog steeds
, ik ben namelijk nog steeds een beetje ondersteboven
).
Ik ben zeer mannelijk, Schwarzenegger kan een puntje aan me zuigen, Shayan Munshi kan heel wat anders van me zuigen![]()
Actief niet, maar inderdaad, passief doet me ook weinigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dacht dat jij daar niet van hield?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hay Angel(ja, nog steeds
, ik ben namelijk nog steeds een beetje ondersteboven
).
Ik ben zeer mannelijk, Schwarzenegger kan een puntje aan me zuigen, Shayan Munshi ANG3L kan heel wat anders van me zuigen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |