bij bartje meende ik hetquote:Op zondag 15 januari 2006 00:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar deze staat toch ook gewoon in ONZ dus hoef je de argumentatie toch niet al te zwaar op te nemen![]()
![]()
Maar toch gaat dat gebeuren. De een kan beter tegen kritiek dan de ander. En niemand vind het leuk om - punten te krijgen. Hence, gebitch en venijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar deze staat toch ook gewoon in ONZ dus hoef je de argumentatie toch niet al te zwaar op te nemen![]()
![]()
dus Vlarp kan binnenkort de H weer kleiner maken omdat er een aantal gekwetste zielen niet meer komen posten hier ?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar toch gaat dat gebeuren. De een kan beter tegen kritiek dan de ander. En niemand vind het leuk om - punten te krijgen. Hence, gebitch en venijn.
[bitchmode] En bij mij niet?!quote:
Dat misschien nou ook weer niet. Maar zeg nooit nooit. Stranger things have happened.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus Vlarp kan binnenkort de H weer kleiner maken omdat er een aantal gekwetste zielen niet meer komen posten hier ?
Dat moeten ze dan maar uitvechten op de volgende meet op 4 maart 2006quote:Op zondag 15 januari 2006 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
Ik denk niet dat iemand snel problemen zal hebben met positieve argumentatie. Het gaat nu voornamelijk over de negatieve argumenten.
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat moeten ze dan maar uitvechten op de volgende meet op 4 maart 2006![]()
bij jou ook, maar bij bart zit er wel beetje een irl emotie aanquote:Op zondag 15 januari 2006 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[bitchmode] En bij mij niet?!. [/bitchmode]
.
Ik denk niet dat iemand snel problemen zal hebben met positieve argumentatie. Het gaat nu voornamelijk over de negatieve argumenten.
Het is logisch dat nu er 5 punten worden uitgedeeld, de positieve argumenten over het algemeen een zwaardere emotionele lading zullen hebben dan de negatieve. Je gaat toch meer denken wie je die 5 punten gunt en wie niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bij jou ook, maar bij bart zit er wel beetje een irl emotie aan.
quote:en jij bent gewoon tof en chique.
(sjiek.)
jao, raaaam hendiiig sjieeeek!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is logisch dat nu er 5 punten worden uitgedeeld, de positieve argumenten over het algemeen een zwaardere emotionele lading zullen hebben dan de negatieve. Je gaat toch meer denken wie je die 5 punten gunt en wie niet.
[..].
.
sjiek?.
dat geld voor de meeste van onsquote:Op zondag 15 januari 2006 01:13 schreef Andyvie het volgende:
ik heb wel een idee wie ik +5 wil geven. Maar ik heb gewoon geen hekel aan mensen om een -5 te geven. -2 vond ik ook al moeilijk namelijk. Ik heb niet snel een hekel aan mensen, dan moeten ze het enorm bij me verbruid hebben en zo
Kies anders wat aangeschoten wild onderaan het lijstje en help 'm uit z'n lijden.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:48 schreef beaverhausen het volgende:
Ik ga er nog even over denken voordat ik mijn lijstje ga posten.
Weet genoeg mensen die ik + punten wil geven, maar - puntjes geen idee....
Dat vind ik ook zoiets..quote:Op zondag 15 januari 2006 01:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kies anders wat aangeschoten wild onderaan het lijstje en help 'm uit z'n lijden..
De lijst hoort er na GE (de laatste tot nu toe) dus zo uit te zien (genoemde wijzigingen zijn vetgedrukt):
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |