Ik ben voorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen Bloody Sunday doen? (ja Wax, geinspireerd op u2)
Dan mag iedere stemmer 1x 5 minpunten en 1x 5 pluspunten weggeven...zal het lijstje erg opschonen
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen Bloody Sunday doen? (ja Wax, geinspireerd op u2)
Dan mag iedere stemmer 1x 5 minpunten en 1x 5 pluspunten weggeven...zal het lijstje erg opschonen
Omdat je nu je ergernissen kan botvieren dmv punten?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:31 schreef Cairon het volgende:
ik snap dit topic eigenlijk niet
waarom is dit leuk?
en waarom zou ik mee willen doen? De mensen aan wie ik een hekel heb weten dat al lang. En ik weet ook al lang wie er een hekel aan mij heeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat je nu je ergernissen kan botvieren dmv punten?
Er straks iemand kan pochen dat ie heeft gewonnen?
Je "hoeft" niet mee te doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:34 schreef Cairon het volgende:
[..]
en waarom zou ik mee willen doen? De mensen aan wie ik een hekel heb weten dat al lang. En ik weet ook al lang wie er een hekel aan mij heeft.
Of is dit het topic waar Petre me uit gaat leggen waarom hij steeds in m'n gay.nl lijstje wil staan terwijl hij me toch -2 punten geeft?
En doe de moeite niet Peet, ik heb je net weer verwijderd, want waarom zou je bij iemand in de lijst willen staan die je omschrijft als "zeurderig, negatief en jalours" ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:34 schreef Cairon het volgende:
Of is dit het topic waar Petre me uit gaat leggen waarom hij steeds in m'n gay.nl lijstje wil staan terwijl hij me toch -2 punten geeft?
Dat weet ik al. Ik weet zelfs de mate waarin ze een hekel aan me hebben. So why bother. Gooi me dan maar meteen uit de lijst, want binnen nu en 48 sta ik toch op 0quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je "hoeft" niet mee te doen
Je kan ook alleen meekijken en observeren wie er allemaal een hekel aan je hebben
Nee..je blijft lekker staanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:39 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dat weet ik al. Ik weet zelfs de mate waarin ze een hekel aan me hebben. So why bother. Gooi me dan maar meteen uit de lijst, want binnen nu en 48 sta ik toch op 0
Ik reanimeer je morgen wel met 5 punten op de bloody sundayquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:41 schreef Cairon het volgende:
dan zeg ik direct wel zoiets als:
"Et tu Brute!?"
want melodrama is altijd goed in een homo-topic.
1x per dag jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
en dit mag dus iedere dag?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
en ik moet hier dus nu eerst aangeven dat ik ga stemmen, toch?
dus bij deze ik ga zo stemmen
of is dat dan weer niet nodig?
Remix, wel je beurt afwachten!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:18 schreef Remix het volgende:
lijstje
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
en ik moet hier dus nu eerst aangeven dat ik ga stemmen, toch?
dus bij deze ik ga zo stemmen
of is dat dan weer niet nodig?
quote:
ja meester cdpquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zou je je vorige lijstje even willen editen ivm verwarring?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |