Wooooooordgrapjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TRS op 1 punt..
Wie flikkert hem eruit?
Hij heeft z'n nickname aangepast, eigen schuldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jij altijdsta jij nog in het lijstje!?
KIJK DIT BEDOEL IK NOUUUUU!.
Ysklontje is dood.. dat is nu SAJ. Echt op de hoogte ben je niet heh?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
ach, je kunt niet alles hebben
maar ook doffy en ysklontje2000 verdienen punten![]()
Goed uitgangspunt, dat zijn toch de meest recente postersquote:
Nee.. 0 punten isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed uitgangspunt, dat zijn toch de meest recente posters
Maarreh.... wat als je nu op 0 komt te staan? Lig je er dan definitief uit of kan iemand je nog reanimeren met +2 punten?
Krijgen we dan achteraf ook een interview met degene die weggestemd is en zo?quote:
Neequote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijgen we dan achteraf ook een interview met degene die weggestemd is en zo?
Tot er nog maar er nog 1 persoon isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:03 schreef Waxxer het volgende:
hoe lang duurt dit?Ik heb nog wel een rijtje mensen die ik plusjes wil geven
ohw, ik dacht dat driftwood SAJ was gewordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:01 schreef Vlarp het volgende:
Ysklontje is dood.. dat is nu SAJ. Echt op de hoogte ben je niet heh?
Zal ik jou dan ook maar in de H flikkeren?
Je bent te lang niet geweest.. maar ik heb je in de H gezet.. just in casequote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
ohw, ik dacht dat driftwood SAJ was geworden
Als ik jou nu zie posten denk ik steeds: wat heb ik nog nodig wat heb ik nog nodig wat heb ik nog nodig wat heb ik nog nodig?!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee, ik ga vast veel punten scoren danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:08 schreef Vlarp het volgende:
Je bent te lang niet geweest.. maar ik heb je in de H gezet.. just in case
behoeften zul je altijd hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:08 schreef Waxxer het volgende:
Als ik jou nu zie posten denk ik steeds: wat heb ik nog nodig wat heb ik nog nodig wat heb ik nog nodig wat heb ik nog nodig?!
Maaaaaaaaaaarrrr dat is tijdelijk hoor.
Mwoa.. voorlopig zou ik je nog wel een plus gevenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zal straks vast een hoop minnetjes krijgen. ik bereid me er al vast op voor.
Doet er niet toequote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee, ik ga vast veel punten scoren dan
jij bent ook geen homo, dus hoort niet te winnenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:08 schreef Jerruh het volgende:
ik zal straks vast een hoop minnetjes krijgen. ik bereid me er al vast op voor.
Op z'n gay.nl profiel beweert ie van wel ...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
jij bent ook geen homo, dus hoort niet te winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |