Ach dr moet toch een iemand proberen het een beetje in goede banen te leidenquote:
Wellicht kan je d'r een helpende hand toestekenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Ja hallo, mama is al vanaf 17:13 aan het stemmen en tis nu al 17:22
Wel netjes de punten bij Carion er af halen he, die heeft er nu 7quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
... les pois de TheaterMaMa...
Zo duidelijk genoeg?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoe werkt het?
Je geeft aan dat je gaat stemmen door dat te posten in het topic. Dit om verwarring tegen te gaan wie er aan het stemmen is
Hierna ga je ditzelfde bericht editen en kopieer je het laatstgeposte lijstje boven je in dat bericht.
Boven dit lijstje vul je de 3 users in die je punten geeft incl motivatie.
Daarna verwerk je de gegeven punten in het lijstje en gebruik je bold om je wijzingen te verduidelijken.]En dan wacht je tot middernacht voordat je weer mag.
welneeeee...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's een sollicitatie naar +5 voor morgen ?![]()
Ja, kijk maar hoe je het precies uit wil laten komen. Ik begreep dat het in IDO de eerste keer van 29 december tot 10 januari geduurd heeft. Jullie krijgen nu een vergelijkbare periode.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:38 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* MOeten we het dan nu versnellen met 2x per dag stemmen?1x inde ochtend, 1x in de middag?
Ik bedoelde het ook niet als "Ja wat stom nu moeten we haske snel!!".quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, kijk maar hoe je het precies uit wil laten komen. Ik begreep dat het in IDO de eerste keer van 29 december tot 10 januari geduurd heeft. Jullie krijgen nu een vergelijkbare periode.
Mocht het niet uitkomen, dan kun je drie dagen voor het einde misschien met een finaleronde komen ofzo. Dat laat ik over aan jullie creativiteit.
Cairo = Kugari ken... mutsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:13 schreef xman het volgende:
++ XMN8R voor alle leuke meets en z'n leuke persoonlijkheid.
-- Burner82 en Cairon ken ik niet.
Jij was toch echt de eerste die zo hard naar beneden kelderde hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:48 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, maar jullie zijn kut en ik niet, dat is het verschil.
gewoon bloody sunday?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:51 schreef Jerruh het volgende:
idee om als we niet op tijd klaar zijn, we het gewoon in het topic zelf verderzetten, aangezien er dan niet meer oveel mensen over zijn...
en nog idee: iedereen die twee jokers van 3 punten krijgt om eventueel tussendoor aan iemand toe te kennen om m te reanimeren, soort van vriendendienst?
je moet wel even de bijgewerkte lijst erin plakken Timmahquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:35 schreef Timmah het volgende:
Beaverhausen +2 , vanwege zn leuke persoonlijkheid, vooral op MSN en omstreken.
Cairon - 2 , plaatselijke depressie, althans dat komt zo over.
TehRockstar -2, Te veel, te vaak, te rellerig.
Donequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je moet wel even de bijgewerkte lijst erin plakken Timmah
Maar je komt wel steeds terugquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:32 schreef Cairon het volgende:
oh god als dit in het hoofdtopic komt te staan moeten we daar de debiliteit van dit gebeuren ondergaan. Nee dank je.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je komt wel steeds terug
(i.p.v. dat je nu geil aan 't bowlen bent)
Ja helaas, dat kan dus nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Oh, hum, wel, ik geef louter positieve punten
Stroekie++; Positieve insteek
Wonderer++; alsook een positieve insteek
DennisMoore++; om toch
Sorry ik heb er compleet over heen gelezenquote:
Zal ik maar weer een flesje Wit druivensap aanrijken dan, ter compensatiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sorry ik heb er compleet over heen gelezen
Ben ik lief, krijg ik straf....![]()
* vanitasvanitatumetomniava slaat dat niet afquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zal ik maar weer een flesje Wit druivensap aanrijken dan, ter compensatie![]()
![]()
Edit je je lijst nog even dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
* vanitasvanitatumetomniava] slaat dat niet af [afbeelding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |