zegt de gek in dwangbuis in zijn isoleercel..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:00 schreef Cairon het volgende:
ik heb altijd gelijk
Met prachtige muziek van Dulce puntesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:07 schreef BB_Koning het volgende:
Primal Fear gaat over een gek, goede filmIs nu op tv
![]()
Na 4 keer heb je het wel zo'n beetje gehad.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:07 schreef BB_Koning het volgende:
Primal Fear gaat over een gek, goede filmIs nu op tv
![]()
Ja, na een paar dagen wordt het lekker zacht in plaats van stoppelig.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:07 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
Zal ik 'm nog langer laten staan?
Dit is van 1,5 dag
Oh my god, like , it's like so gay to know stuff about the music....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Met prachtige muziek van Dulce puntes![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, na een paar dagen wordt het lekker zacht in plaats van stoppelig.
Ja tot aan meet gewoon helemaal niet meer scherenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:07 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
Zal ik 'm nog langer laten staan?
Dit is van 1,5 dag
Als je van zulke films houdt, dan raad ik aan: Dot The Iquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Na 4 keer heb je het wel zo'n beetje gehad.
en jij ziet ook alleen maar overal de slechte dingen inquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:13 schreef TehRockstar het volgende:
Ik las geilig.
voor familiebanden dan toch 1 pluspunt voor jequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:14 schreef BB_Koning het volgende:
Nu tv kijken met mn zus, ze heeft me net nog een preek gegeven met de boodschap dat ik een slecht kind ben, maar ach, 't is mn zus, he
Doei![]()
Dat hoop ik voor je.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Komt door de camera in m'n telefoon..
-10 voorspelbaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:13 schreef TehRockstar het volgende:
Ik las geilig.
Doet jij eens lief met een broodrooster in bad gaan.quote:
fohn komt eerder in aanmerkingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doet jij eens lief met een broodrooster in bad gaan..
Doet jij eens lief met je moeder in bed gaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doet jij eens lief met een broodrooster in bad gaan..
Ik wilde eerst ladyshave zeggen.quote:
Wat is het lekker rustig op MSN zo zonder jequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Doet jij eens lief met je moeder in bed gaan..
Dat zoiets in jouw familie normaal is wil nog niet zeggen dat dat overal zo is.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Doet jij eens lief met je moeder in bed gaan..
Nou, vreselijk zeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat is het lekker rustig op MSN zo zonder je
Mama/papa/oma/broer. Wat hij/zij/het wilt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat zoiets in jouw familie normaal is wil nog niet zeggen dat dat overal zo is.
Zeg je nou mama of oma?
zeiknichtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:26 schreef Cairon het volgende:
-21 cybart - omdat hij niet boven mij mag eindigen.
-51 Wizarddragon - ondat Peet de boel beduvelt door hem punten te geven.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Speciaal voor G_E (niet verkleind)
[afbeelding]
[afbeelding]
2e deel van vorig topic stond er vol meequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:30 schreef Weemz het volgende:
Punten? Heb ik wat gemist?
Billyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
[[url=http://members.lycos.nl/expectations/overige/Thumb_Boeken.jpg]afbeelding][/url]
Je kunt erop klikken om het niet verkleind te bekijken..
Ik dacht dat jij juist zo van de rellen was.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Iedereen: - 30 x 10 99 voor rellen. Zo klaar..
Oh. Jij bent ook zo'n "Nee, ik heb het niet gelezen, maar de kaften passen wel bij elkaar"-iemand.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Billy.
Die adult versie van Harry Potter past er niet echt tussen..
Zo mooi en netjes...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
[[url=http://members.lycos.nl/expectations/overige/Thumb_Boeken.jpg]afbeelding][/url]
Je kunt erop klikken om het niet verkleind te bekijken..
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij juist zo van de rellen was..
lang niet iedereen heeft hier lopen rellen heurquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Iedereen: - 30 x 10 99 voor rellen. Zo klaar..
Ik heb ze dus wel allemaal gelezen. Helemaal. Toevallig.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh. Jij bent ook zo'n "Nee, ik heb het niet gelezen, maar de kaften passen wel bij elkaar"-iemand..
Ik heb dezelfde boekenkast (wie niet?quote:
M'n G_E, wat doe je?!quote:
Jaja. Het is een gewone Billy.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:39 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb dezelfde boekenkast (wie niet?. ) maar bij mij ziet er ook niet zo uit hoor.
Welke?quote:Ik wil trouwens die Calvin & Hobbes.
Goed dat je even waarschuwt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* GJ komt zo met een melig idee
Ik niet, kijk maar: http://www.xs4all.nl/~shyvven/boeken/quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde boekenkast (wie niet?. ) maar bij mij ziet er ook niet zo uit hoor.
Ik wil trouwens die Calvin & Hobbes.
Allebei.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja. Het is een gewone Billy..
[..]
Welke?.
Je monchichi wat doe je?!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik niet, kijk maar: http://www.xs4all.nl/~shyvven/boeken/
Platgeknuffeldquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je monchichi wat doe je?!.
Heb je hem te lang in de zon laten liggen?
Maar die kleur ook..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
PlatgeknuffeldIk heb nog een fluffy versie hoor
Nee hoor, is een echte. Da's ruim tien jaar 24/7 knuffelen hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar die kleur ook..
Of is het zo'n kermis ding?.
Doenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:48 schreef Cairon het volgende:
jij hebt de His Dark Materials trilogie
die wil ik ook kopen.
Zonder zonnebril? Wat gemeen!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor, is een echte. Da's ruim tien jaar 24/7 knuffelen hoorEn ja, zal ook wel regelmatig te lang in de zon hebben gelegen. Dat gebeurt met knuffels
De standaard quest is ook wel saai ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:51 schreef Cairon het volgende:
fantasy is ook een kut genre, vooral voor vrouwen en verwijfde homo's
Ik krijg hem niet helemaal op de foto.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Zeg Beav, laat anders eens ons jouw boekenkast zien?.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet helemaal op de foto.
En hij is ook lang niet zo literair verantwoord..
Dit is het beste wat ik er van kon maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Zeg Beav, laat anders eens ons jouw boekenkast zien?.
De verleiding is groot om het knopje "Report Offensive Picture" te klikken, maar ik hou me in.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dit is het beste wat ik er van kon maken.
*klik*
Zal proberen om wat meer kast op de foto te krijgen.
Je vroeg er zelf om en je was gewaarschuwd!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De verleiding is groot om het knopje "Report Offensive Picture" te klikken, maar ik hou me in..
Ook best divers, leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dit is het beste wat ik er van kon maken.
*klik*
Zal proberen om wat meer kast op de foto te krijgen.
en hierna meteen komt deel 2 nogquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:24 schreef wonderer het volgende:
Wat zijn die teenslashhorrors toch slecht.
Ja, je kan er vrij weinig positiefs over zeggen he?quote:
Deel 2 vond ik best wel Engigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:24 schreef wonderer het volgende:
Wat zijn die teenslashhorrors toch slecht.
Ik kan het niet zo goed zien. Is die ene nou Artemis Fowl? Veel ken ik niet, of alleen van uiterlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, je kan er vrij weinig positiefs over zeggen he?.
Maar toch bedankt voor de poging.
Die tegennatuurlijke reacties ook steeds. Ik word er kriebelig van. Staat iemand in paniek op de deur te bonken "doe open!!", ga je dan laconiek eerst de sleutels pakken en je vooral niet haasten?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Deel 2 vond ik best wel Engig.
Ja dat is Artemis Fowl.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan het niet zo goed zien. Is die ene nou Artemis Fowl? Veel ken ik niet, of alleen van uiterlijk.
Scream was gewoon weer grappig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:37 schreef Cybart het volgende:
en dan te bedenken dat scream eigenlijk nog slechter is
Wat onze ladyboy zegt.quote:
Wat een vervelend kutwijf.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat onze ladyboy zegt.
Wat een irritant kutkind is dat.
Je zit de hele film te hopen dat ze er aan gaat..
Ik weet niet op wie ik moet stemmenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beav?
Stemt gij ook in : Het [HOMO]topic User-Tournament #1
Gewoon stemmenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet niet op wie ik moet stemmen.
.
En weer gaat dat kreng niet dood.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat een vervelend kutwijf..
En nog een vervolg met dat smerige takkehoertjeen Brandy!
Moet je 2 -puntjes geven? Of mag je er ook 1 doen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gewoon stemmen
Als je mensen kwetst geef je ze op zondag weer +puntjes
Ik vond SMG ook wel leuk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Was Ryan uberhaupt niet het enige leuke a/d films?
2 minpuntjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet je 2 -puntjes geven? Of mag je er ook 1 doen?
Ik herken ineens allemaal scenes uit Scary Moviequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:37 schreef Cybart het volgende:
en dan te bedenken dat scream eigenlijk nog slechter is
Freddy Prinzequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Was Ryan uberhaupt niet het enige leuke a/d films?
ook jij mag stemmen in: Het [HOMO]topic User-Tournament #1quote:
Ja, oke, we weten het nu.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ook jij mag stemmen in: Het [HOMO]topic User-Tournament #1
Ik vind jullie allemaal liefquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ook jij mag stemmen in: Het [HOMO]topic User-Tournament #1
Dat is ook kei saai.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind jullie allemaal lief, maar het is niet toegestaan om iedereen 2 punten te geven
![]()
Je doet maar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hierbij de eerste gevonden van wiens totaal ik 2 punten af wil trekken![]()
Sweet Dreams Blubberzwijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn kamer is een puinzooimaarja ik ga maar slapen.. truste allemael
Beavje..quote:
ik zag het.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Beavje..
Neem mijn post onder jou eventjes over..
Je deed t niet helemaal goed maarvoor t proberen
*rukt tape eraf*quote:
Doegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heren en Dame..
Mag ik u vragen |homo| 1550 This is the Voice of Mother Dirt! Surreal ID. te promoten terwijl ik onder mijn dekbed lig?
Slaap lekker
Ik zal een poging wagenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heren en Dame..
Mag ik u vragen |homo| 1550 This is the Voice of Mother Dirt! Surreal ID. te promoten terwijl ik onder mijn dekbed lig?
Slaap lekker
Nope, ik zit hier maar een beetje om 1 uur 's nachts achter de pc te slowchatten. Ik zou eigenlijk in de kroeg moeten hangen op vrijdagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat zit jij daar te lachen
heb je daar een reden voor ?![]()
Sweet Dreams CDPquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heren en Dame..
Slaap lekker
Dit is veel gezelliger en goedkoperquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nope, ik zit hier maar een beetje om 1 uur 's nachts achter de pc te slowchatten. Ik zou eigenlijk in de kroeg moeten hangen op vrijdag![]()
ja zo loop je natuurlijk nooit een leuke vent tegen het lijfquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nope, ik zit hier maar een beetje om 1 uur 's nachts achter de pc te slowchatten. Ik zou eigenlijk in de kroeg moeten hangen op vrijdag![]()
Dan toch maar Sweet Dreams Cybartquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:17 schreef Cybart het volgende:
niet al te happy gaat slapen*
*verhaaltje voorlees*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:17 schreef Cybart het volgende:
niet al te happy gaat slapen*
Is dat wel zo'n goed idee om nu aan Cybart over Arthur te gaan voorlezenquote:
Nee joh, BB gaat nooit naar de kroegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is veel gezelliger en goedkoper
Dan durft BB ook vast niet op 4 maart naar de 5e meet in Amsterdam/Eindhoven te komenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:22 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee joh, BB gaat nooit naar de kroegOm eerlijk te zijn is BB nooit een kroeg binnengeweest
![]()
Dat ligt toch niet lekker?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is dat wel zo'n goed idee om nu aan Cybart over Arthur te gaan voorlezen![]()
kan die straks weer niet op z'n buik slapen
Meetings zijn Eng.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan durft BB ook vast niet op 4 maart naar de 5e meet in Amsterdam/Eindhoven te komen![]()
Ik ook niet zo vaak hoor. Hooguit een keer in het half jaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:22 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee joh, BB gaat nooit naar de kroegOm eerlijk te zijn is BB nooit een kroeg binnengeweest
![]()
Vandaar dat ik hier zit.quote:
Moeten jullie morgen wel even stemmen op het tournament van CDPquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:26 schreef creno het volgende:
goeienacht
wat zijn jullie weer vlug gegaan vanavond, ik lees een andere keer misschien terug, duik nu mijn bed in !
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moeten jullie morgen wel even stemmen op het tournament van CDP![]()
Trouwens, Sweet Dreams Crenoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:26 schreef creno het volgende:
goeienacht
wat zijn jullie weer vlug gegaan vanavond, ik lees een andere keer misschien terug, duik nu mijn bed in !
Vrouwen zijn niet bang voor homo's, de droom van elke vrouw is volgens mij om een homovreindje te hebben om samen mee te winkelenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:26 schreef creno het volgende:
goeienacht
Arme vrouw die met mij moet winkelenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet bang voor homo's, de droom van elke vrouw is volgens mij om een homovreindje te hebben om samen mee te winkelen![]()
hahaha, ik had eerst daar gepost en toen hier, mijn hemel wat een gedoe trouwens...quote:
jij slecht mens, jij zoekt ook overal dingen achterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef creno het volgende:
[..]
hahaha, ik had eerst daar gepost en toen hier, mijn hemel wat een gedoe trouwens...
maar je bent van vandittusvandattus geswitched naar thea.mama![]()
Nou, nee... dat geldt niet voor deze "vrouw".quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet bang voor homo's, de droom van elke vrouw is volgens mij om een homovreindje te hebben om samen mee te winkelen![]()
okay, ik duik nu echt heel snel mijn bed in voor stroekie gaat meppen !quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij slecht mens, jij zoekt ook overal dingen achter![]()
en daarbij uw waarnemingsvermogen hier op het topic is ook niet meer echt actueel hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:31 schreef creno het volgende:
[..]
okay, ik duik nu echt heel snel mijn bed in voor stroekie gaat meppen !
maar tis dus blijkbaar waar, de liefde van de man gaat door de maag
wat er verder verteld is lees ik later wel terug !! (geef eens een tip hoever)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:40 schreef Stroekie het volgende:
TheaterMama +2 omdat de schat me zulke lekkere Tapas geleverd heeft
je weet me wel te vindenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef creno het volgende:
[..]
wat er verder verteld is lees ik later wel terug !! (geef eens een tip hoever)
maar heb je het uitgekotst intussen dan ?
en nu ben ik echt, echt, echt naar mijn bed... moet er om negen uur uit
mijn stem is ook gedaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beav?
Stemt gij ook in : Het [HOMO]topic User-Tournament #1
Ik zie nog steeds een blauw plusje bij je broer, is hij nu nog steeds niet naar bed?quote:
zijn pc staat uit! en hij is in zijn slaapkamer! dus hij in onderweg.....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een blauw plusje bij je broer, is hij nu nog steeds niet naar bed?![]()
edit: om 01.43 werd het een rood minnejte![]()
Ja daarom ook dit aanvulling in edit eronderquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zijn pc staat uit! en hij is in zijn slaapkamer! dus hij in onderweg.....![]()
ik ga ook slaapjes doen!![]()
Ja, maar mensen kunnen niet erin reageren, echt stom!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Heb je nou eigenlijk een fotoboek of niet, BB-Koning?.
Misschien helpt het als je een foto in je fotoboek zet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, maar mensen kunnen niet erin reageren, echt stom!![]()
En zeg maar BB![]()
ook al was ik toen nog heel klein ik heb bij het horen van BB nog steeds de associatie met de BB show van Berend Boudewijn. Maar dat zal wel de leeftijd zijn. Hordes fokkers kunnen bij BB natuurlijk alleen maar aan dat huis denkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En zeg maar BB![]()
Zojuist geactiveerdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En zeg maar BB![]()
Je zou ook aan BB King kunnen denkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook al was ik toen nog heel klein ik heb bij het horen van BB nog steeds de associatie met de BB show van Berend Boudewijn. Maar dat zal wel de leeftijd zijn. Hordes fokkers kunnen bij BB natuurlijk alleen maar aan dat huis denken![]()
Als t goed is nu welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:57 schreef wonderer het volgende:
Je hebt ook nog steeds geen icoontje... ik snap er niks van.
Nee want dat koning maakt het weer zo nederlands dat ik dus ook Bee Bee lees en dus niet Bie Bie, want dan denk ik direct weer te veel aan Wibiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je zou ook aan BB King kunnen denken![]()
![]()
Als jij er 1 zet, dan zet ik er ook 1quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je een foto in je fotoboek zet?.
Het werkt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zojuist geactiveerdYess, nu kan ik berichten krijgen
![]()
Ik denk aan de boevenbaas...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook al was ik toen nog heel klein ik heb bij het horen van BB nog steeds de associatie met de BB show van Berend Boudewijn. Maar dat zal wel de leeftijd zijn. Hordes fokkers kunnen bij BB natuurlijk alleen maar aan dat huis denken![]()
nee nog geen icoontje, maar wel zichtbaar als je fotoboek selecteerd en op je naam gaat zoekenquote:
Aha, dus hierbij wat duidelijkheid: mn voornaam spreek je uit als Biebiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee want dat koning maakt het weer zo nederlands dat ik dus ook Bee Bee lees en dus niet Bie Bie, want dan denk ik direct weer te veel aan Wibi![]()
Nog steeds nietquote:
Okee, ik heb een foto in m'n fotoboek. Nou jij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als jij er 1 zet, dan zet ik er ook 1
(Nee joh, ik bluf maar)
"noteert"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, dus hierbij wat duidelijkheid: mn voornaam spreek je uit als Biebie![]()
Dus je bent geen homo, je bent gewoon bi?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, dus hierbij wat duidelijkheid: mn voornaam spreek je uit als Biebie![]()
en eerder vanavond al een anderequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Okee, ik heb een foto in m'n fotoboek. Nou jij..
Aha, je bent ook een closetcase leid ik afquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Okee, ik heb een foto in m'n fotoboek. Nou jij..
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, je bent ook een closetcase leid ik af![]()
Die link had ik nog niet gelegdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus je bent geen homo, je bent gewoon bi?
Nee, even serieus nu dan maar: ik ga geen foto plaatsen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ik haal 'm al weer weg..
Als je maar weet dat ik behoorlijk hard kan schoppenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Die link had ik nog niet gelegd
Ik ben bi, nu we het er toch over hebben, maar als ik homo was, dan heette ik nog steeds BB en geen HoHo![]()
ja nu kan ik er niks meer bijzettenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ik haal 'm al weer weg..
jij werkt ook als een magneet voor zulk soort openbaringen hčquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef wonderer het volgende:
godver, wil je schrijven, komt er een knul tussendoor "ja, ik ben eruit, ik ben denk ik toch homo"
Ik ben hem al twee jaar aan het helpen om erachter te komen. Ken hem verder niet zo goed, ik weet alleen dat hij zichzelf tot dicatator van Zwitserland heeft uitgeroepen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij werkt ook als een magneet voor zulk soort openbaringen hč![]()
Ik voelde ook ooit de drang om mijn geaardheid aan iemand te openbaren, maar toen bedacht ik mequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef wonderer het volgende:
godver, wil je schrijven, komt er een knul tussendoor "ja, ik ben eruit, ik ben denk ik toch homo"
Waarom?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik voelde ook ooit de drang om mijn geaardheid aan iemand te openbaren, maar toen bedacht ik me![]()
Ik wil liever niet dat iemand het weetquote:
ja dat kan soms het nadeel zijn van een gewillig oor hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben hem al twee jaar aan het helpen om erachter te komen. Ken hem verder niet zo goed, ik weet alleen dat hij zichzelf tot dicatator van Zwitserland heeft uitgeroepen.
Denk dat het voornamelijk komt door het feit dat ik er geen geheim van maak hoe ik over homo's denk. Ze weten dat ik ze in ieder geval zal accepteren.
Ja, want nou ga ik vragen, waarom niet? Bang voor de reactie? Je ouders, je vrienden? Heb je het zelf wel helemaal geaccepteerd?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wil liever niet dat iemand het weet
Wacht, dat is een voor de hand liggend antwoord, he, en ook niet zo gedetailleerd![]()
Ik vind het niet erg, maar Arthur heeft concentratie nodig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat kan soms het nadeel zijn van een gewillig oor hebben![]()
Och arm, wordt Arthur weer het kind van de rekeningquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, maar Arthur heeft concentratie nodig.
Sommige mensen in mijn omgeving accepteren homo-/biseksualiteit niet. Aan hen zou ik het nooit vertellenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, want nou ga ik vragen, waarom niet? Bang voor de reactie? Je ouders, je vrienden? Heb je het zelf wel helemaal geaccepteerd?
Goed antwoord. Misschien valt er voor jou wel wat te herkennen in Arthur.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Sommige mensen in mijn omgeving accepteren homo-/biseksualiteit niet. Aan hen zou ik het nooit vertellen
Sommige mensen accepteren homo-/biseksualiteit wel. Aan hen wil ik het ook niet vertellen, ik heb het idee dat ze dan voortaan de associatie met biseksualiteit zullen leggen als ze mij zien. Er is uiteraardniks mis met biseksualiteit, maar mijn geaardheid is niet hetgene wat mij karakteriseert, zoals dat bij hetero's ook niet het geval is.
Ik ben helemaal tevreden met mezelf en schaam me nergens voor![]()
Als je boek af is, dan wil ik m graag lezenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed antwoord. Misschien valt er voor jou wel wat te herkennen in Arthur.
Dan hoop ik dat je nog een jaar of vijf geduld hebtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je boek af is, dan wil ik m graag lezen![]()
![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:52 schreef Stroekie het volgende:
En nu is het hier ook bedtijd geworden
Sweet Dreams allemaal![]()
Alsjeblieft, een kopje kamilletheequote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mn keel begint ook vervelend te doen
Ik zit al a/d rooibosquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:51 schreef LuQas het volgende:
[..]
Alsjeblieft, een kopje kamillethee
[afbeelding]
Nee helemaal niet ondankbaar!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:54 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ondankbare patient!
* kamillethee door de gootsteen spoel *
Oquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee helemaal niet ondankbaar!
Ik wou alleen even wachten tot ik dit kopje ophad!
Koekje erbij?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:57 schreef LuQas het volgende:
[..]
O![]()
Ik ga de keuken wel weer in, momentje![]()
Kamillethee.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:51 schreef LuQas het volgende:
[..]
Alsjeblieft, een kopje kamillethee
[afbeelding]
Oh ik bood jou een koekje aanquote:
Ja natuurlijk, daar zie je nog van die fijne gedroogd kamillebloemetjes in enzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kamillethee..
Wel losse thee, neem ik aan?.
Have fun bij de PLUNDRAquote:
Nee..;)quote:
Ik wist dat het zoiets moest zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee..;)
Hij's klein, maar fijn, vierkant en heet f5
quote:
Ik snap er nu al geen zak vanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vlarp:
Het [HOMO]topic User-Tournament #1
Is het nou zo moeilijkquote:
Ik heb vanmiddag een intake gesprek bij de fitnessclub. Ik ga voor het eerst in mijn leven echt sporten....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb gesport vanmorgenwat ben ik goed bezig.. ben benieuwd hoe lang ik het dit keer volhoud.. ik schat 2 weken
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Uit Brits onderzoek is gebleken dat denken aan sportbeoefening ook al zorgt voor spierontwikkeling, dus je hoeft het niet per se ook te doen..
Lenny Kravitz toch? Heb ik niets op tegen hoor, van mij mag ze.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:32 schreef Cairon het volgende:
prrrrrr jammer dat ze met die ene eikel is getrouwd
Johnny Depp was ze toch mee getrouwd?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:35 schreef LuQas het volgende:
[..]
Lenny Kravitz toch? Heb ik niets op tegen hoor, van mij mag ze.![]()
*pet ophoud*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Jake de bottom is in BBM?
Kben ook blut Waxjequote:
Jammerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Jake de bottom is in BBM?
Naja in een scene iigquote:
mja als je vooruitgang ziet bij jezelf en merkt dat je steeds zwaardere gewichten kan optillen enzo welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:09 schreef LuQas het volgende:
Is het leuk, dat fitnessen? Ik kan me er nog weinig bij voorstellen![]()
Hmm.. dus Jerruh gaat breed worden?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:08 schreef Jerruh het volgende:
heb je ook al intake gesprekken voor een fitnesscentrum?
"nee, we willen je niet aannemen, je bent te dun"
ik ben overigens ook goed bezig
3 keer per week, als ik zin heb.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. dus Jerruh gaat breed worden?
Morruguh allemaalquote:
ben ik alquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. dus Jerruh gaat breed worden?
Heb je daar ook al recente foto's van?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ben ik al.
![]()
![]()
!
@luq: op zich wel leuk als je discipline hebt, en je een streven hebt (bijvoorbeeld beter uithoudingsvermogen, meer kracht, minder vetpercentage etc) als je daar naar toe kan leven en je ziet dat je vooruit gaat, is het relaxed. maa rik vind er vaak zat geen reet aan.
Awwquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef Ang3l het volgende:
*zit in pyjama, in badjas, in dekbed op stoel*
ja dus: dat en een beetje meerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je daar ook al recente foto's van?
Die op gay.nl staan er al een jaar ofzo
Moet ik dat met mijn koortsige hoofd echt gaan proberen te begrijpen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aww
Reageer hier je frustraties af:
Godverdomme CDP, we weten het nu.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aww
Reageer hier je frustraties af:
Zeg beter een linkje qua spam dan al dat gehoerige gepost met je aziatische kleinpikkiesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Godverdomme CDP, we weten het nu.![]()
Zeg jij!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg beter een linkje qua spam dan al dat gehoerige gepost met je aziatische kleinpikkies![]()
So what?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zeg jij!Verkapte Indonees met je clockhouse-broekies.
Lonsdale-kind!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
So what?
Dat jij nou merken verwerpt vanwege het imagoen denkt het rijke merkenhoertje uit te kunnen hangen.
Je mag mn kast komen doorzoeken..geen Lonsdale in te vindenquote:
Karl Kani-kind!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je mag mn kast komen doorzoeken..geen Lonsdale in te vinden
Hoezee..ga je nu alle merken af die je verwerpelijk vind?quote:
is dat een uitnodiging voor TRS om samen met jou de kast in te duiken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je mag mn kast komen doorzoeken..geen Lonsdale in te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |