Morruguh allemaalquote:
ben ik alquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. dus Jerruh gaat breed worden?
Heb je daar ook al recente foto's van?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ben ik al.
![]()
![]()
!
@luq: op zich wel leuk als je discipline hebt, en je een streven hebt (bijvoorbeeld beter uithoudingsvermogen, meer kracht, minder vetpercentage etc) als je daar naar toe kan leven en je ziet dat je vooruit gaat, is het relaxed. maa rik vind er vaak zat geen reet aan.
Awwquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef Ang3l het volgende:
*zit in pyjama, in badjas, in dekbed op stoel*
ja dus: dat en een beetje meerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je daar ook al recente foto's van?
Die op gay.nl staan er al een jaar ofzo
Moet ik dat met mijn koortsige hoofd echt gaan proberen te begrijpen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aww
Reageer hier je frustraties af:
Het [HOMO]topic User-Tournament #1
Godverdomme CDP, we weten het nu.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aww
Reageer hier je frustraties af:
Het [HOMO]topic User-Tournament #1
Zeg beter een linkje qua spam dan al dat gehoerige gepost met je aziatische kleinpikkiesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Godverdomme CDP, we weten het nu.![]()
Zeg jij!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg beter een linkje qua spam dan al dat gehoerige gepost met je aziatische kleinpikkies![]()
So what?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zeg jij!Verkapte Indonees met je clockhouse-broekies.
Lonsdale-kind!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
So what?
Dat jij nou merken verwerpt vanwege het imagoen denkt het rijke merkenhoertje uit te kunnen hangen.
Je mag mn kast komen doorzoeken..geen Lonsdale in te vindenquote:
Karl Kani-kind!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je mag mn kast komen doorzoeken..geen Lonsdale in te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |