Ik heb vanmiddag een intake gesprek bij de fitnessclub. Ik ga voor het eerst in mijn leven echt sporten....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb gesport vanmorgenwat ben ik goed bezig.. ben benieuwd hoe lang ik het dit keer volhoud.. ik schat 2 weken
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Uit Brits onderzoek is gebleken dat denken aan sportbeoefening ook al zorgt voor spierontwikkeling, dus je hoeft het niet per se ook te doen..
Lenny Kravitz toch? Heb ik niets op tegen hoor, van mij mag ze.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:32 schreef Cairon het volgende:
prrrrrr jammer dat ze met die ene eikel is getrouwd
Johnny Depp was ze toch mee getrouwd?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:35 schreef LuQas het volgende:
[..]
Lenny Kravitz toch? Heb ik niets op tegen hoor, van mij mag ze.![]()
*pet ophoud*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Jake de bottom is in BBM?
Kben ook blut Waxjequote:
Jammerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Jake de bottom is in BBM?
Naja in een scene iigquote:
mja als je vooruitgang ziet bij jezelf en merkt dat je steeds zwaardere gewichten kan optillen enzo welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:09 schreef LuQas het volgende:
Is het leuk, dat fitnessen? Ik kan me er nog weinig bij voorstellen![]()
Hmm.. dus Jerruh gaat breed worden?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:08 schreef Jerruh het volgende:
heb je ook al intake gesprekken voor een fitnesscentrum?
"nee, we willen je niet aannemen, je bent te dun"
ik ben overigens ook goed bezig
3 keer per week, als ik zin heb.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. dus Jerruh gaat breed worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |