Ja, want nou ga ik vragen, waarom niet? Bang voor de reactie? Je ouders, je vrienden? Heb je het zelf wel helemaal geaccepteerd?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wil liever niet dat iemand het weet
Wacht, dat is een voor de hand liggend antwoord, he, en ook niet zo gedetailleerd![]()
Ik vind het niet erg, maar Arthur heeft concentratie nodig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat kan soms het nadeel zijn van een gewillig oor hebben![]()
Och arm, wordt Arthur weer het kind van de rekeningquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, maar Arthur heeft concentratie nodig.
Sommige mensen in mijn omgeving accepteren homo-/biseksualiteit niet. Aan hen zou ik het nooit vertellenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, want nou ga ik vragen, waarom niet? Bang voor de reactie? Je ouders, je vrienden? Heb je het zelf wel helemaal geaccepteerd?
Goed antwoord. Misschien valt er voor jou wel wat te herkennen in Arthur.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Sommige mensen in mijn omgeving accepteren homo-/biseksualiteit niet. Aan hen zou ik het nooit vertellen
Sommige mensen accepteren homo-/biseksualiteit wel. Aan hen wil ik het ook niet vertellen, ik heb het idee dat ze dan voortaan de associatie met biseksualiteit zullen leggen als ze mij zien. Er is uiteraardniks mis met biseksualiteit, maar mijn geaardheid is niet hetgene wat mij karakteriseert, zoals dat bij hetero's ook niet het geval is.
Ik ben helemaal tevreden met mezelf en schaam me nergens voor![]()
Als je boek af is, dan wil ik m graag lezenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed antwoord. Misschien valt er voor jou wel wat te herkennen in Arthur.
Dan hoop ik dat je nog een jaar of vijf geduld hebtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je boek af is, dan wil ik m graag lezen![]()
![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:52 schreef Stroekie het volgende:
En nu is het hier ook bedtijd geworden
Sweet Dreams allemaal![]()
Alsjeblieft, een kopje kamilletheequote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mn keel begint ook vervelend te doen
Ik zit al a/d rooibosquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:51 schreef LuQas het volgende:
[..]
Alsjeblieft, een kopje kamillethee
[afbeelding]
Nee helemaal niet ondankbaar!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:54 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ondankbare patient!
* kamillethee door de gootsteen spoel *
Oquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee helemaal niet ondankbaar!
Ik wou alleen even wachten tot ik dit kopje ophad!
Koekje erbij?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:57 schreef LuQas het volgende:
[..]
O![]()
Ik ga de keuken wel weer in, momentje![]()
Kamillethee.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:51 schreef LuQas het volgende:
[..]
Alsjeblieft, een kopje kamillethee
[afbeelding]
Oh ik bood jou een koekje aanquote:
Ja natuurlijk, daar zie je nog van die fijne gedroogd kamillebloemetjes in enzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kamillethee..
Wel losse thee, neem ik aan?.
Have fun bij de PLUNDRAquote:
Nee..;)quote:
Ik wist dat het zoiets moest zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee..;)
Hij's klein, maar fijn, vierkant en heet f5
quote:
Ik snap er nu al geen zak vanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vlarp:
Het [HOMO]topic User-Tournament #1
Is het nou zo moeilijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |